Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2020/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул, Зміст.
  2. Зварич І. Булінг у закладах освіти України і США. - C. 3-7.
  3. Савчук Б., Білавич Г. Феномен коучингу в зарубіжному дискурсі. - C. 7-11.
  4. Багрій М. Письменники-педагоги XIX – 30-х років XX ст. – автори навчально-методичного забезпечення освітніх закладів Західної України. - C. 11-14.
  5. Бондарець М. Діяльність Педагогічного інституту соціального виховання, нормальної і дефективної дитини при Психоневрологічній академії (20-і роки XX ст.). - C. 15-19.
  6. Шеретюк Р., Стоколос Н. Внесок у європейську природничу науку випускників піарських колегіумів Волині (XVIII - початок XIX ст.). - C. 19-22.
  7. Безена І., Кирпа А., Богатирьова Т. Трансформація ролі вчителя гуманітарних дисциплін у сучасній післядипломній освіті. - C. 23-28.
  8. Бойчук Н., Олексій Ю., Сокаль В. Управлінський контекст у процесах художньо-естетичного розвитку особистості учня закладу загальної середньої освіти (із досвіду роботи Малої академії народних мистецтв та ремесел Березнівської ЗОШ І - III ступенів № 2 Рівненської області). - C. 29-33.
  9. Завалевський Ю. Місія вчителя в реалізації ціннісних пріоритетів Нової української школи. - C. 33-37.
  10. Лунячек В. Компетентнісний підхід як методологія професійного розвитку працівника освіти. - C. 37-45.
  11. Мельник Н. Планування діяльності закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект. - C. 45-50.
  12. Мищишин І., Дмитрів Ю. Чинники професійного самовизначення сучасних старшокласників. - C. 51-54.
  13. Бондаренко Н. Україна під "новою парасолькою грамотності". - C. 55-59.
  14. Майданенко С. Готовність педагогів до інноваційної методичної роботи в закладах загальної середньої освіти. - C. 59-63.
  15. Сологуб О. Методична складова розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників засобами пролонгованих дистанційних тренінгів. - C. 63-67.
  16. Войтовська О. Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного й молодшого шкільного віку методами арттерапії. - C. 68-71.
  17. Олефір Н. Співпраця вчителя та батьків дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. - C. 72-75.
  18. Романовська Д. Сформованість ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у процесі розвитку соціальної компетентності. - C. 75-80.
  19. Сидорук І. Соціальне партнерство у формуванні компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 80-83.
  20. Ступак О. Діяльнісний етап реалізації системи формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства. - C. 83-87.
  21. Вербицька X. Професійно орієнтований підхід у розвитку професійної креативності студентів у процесі навчання англійської мови. - C. 88-91.
  22. Корнієнко І. Проектне навчання мови у компетентнісному дискурсі. - C. 91-94.
  23. Косінова О. Музичний портрету літературі (на прикладі творчості П. Мирного, М. Коцюбинського, П. Тичини). - C. 95-98.
  24. Smelikova V. Applying CLIL method to teaching maritime English. - C. 98-102.
  25. Сокол M., Царик О., Гупка-Макогін H. Ефективність методу "фішбоун" у процесі навчання англійської мови. - C. 102-106.
  26. Донець В. Модель формування готовності вчителів початкової школи до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання. - C. 107-112.
  27. Цюняк О. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. - C. 112-116.
  28. Рибалко А., Рибалко О. Організація навчального дослідження учнів із використанням міжпредметних зв’язків фізики та фізичної культури. - C. 117-122.
  29. Войтович О., Костолович М. Підготовка майбутніх учителів географії до проведення уроків міжпредметного змісту. - C. 123-126.
  30. Толочко С., Шкодин А. Методика формування професійної компетентності з охорони праці майбутніх фахівців аграрної сфери. - C. 127-132.
  31. Пугач В. Формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я у професійній підготовці. - C. 132-137.
  32. Удовиченко І. Міжпредметні зв’язки змісту профільного навчання географії учнів закладів загальної середньої освіти. - C. 137-140.
  33. Гавлітіна Т. Наскрізне виховання цінностей у Новій українській школі. - C. 141-145.
  34. Кіян О. Морально-духовне виховання особистості молодшого підлітка. - C. 145-150.
  35. Кириленко С. Учитель як носій цінностей виховання в сучасному закладі загальної середньої освіти. - C. 150-153.
  36. Пустовіт Г. Ціннісні виміри сучасної позашкільної освіти. - C. 154-160.
  37. Сушик Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології соціального виховання "Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція" дітей підліткового та юнацького віку. - C. 161-167.
  38. Цимбалюк І. Гуманістичні ідеї Василя Сухомлинського в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 168-171.
  39. Дем’янюк О. Специфіка роботи над елементами хорової звучності в хоровому колективі. - C. 172-175.
  40. Фарина Н., Тимошенко Т. Студія естрадного співу в сучасній системі мистецької освіти. - C. 176-179.
  41. Галатюк М. Сучасний студентський спорт як модус розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання. - C. 180-183.
2020
№ 2 (102)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського