Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2022/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософія освіти. Порівняльна педагогіка. Історія освіти

  4. Білавич Г., Дідух І., Пасайлюк Г. Організація позаурочного освітньо-виховного процесу крізь призму світового досвіду. - C. 3-8.
  5. Управління освітою. Профільне навчання

  6. Вознюк Л. Особливості управління закладами загальної середньої освіти в умовах воєнного стану. - C. 9-14.
  7. Puhach S., Dembitska S., Kobylianskyi O. Improvement of professional training of technical specialists according to requirements of integration methodological approach. - C. 14-23.
  8. Сучасні освітні технології

  9. Герасименко О., Фещук Ю. Дизайн освітнього середовища закладу вищої освіти засобами системи автоматизованого проєктування PRO100. - C. 24-31.
  10. Крока Т., Рибалко А., Рибалко О. Організація STEM-дослідження на прикладі теоретичного пошуку економіко-технічних характеристик малої гідроелектростанції. - C. 31-41.
  11. Тимчина Н., Тимчина В., Крутова Н. Формування компетенцій та компетентностей учнів у процесі навчання інформатики. - C. 41-47.
  12. Констанкевич Л., Радкевич М., Лехіцький Т. Гейміфікація як інноваційний підхід в освітньому процесі. - C. 47-51.
  13. Психологія. Соціальна педагогіка. Робота з обдарованими дітьми

  14. Бордюк В., Ковбасюк Т. Психолого-педагогічний зміст поняття "професійний саморозвиток педагога Нової української школи". - C. 52-58.
  15. Прокопчук Н. Використання психодіагностичних методик CASD та РЕР-3 у процесі виявлення й обстеження дітей з аутизмом. - C. 58-62.
  16. Мовознавство та література

  17. Бондаренко Ю. Принцип "мислити і діяти" Пауло Фрейре в контексті шкільної літературної освіти. - C. 63-68.
  18. Озарчук І. Іншомовна освіта країн Прибалтики. - C. 68-73.
  19. Історія. Правознавство

  20. Пугач В. Методологічний підхід у професійній підготовці майбутніх правознавців. - C. 74-80.
  21. Фізика. Математика

  22. Задоріна О., Мітельман І., Папач О. Питання підготовки майбутніх учителів математики до інтеграції в систему післядипломної педагогічної освіти. - C. 81-90.
  23. Природничі науки. Технології

  24. Бурєнніков Ю., Козлов Л., Буда А. Реалізація інтегративного підходу в процесі навчання студентів першого курсу машинобудівних спеціальностей. - C. 91-99.
  25. Виховання особистості. Позашкільна освіта

  26. Завалевський Ю., Кіян О. Формування громадянськості як інтегрованої якості особистості учня в умовах закладу загальної середньої освіти. - C. 100-107.
  27. Журба К. Зарубіжний досвід підготовки школярів до захисту своєї країни. - C. 107-111.
  28. Музика. Естетика

  29. Крижановська Т. Методичні аспекти реалізації освітнього потенціалу творчості Миколи Лисенка у процесі професійної підготовки майбутніх учителів мистецтва. - C. 112-116.
2022
№ 3 (111)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського