Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2022/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Управління освітою. Профільне навчання

  4. Ворон О. Організаційна автономія закладу загальної середньої освіти в ефективному впровадженні внутрішньої системи забезпечення якості освіти. - C. 3-8.
  5. Назаренко Л. Адаптивна організаційна структура управління як чинник ефективного менеджменту організації. - C. 8-14.
  6. Сучасні освітні технології

  7. Крутова Н., Тимчина Н., Тимчина В. Професійний саморозвиток учителя сучасної школи. - C. 15-22.
  8. Морквян І., Хміль Н. Методичні аспекти використання інтерактивного освітнього програмного комплексу МоzаВоок у процесі застосування компетентнісного підходу на уроці математики. - C. 22-30.
  9. Позднякова Т., Харченко Н. Використання інтерактивних плакатів Genial.ly на уроках біології в закладах загальної середньої освіти. - C. 31-39.
  10. Шаров С., Шарова Т. Використання масових відкритих онлайн-курсів для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. - C. 39-43.
  11. Шліхта Г. Ціннісно-деонтологічні аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців ІТ-галузі. - C. 44-49.
  12. Психологія. Соціальна педагогіка. Робота з обдарованими дітьми

  13. Олійник І., Тищенко Л. Технологія розвивального навчання та Нова українська школа: аналіз і паралелі. - C. 50-54.
  14. Савчук Б., Височан Л., Височан З. Формування когнітивної гнучкості як базової компетентності майбутнього педагога: педагогічний експеримент. - C. 55-60.
  15. Мовознавство та література

  16. Kornienko M. Philosophical vector of foreign language training of students of philologists (ending ХХ – beginning ХХI century). - C. 61-65.
  17. Шевчук Т., Ткачук О. Мовностилістичні особливості оповідання Остапа Вишні "Веселі артисти". - C. 65-72.
  18. Історія. Правознавство

  19. Черній А., Пишко О. Формування ключових компетентностей учнів на уроках правознавства в закладі загальної середньої освіти. - C. 73-81.
  20. Фізика. Математика

  21. Марченко О. Модель полікультурної компетентності вчителя математики в освітньому середовищі Нової української школи. - C. 82-86.
  22. Виховання особистості. Позашкільна освіта

  23. Гавлітіна Т. Комплексна система виховання в українській школі. - C. 87-92.
  24. Музика. Естетика

  25. Гумінська О., Моторна О. Удосконалення фахової компетентності вчителя музичного мистецтва завдяки участі в діяльності науково-дослідного колективу. - C. 93-98.
  26. Даюк Ж., Ковлева М. Характерні особливості формування харківської професійно-академічної бандурної школи. - C. 98-102.
2022
№ 1 (109)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського