Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2021/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сухомлинська О. Праці сучасних українських науковців у вимірі сухомлиністики. - C. 3-11.
  4. Сорочинська Т. Ідеал учителя: порівняння освітніх ідей радянського періоду та сучасності. - C. 12-15.
  5. Пустовіт Г. Теоретичні концепти формування професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти. - C. 16-21.
  6. Ткачук Н., Кінах Н. Професійний стандарт як вектор модернізації післядипломної педагогічної освіти. - C. 21-28.
  7. Udovychenko І. Actuality of integration process of philology and educational knowledge in the subjects of universal educational institutions (on the example of Ukraine). - C. 28-32.
  8. Бурак В. Специфіка формування компетентності майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти. - C. 32-38.
  9. Симонович Н. Визначальні особливості професійної підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи. - C. 39-42.
  10. Шурин О. Актуальні питання професійної підготовки майбутніх учителів технологічного профілю в умовах дистанційного навчання. - C. 43-47.
  11. Остапчук Н., Мельничук Л. Структура сучасного компетентнісного уроку "Я досліджую світ" інформатичної освітньої галузі. - C. 48-54.
  12. Zvarych I. The distance studying system disadvantages at higher learning institutions of Ukraine. - C. 54-58.
  13. Марченко О. Профорієнтаційний потенціал STEAM-проєкту "Геометрія духовності української вишивки" як складова нової філософії природничо-математичної освіти. - C. 59-63.
  14. Тимчина Н., Тимчина В., Крутова Н. Колективна робота учнів закладів загальної середньої освіти із застосуванням віртуальної дошки в умовах дистанційного навчання. - C. 64-70.
  15. Cherniy A., Kolodych O. Communicative-oriented study of foreign languages by children with mental retardation. - C. 71-76.
  16. Пелех Ю., Матвійчук А., Білоус Т. Ціннісний інтелект людини в осмисленні і вирішенні сучасних соціальних проблем. - C. 77-83.
  17. Абрамович Т. Психологічна компетентність у професійному розвитку педагога Нової української школи. - C. 83-88.
  18. Коваль К. Становлення дитячого будинку сімейного типу як освітнього феномену. - C. 88-93.
  19. Ситченко А., Корнієнко І., Грищеня М. Про формальну мовно-літературну освіту учнів закладів загальної середньої освіти в умовах компетентнісного навчання. - C. 94-99.
  20. Кралюк П., Лавренчук В., Баландін Ф. Анна Київська та Реймське Євангеліє. - C. 100-105.
  21. Вакалюк І. Вивчення теми "Наш будинок. Наша квартира. Наша кімната" на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладачів закладів вищої освіти. - C. 105-112.
  22. Долід В., Долганов П. Демократичні цінності й толерантність: методологія антидискримінаційної експертизи підручників з історії. - C. 113-119.
  23. Кононко О. Чуйність та її виховання в дошкільному дитинстві. - C. 120-126.
  24. Омельчук В. Психолого-дидактичні особливості уроку в сучасній початковій школі в контексті педагогічних ідей Василя Сухомлинського. - C. 127-131.
  25. Корицька Г., Корицький В. Використання можливостей технології змішаного навчання на уроках предмета "Захист України". - C. 132-136.
  26. Білавич Г., Багрій М., Мазур Я. Розвиток патріотичних почуттів дітей та юнацтва засобами життєтворчості педагога і письменника, громадського діяча Івана Филипчака. - C. 137-142.
  27. Гавлітіна Т. Виховання компетентної особистості в Новій українській школі. - C. 143-147.
  28. Гринчук І., Баньковський А. Інструментальна музика українських композиторів: стильовий та репертуарний аспекти. - C. 148-152.
  29. Власюк О. Специфіка використання комп’ютерних технологій у професійній підготовці фахівців мистецького напряму. - C. 153-159.
  30. Никон О., Остапчук М. Педагогічні аспекти формування фахових компетентностей здобувачів вищої освіти у концертмейстерському класі. - C. 160-164.
  31. Крет М., Левчук Н. Музикотерапія як чинник впливу на психоемоційний стан особистості. - C. 164-168.
2021
№ 2 (106)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського