Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2020/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул, зміст.
  2. Демченко В. Розвиток латерального мислення у здобувачів освіти як важливої складової креативного мислення. - C. 3-6.
  3. Бурак В. Модернізація професійної підготовки фахівців готельно-ресторанного господарства в закладах вищої освіти. - C. 7-12.
  4. Климчук О. Аксіологічна складова європейських підходів до професійної підготовки корпусу медичних сестер. - C. 12-16.
  5. Осіпчук Н., Осадча Н. Іншомовна освіта у технічних закладах вищої освіти Республіки Польщі. - C. 16-20.
  6. Дембіцька С., Пугач С. Удосконалення організації науково-дослідної роботи студентів як складової професійної підготовки в закладах вищої освіти. - C. 21-24.
  7. Констанкевич Л., Боремчук Л., Радкевич М. Використання сервісу Google Classroom у процесі дистанційного навчання. - C. 25-29.
  8. Литвинова С., Мар'єнко М. Програма навчальної дисципліни "Хмаро орієнтовані технології підтримки науково-освітньої діяльності" для підготовки здобувачів вищої освіти ступеня "доктор філософії". - C. 30-36.
  9. Пустовіт Г., Сивохоп Я. Упровадження STEM-освіти на уроках географії: дидактична складова. - C. 37-41.
  10. Демчук О. Змістовно-організаційні особливості технології формування життєвої компетентності майбутніх психологів. - C. 42-45.
  11. Шпичак І. Психолого-педагогічні умови компетентнісно орієнтованого розвитку особистості. - C. 45-49.
  12. Заводна Л. Суржик: мовна патологія чи норма українського суспільства?. - C. 50-53.
  13. Златів Л. Трансформація лінгвометодичної підготовки майбутнього вчителя-словесника в умовах викликів сьогодення. - C. 54-59.
  14. Паніна Л. Ментальна карта як засіб візуалізації навчальної інформації учнями закладів загальної середньої освіти на уроках української мови та літератури. - C. 60-63.
  15. Томашевська А., Русалкіна Л. Технологія формування у майбутніх студентів-фармацевтів умінь самостійного вивчення фахової медичної літератури. - C. 64-67.
  16. Шевчук Т. Особливості вживання пейоратива "негідник" в українській мові. - C. 68-73.
  17. Петренко І. До питання про організацію простору класних кімнат у церковнопарафіяльних школах українських губерній (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.). - C. 74-78.
  18. Войтків Г. Організація електронного навчання фізики в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти. - C. 79-83.
  19. Галатюк Т., Галатюк Ю. Формування методологічної культури учнів з фізики у процесі творчої пізнавальної діяльності. - C. 83-86.
  20. Лейбик Л. Формування цілісності сприйняття світу в студентів педагогічного коледжу у процесі вивчення предмета "Фізика та астрономія". - C. 86-91.
  21. Попадич О. Підготовка вчителя до формування правових знань молодших школярів у процесі застосування диференційованого підходу. - C. 92-95.
  22. Сяська І. До проблеми вивчення стану сформованості екологічної компетентності майбутніх учителів природничих дисциплін. - C. 96-101.
  23. Харченко Н. Використання методу експертного опитування педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти в адвокації основ домедичної допомоги. - C. 101-107.
  24. Давидюк Н. Моніторинг формування ціннісних ставлень учнів 5-11 класів у процесі реалізації Програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини (2008-2020 роки). - C. 108-114.
  25. Коврігіна Л., Орлова О. Особливості самовдосконалення як категорії розвитку особистості учня. - C. 114-117.
  26. Овдійчук В. Філософські основи поняття критичного мислення. - C. 118-120.
  27. Sytchenko А. Subjective experience of pupils-readers as a factor of competence learning of literature. - C. 121-124.
  28. Шелюх О., Вовчаста Н. Формування національної ідентичності в курсантів військових закладів вищої освіти. - C. 125-128.
  29. Цюлюпа Н., Любченко М. Методичні засади професійної підготовки студентів класу фортепіано у мистецьких закладах вищої освіти. - C. 129-132.
  30. Верітов О. Структурно-логічна схема формування підприємницької культури бакалаврів фізичної культури і спорту. - C. 133-136.
  31. Чепурка О. Створення інноваційного суб’єкт- суб’єктного середовища для підготовки майбутніх бакалаврів фізичної терапії в закладах вищої освіти. - C. 136-140.
2020
№ 4 (104)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського