Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23113/2010/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теорія і практика управління соціальними системами
: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків
Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. До 125-річчя національного технічного університету “ХПІ”

  4. Романовський О. Г. Про підвищення ролі особистості викладача у процесі підготовки гуманітарно-технічної еліти в умовах інноваційного розвитку сучасної вищої школи. - C. 3-11.
  5. Філософія освіти і культури

  6. Кремень В. Г. Філософія самоідентифікації країни в контексті її майбутнього. - C. 12-18.
  7. Панфілов О. Ю. Сучасна освіта: світоглядні орієнтири. - C. 19-24.
  8. Толкачев А. М., Сидоренко И. И. Применение фундаментальных принципов природы к социальной системе. - C. 25-30.
  9. Жиров М. С. Культура как основа качества социального образования. - C. 31-38.
  10. Педагогіка вищої школи

  11. Пономарьов О. С. Освіта і кластерний вектор інноваційного розвитку. - C. 39-46.
  12. Резнік С. М. Психолого-педагогічні умови розуміння студентами навчального матеріалу. - C. 47-54.
  13. Штефан Л. В. Інноваційний потенціал інженера-педагога: сутність, структура, принципи формування. - C. 55-59.
  14. Кошелєва В. С. Оптимізація змісту підготовки до бізнес-планування майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю. - C. 60-65.
  15. Іноземний досвід освіти

  16. Кудря М. М. Системний аналіз освітніх моделей європейських країн з урахуванням входження в Болонський процес. - C. 66-74.
  17. Гомонюк О. М. Сучасний зарубіжний досвід розвитку професійно-педагогічної культури у соціального працівника /соціального педагога. - C. 75-80.
  18. Формування професійної компетенції фахівця

  19. Болюбаш Н. М. Формування і розвиток професійних компетенцій майбутніх економістів при вивченні дисциплін комп’ютерного циклу. - C. 81-87.
  20. Гура Т. В. Формування творчого складника управлінської компетентності інженера-електромашинобудівника. - C. 88-93.
  21. Дишлева Ю. В. Роль і місце комунікативної компетенції у професійній підготовці майбутніх перекладачів англійської мови. - C. 94-99.
  22. Дніпровська Т. В. Структура і зміст управлінської компетентності майбутніх інженерів автомобільного транспорту. - C. 100-105.
  23. Освітні технології

  24. Олексенко В. М. Сучасна парадигма в контексті підготовки інженерів через інноваційні педагогічні технології. - C. 106-116.
  25. Чуносов М. О. Модель індивідуально-групової діяльності соціального педагога у сфері профілактики правопорушень. - C. 117-122.
  26. Гирич З. І., Прасол В. М. Структурно-функціональна модель системи науково-методичної роботи в дошкільному навчальному закладі. - C. 123-132.
  27. Психологічні дослідження

  28. Панфілов Ю. І. Вплив психічних станів операторів бойових розрахунків на ефективність спільної діяльності залежно від їх психологічної сумісності. - C. 132-137.
2010
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського