Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2020/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн..- Рівне Nova pedagogìčna dumka- Титул, зміст.
- Сухомлинська О. Моральне виховання як константа виховного процесу: характеристика проблематики у часовому вимірі. - C. 3-12.
- Цісар О. Світоглядна позиція І. Гізеля у духовній діяльності XVII століття. - C. 13-16.
- Загородня А. Реформування середньої освіти в добу незалежності: система профільного навчання старшої школи. - C. 17-20.
- Кулаковський О. Компетентнісна модель випускника педагогічного закладу вищої освіти у сфері інтелектуальної власності. - C. 21-29.
- Пастовенський О. Системний підхід у реалізації ідей педагогіки партнерства. - C. 29-32.
- Якимович Т., Зінчук І. Інтегративний підхід до формування професійного мислення майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі навчання в закладі вищої освіти. - C. 32-35.
- Заячківська Н. Формування готовності викладачів закладів вищої освіти до використання сучасних освітніх технологій у професійній діяльності. - C. 36-40.
- Іванова С., Кільченко А. Моніторинг використання вебсайтів закладів освіти та наукових установ із мобільних пристроїв засобами Google Analytics. - C. 41-47.
- Іванюк І., Овчарук О. Стан готовності педагогів ЗЗСО до застосування інформаційно-освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання в умовах карантину, спричиненого COVID-19. - C. 48-54.
- Литвинова С. Організація дистанційної форми навчання в закладах загальної середньої освіти у період пандемії COVID-19. - C. 55-61.
- Марченко О. Реалізація STEAM-підходу до формування креативної компетенції здобувачів освіти у процесі вивчення математики. - C. 62-65.
- Рисинець Н. Застосування інноваційних технологій з метою формування готовності фахівців із міжнародного права до професійної діяльності. - C. 65-69.
- Sytchenko A., Yatsenko Т. Organization of teacher-student interaction in the conditions of technological learning. - C. 70-74.
- Сороко H. Процедура проектування STEAM-орієнтованого освітнього середовища для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя основної ніколи. - C. 75-79.
- Дичківська І., Федорова Н., Борисова О. Гуманістична технологія М. Монтессорі в системі спеціальної освіти України. - C. 80-84.
- Ковбасюк Т., Яценюк Л. Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти. - C. 85-88.
- Кошелева Н. Розроблення моделі методичної компетентності майбутніх викладачів психології. - C. 89-93.
- Слуцький Я. Загальні вимоги до освітньої програми соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів. - C. 93-97.
- Шаров С. Структура та зміст соціальної компетентності студентів педагогічного університету. - C. 97-100.
- Шпичак І. Мотивація професійного зростання педагогів в умовах Нової української ніколи. - C. 100-104.
- Озарчук І. Особливості навчання обдарованих учнів у Латвійській Республіці. - C. 105-109.
- Мельникович Г. Формування компетентної особистості учня закладу загальної середньої освіти на уроках української літератури. - C. 110-113.
- Онищенко І., Яновець А. Композити в сучасній англійській мові як складова семантичної конденсації лексики. - C. 114-117.
- Бондар І. Система завдань із формування креативності старшокласників у процесі навчання історії. - C. 118-121.
- Козлюк О., Косарєва О., Павлюк Т. Вплив стилів батьківського ставлення на емоційні характеристики дошкільників із порушеннями мовлення. - C. 122-126.
- Джаман Т. Один з аспектів професійної компетентності вчителів початкової школи з організації інклюзивного навчання. - C. 127-130.
- Донець В. Формування готовності до інноваційної діяльності вчителів початкових класів в умовах інклюзії у процесі фахової діяльності. - C. 131-135.
- Попадич О. Педагогічні умови підготовки вчителів до формування правових знань молодших школярів. - C. 135-139.
- Ільницька Л. Науково-методичні рекомендації щодо виконання творчого завдання "тематичний екслібрис". - C. 140-143.
- Лисиця Д., Лисиця Ю. Упровадження освітньої моделі підготовки асистента лікаря-стоматолога у закладах фахової передвищої освіти. - C. 144-147.
- Рогоза В. Педагогічні умови формування екологічних цінностей майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки. - C. 148-153.
- Харченко Н. Правові засади формування компетенцій із домедичної допомоги в педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти. - C. 153-158.
- Bessarab N. Education of interculturally tolerant personality in the multicultural educational space of general secondary education. - C. 159-162.
- Ворона Л. Вплив органів місцевого самоврядування Полтавщини на розвиток позашкільної освіти в області: проектно-програмний підхід. - C. 163-166.
- Каплінський В., Пінаєва О. Роль навчальної дисципліни "Етика викладача закладу вищої освіти" у підготовці магістрів спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки". - C. 167-172.
- Лавриченко Н. Соціально обдарована особистість: здібності, якості, розвиток. - C. 172-177.
- Дубровіна І., Кармазін А. Ідеї поширення вокального виховання І. С. Козловського у мистецькій практиці. - C. 178-181.
- Іваник Н. Феномен регентства в системі координат української православної співацької традиції. - C. 181-186.
| 2020 | | № 3 (103)
|
|
|
|