Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23017/2013/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми безперервної медичної освіти та науки : щокв. наук.-практ. журн..- Харків Problemi besperervnoyi meduchnoyi osviti ta nauki- Титул.
- Зміст.
Політика та стратегія в галузі охорони здоров'я
- Михайлов Б. В. Стратегія розвитку психотерапії і медичної психології в Україні в умовах реформування галузі охорони здоров’я . - C. 6-9.
Медична освіта
- Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Ткач С. І. Видавнича діяльність опорних кафедр Харківської медичної академії післядипломної освіти . - C. 10-13.
- Ткач С. І., Бодня К. І. Опорні кафедри медико-профілактичного факультету Харківської медичної академії післядипломної освіти —науково-методичні центри підготовки висококваліфікованих лікарів. - C. 14-16.
- Тамм Т. И., Даценко Б. М., Бардюк А. Я., Непомнящий В. В., Захарчук А. П., Богун Е. А., Крамаренко К. А. Роль опорной кафедры в организации учебно-методической работы, направленной на повышение качества последипломной подготовки . - C. 17-19.
- Абашина Н. М. Інформаційно-педагогічні технології компетентністного підходу в системі безперервної медичної освіти. - C. 20-22.
Сучасні проблеми медицини
- Касьянова О. М., Назаренко Г. І., Кудрявцева Т. О., Андрейко Я. В., Зюзько В. В., Христосенко В. В., Толстая А. В., Дворцева Н. Г. Чинники підвищення ефективності професійно-педагогічної діяльності викладача системи післядипломної освіти. - C. 23-26.
- Гуров О. М., Гладких Д. Б. Взаємодія кафедри судово-медичної експертизи ХМАПО з експертною (клінічною) базою як чинник підготовки фахівців із судово-медичної гістології. - C. 27-29.
- Клименко Т. М., Сандуляк Т. В., Сердцева Е. А. Совершенствование модели "специалист" для перинатальных центров на кафедре неонатологии Харьковской медицинской академии последипломного образования. - C. 30-34.
- Карманова Г. И., Дехтярь А. В., Морозова Е. В., Ридный С. В. Подготовка кадров по вопросам профилактики внутрибольничных инфекций в современных условиях. - C. 35-36.
- Парфьонова І. І., Кабачна А. В., Рогова О. Г. , Оганезова Г. В., Драганова О. М. Проблемні питання економіко-правової освіти менеджерів охорони здоров’я. - C. 37-38.
- Тондий Л. Д., Васильева-Линецкая Л. Я., Кас И. В., Литовченко Т. А., Тондий О. Л. О преподавании интернам-невропатологам основ физиотерапии. - C. 39-40.
- Даценко І. Б., Савво В. М., Філонова Т. О. Оптимізація процесу післядипломної освіти лікарів за фахом "педіатрія" і "дитяча неврологія". - C. 41-42.
- Павлий В. В. Повышение эффективности обучения иностранных клинических ординаторов на кафедре дерматовенерологии . - C. 43-44.
- Щербаков А. Ю., Щербаков В. Ю., Тихая И. А., Шаповал Д. Н. Особенности подготовки акушера-гинеколога в системе непрерывного образования. - C. 45-46.
- Морозова О. Г., Ярошевский О. А., Бутенко О. И., Здибский В. И. Восточные теории и достижения фундаментальных наук в процессе преподавания. - C. 47-49.
- Завгородня Г. М. Ерготерапія як розділ професійної підготовки лікарів лікувальної фізкультури. - C. 50-52.
- Качук Ю. В. Організація самостійної роботи лікарів-інтернів. - C. 53-54.
- Яковцова И. И., Олейник А. Е., О. В. Долгая, С. В. Данилюк Применение инновационных технологий в подготовке врачей-интернов. - C. 55-57.
- Спузяк М. І., Бортний М. О., Шармазанова О. П., Крамний І. О., Кіношенко Ю. Т. , Чурилін Р. Ю., Волковська О. В., Шаповалова В. В., Лисенко Н. С., Коломійченко Ю. А. Досвід підготовки інтернів за фахом "радіологія". - C. 58-61.
- Велигоцкий А. Н., Довженко А. Н., Пеев Б. И., Вакуленко В. М., Ребров Ю. С., Рыбак И. М. Оптимизация обучения эндоскопической хирургии в системе последипломного образования с использованием телекоммуникационных технологий. - C. 62-63.
- Назаренко Л. Г., Ліхачова Н. В., Яковенко О. А., Жадан І. А., Бабаджанян Є. М., Ромадіна О. В. Перинатальна ультразвукова діагностика вроджених вад серця як крок генетичного моніторингу (досвід навчання). - C. 64-66.
- Лісова І. Г., Михайленко Н. М., Ярославська Ю. Ю. Проблеми мотивації навчання лікарів стоматологічного профілю на післядипломному етапі. - C. 67-69.
- Скрипник І. М., Ліхачов В. К., Добровольська Л. М., Маслова Г. С., Тарановська О. О. Сучасні вимоги до післядипломної освіти в системі охорони здоров’я України. - C. 70 -72 .
- Роздильская О. Н. К проблеме особенностей процесса и научного обоснования содержания обучения на кафедре физиотерапии, курортологии и восстановительной медицины. - C. 73-75.
- Велиева Т. А. Обучение лабораторной и ультразвуковой диагностике паразитарных инвазий. - C. 76-77.
Дискусії
- Лисенко В. Й., Карпенко Є. О., Голяніщев М. О., Марголін Г. Б. Проект інформованої згоди на анестезіологічне забезпечення операції (маніпуляції). - C. 78-80.
- Михайлов Б. В., Романова І. В., Засєда Ю. І., КоршнякО. В., Костоусов А. А. Особливості впровадження дистанційної освіти для тематичного вдосконалення лікарів-психологів, практичних психологів і психотерапевтів медичних закладів. - C. 81-84.
- Січкоріз О. Є., Коцай Б. Р., Томків В. М., Роман Ю. С., Колач Т. С. Проблеми та перспективи дистанційного навчання для післядипломної освіти лікарів і провізорів. - C. 85-87.
Наукові огляди та клінічні лекції
- Лихачева А. С. Лекция как педагогический метод, обеспечивающий образование и воспитание врачей. - C. 88-91.
- Хвисюк О. М., Пастух В. В. Відновлювальна хірургія сухожиль. - C. 92-95.
Пам’яті
- Пам’яті професора Михайла Івановича Спузяка. - C. 96.
| 2013 | | № 4 (12)
|
|
|
|