Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2022/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн..- Рівне Nova pedagogìčna dumka- Титул.
- Зміст.
Філософія освіти. Порівняльна педагогіка. Історія освіти
- Любченко Н., Онищук О., Марчук Г. Метод "360 градусів" у менеджменті загальної середньої освіти у контексті професійних стандартів України. - C. 3-12.
- Марченко О. Дидактичні особливості професійних компетентностей учителів математики у Франції. - C. 12-16.
Управління освітою. Профільне навчання
- Ворон О. Формування інформаційно-цифрової компетентності керівника закладу загальної середньої освіти: теоретичний аспект. - C. 17-22.
- Лунячек В. Підвищення кваліфікації новопризначених керівників освіти: трансформації на сучасному етапі розвитку освіти в Україні. - C. 23-33.
- Мельник Н. Основні тенденції професійного розвитку педагогічних працівників Нової української школи. - C. 33-37.
- Мосякова І. Освітній менеджмент: тенденції ефективного використання технологій управління багатопрофільним закладом позашкільної освіти. - C. 38-42.
- Пастовенський О., Косигіна О. Особливості реалізації методів мотивації в умовах розвитку освітніх систем. - C. 43-49.
Сучасні освітні технології
- Паніна Л., Авдимирець Л. Інтегроване навчання як засіб формування цілісного образу світу здобувачів освіти Нової української школи. - C. 50-55.
Мовознавство та література
- Бурко О., Василенко І. Актуалізація проблеми диктантів як особливого виду навчальних та діагностувальних вправ у початковій школі. - C. 56-61.
- Корнієнко М. Тенденції розвитку програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів у закладах вищої освіти України на сучасному етапі. - C. 61-65.
Фізика. Математика
- Бордюк М., Шевчук Т., Бордюк В. Упровадження результатів сучасних наукових досліджень у курси медичної та біологічної фізики. - C. 66-71.
- Капран Ю., Кирилецька Г., Крайчук О. Основи тестування як засобу контролю навчальних досягнень учнів з математики та його реалізація у процесі дистанційного навчання в закладі загальної середньої освіти. - C. 72-78.
- Сяська Н. Формування інформаційних компетентностей у процесі підготовки майбутніх учителів математики засобами пакетів прикладних програм. - C. 79-83.
Дошкільна та початкова освіта
- Здіховський А. Ігрова діяльність дитини старшого дошкільного віку як детермінанта її соціорольової поведінки. - C. 84-88.
Природничі науки. Технології
- Драгомерецька О. Екологічна освіта дітей та учнівської молоді у практиці сьогодення. - C. 89-93.
- Пустовіт Г. Творче освітнє середовище закладу вищої освіти у формуванні здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії. - C. 93-98.
Виховання особистості. Позашкільна освіта
- Гавлітіна Т. Технологічність забезпечення виховання дітей та учнівської молоді в закладах загальної середньої освіти. - C. 99-104.
- Геревич О. Сучасна модель методиста закладу позашкільної освіти: від теорії до практики. - C. 104-109.
Музика. Естетика
- Цюлюпа Н., Буцяк В., Михальчук Л. Методичні засади роботи над поліфонією в дитячих музичних школах. - C. 110-114.
| 2022 | | № 4 (112)
|
|
|
|