Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2020/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн..- Рівне Nova pedagogìčna dumka- Титул, Зміст.
- Зварич І. Булінг у закладах освіти України і США. - C. 3-7.
- Савчук Б., Білавич Г. Феномен коучингу в зарубіжному дискурсі. - C. 7-11.
- Багрій М. Письменники-педагоги XIX – 30-х років XX ст. – автори навчально-методичного забезпечення освітніх закладів Західної України. - C. 11-14.
- Бондарець М. Діяльність Педагогічного інституту соціального виховання, нормальної і дефективної дитини при Психоневрологічній академії (20-і роки XX ст.). - C. 15-19.
- Шеретюк Р., Стоколос Н. Внесок у європейську природничу науку випускників піарських колегіумів Волині (XVIII - початок XIX ст.). - C. 19-22.
- Безена І., Кирпа А., Богатирьова Т. Трансформація ролі вчителя гуманітарних дисциплін у сучасній післядипломній освіті. - C. 23-28.
- Бойчук Н., Олексій Ю., Сокаль В. Управлінський контекст у процесах художньо-естетичного розвитку особистості учня закладу загальної середньої освіти (із досвіду роботи Малої академії народних мистецтв та ремесел Березнівської ЗОШ І - III ступенів № 2 Рівненської області). - C. 29-33.
- Завалевський Ю. Місія вчителя в реалізації ціннісних пріоритетів Нової української школи. - C. 33-37.
- Лунячек В. Компетентнісний підхід як методологія професійного розвитку працівника освіти. - C. 37-45.
- Мельник Н. Планування діяльності закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект. - C. 45-50.
- Мищишин І., Дмитрів Ю. Чинники професійного самовизначення сучасних старшокласників. - C. 51-54.
- Бондаренко Н. Україна під "новою парасолькою грамотності". - C. 55-59.
- Майданенко С. Готовність педагогів до інноваційної методичної роботи в закладах загальної середньої освіти. - C. 59-63.
- Сологуб О. Методична складова розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників засобами пролонгованих дистанційних тренінгів. - C. 63-67.
- Войтовська О. Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного й молодшого шкільного віку методами арттерапії. - C. 68-71.
- Олефір Н. Співпраця вчителя та батьків дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. - C. 72-75.
- Романовська Д. Сформованість ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у процесі розвитку соціальної компетентності. - C. 75-80.
- Сидорук І. Соціальне партнерство у формуванні компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 80-83.
- Ступак О. Діяльнісний етап реалізації системи формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства. - C. 83-87.
- Вербицька X. Професійно орієнтований підхід у розвитку професійної креативності студентів у процесі навчання англійської мови. - C. 88-91.
- Корнієнко І. Проектне навчання мови у компетентнісному дискурсі. - C. 91-94.
- Косінова О. Музичний портрету літературі (на прикладі творчості П. Мирного, М. Коцюбинського, П. Тичини). - C. 95-98.
- Smelikova V. Applying CLIL method to teaching maritime English. - C. 98-102.
- Сокол M., Царик О., Гупка-Макогін H. Ефективність методу "фішбоун" у процесі навчання англійської мови. - C. 102-106.
- Донець В. Модель формування готовності вчителів початкової школи до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання. - C. 107-112.
- Цюняк О. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. - C. 112-116.
- Рибалко А., Рибалко О. Організація навчального дослідження учнів із використанням міжпредметних зв’язків фізики та фізичної культури. - C. 117-122.
- Войтович О., Костолович М. Підготовка майбутніх учителів географії до проведення уроків міжпредметного змісту. - C. 123-126.
- Толочко С., Шкодин А. Методика формування професійної компетентності з охорони праці майбутніх фахівців аграрної сфери. - C. 127-132.
- Пугач В. Формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я у професійній підготовці. - C. 132-137.
- Удовиченко І. Міжпредметні зв’язки змісту профільного навчання географії учнів закладів загальної середньої освіти. - C. 137-140.
- Гавлітіна Т. Наскрізне виховання цінностей у Новій українській школі. - C. 141-145.
- Кіян О. Морально-духовне виховання особистості молодшого підлітка. - C. 145-150.
- Кириленко С. Учитель як носій цінностей виховання в сучасному закладі загальної середньої освіти. - C. 150-153.
- Пустовіт Г. Ціннісні виміри сучасної позашкільної освіти. - C. 154-160.
- Сушик Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології соціального виховання "Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція" дітей підліткового та юнацького віку. - C. 161-167.
- Цимбалюк І. Гуманістичні ідеї Василя Сухомлинського в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 168-171.
- Дем’янюк О. Специфіка роботи над елементами хорової звучності в хоровому колективі. - C. 172-175.
- Фарина Н., Тимошенко Т. Студія естрадного співу в сучасній системі мистецької освіти. - C. 176-179.
- Галатюк М. Сучасний студентський спорт як модус розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання. - C. 180-183.
| 2020 | | № 2 (102)
|
|
|
|