Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2020/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул, зміст.
  2. Білавич Г., Білавич І, Блавт О. Пастирська діяльність зі здоров'язбереження дітей у Західній Україні (кінець XIX - 40-ві роки XX ст.). - C. 3-7.
  3. Нагрибельний Я. Осмислення ідей Я. А. Коменського в контексті сучасних реалій. - C. 8-11.
  4. Вознюк Л., Мартиненко О. Особливості управління інноваційними процесами в умовах реформування шкільної освіти. - C. 12-16.
  5. Лютко О. Теоретико-методологічні засади мотиваційного менеджменту в освіті. - C. 16-20.
  6. Нижник О. Підвищення кваліфікації вчителів у сфері інтелектуальної власності в умовах диверсифікації освітніх по слуг. - C. 21-26.
  7. Остапчук Н., Полюхович Н. Використання GOOGLE CLASSROOM для організації уроків інформатики: структура віртуального класу. - C. 27-32.
  8. Крутова Н. Формування мотивації професійного розвитку вчителів у сфері ІКТ. - C. 32-36.
  9. Позднякова Т. QR-коди: їх створення та використання на уроках біології. - C. 36-42.
  10. Тимчина В., Тимчина Н. Нові перспективи освітнього процесу: віртуальна та доповнена реальність. - C. 42-46.
  11. Колодич О. Розвиток мовленнєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами як засіб комунікативної активності. - C. 47-50.
  12. Смольська Л. Мотивація здоров'ятворчості педагогів у реаліях сучасності. - C. 50-54.
  13. Лавренчук В., Лавренчук М. Сучасні моделі літературної комунікації в умовах Нової української школи. - C. 55-58.
  14. Мандрик Н. Писемність як засіб проникнення в історію українства. - C. 59-62.
  15. Романишина Н., Гресик Л. Методика аналізу художніх творів у зіставленні з кінематографічними адаптаціями. - C. 63-66.
  16. Саприкіна О. Молодіжний сленг у сучасній англійській лексикології. - C. 66-69.
  17. Сидоренко Ю. Вивчення взаємозв'язків між персонажами у творах із міфологічною образністю на уроках української літератури. - C. 70-73.
  18. Джаман Т. Неперервна освіта вчителів початкової школи в умовах сьогодення. - C. 74-77.
  19. Белешко Д. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики. - C. 78-81.
  20. Коваль В., Несен А. Екологічне виховання учнів старшої школи на уроках математики. - C. 81-84.
  21. Козяр М., Фещук Ю., Парфенюк О. Роль регіональної олімпіади з геометричного моделювання та анімації збірок у професійному становленні майбутнього фахівця. - C. 85-90.
  22. Марченко О. Регіональний науково-методичний проект "Культурні коди математики" як інструмент розвитку полікультурної компетентності педагогів. - C. 90-93.
  23. Чачіна Г. Реалізація ідей педагогіки співробітництва в освітньому процесі. - C. 94-98.
  24. Глінчук Ю. Здоров'язберігаючий урок в освітньому просторі сьогодення. - C. 98-101.
  25. Юзик О. Мотивація вибору професії як важливий чинник розвитку та становлення вчителя інформатики. - C. 102-105.
  26. Джеджера К., Черніговець Т. Особистісна реалізація студентів у позааудигорній діяльності (на прикладі Рівненського державного гуманітарного університету)..... - C. 106-110.
  27. Михасюк Т. Розвиток образного мовлення молодших школярів у процесі поглиблення їхніх знань про українську народну символіку. - C. 110-114.
  28. Омельчук В., Мартолог Н. Проблема взаємовідносин та спілкування в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. - C. 114-117.
  29. Паніна Л. Національно-патріотичне виховання учнівської молоді в умовах Нової української школи. - C. 118-120.
  30. Димченко С., Петренко Т. Український концерт для баяна: передумови виникнення та шляхи розвитку жанру (на прикладі Концерту № 1 для баяна із симфонічним оркестром Миколи Різоля). - C. 121-125.
  31. Жулковський Б. Галицька та карпато-руська традиції церковно-монодійного співу XIX століття (на прикладі монострофних кондаків). - C. 125-128.
  32. Никон О., Ковлева М. Формування професійних компетенцій студентів-магістрантів музичного мистецтва засобами інтерактивного навчання. - C. 129-132.
  33. Столярчук Б. Інструментальний ансамбль традиційної народної музики "Хутірські музики" та його роль у вихованні майбутніх керівників фольклорних колективів. - C. 132-135.
2020
№ 1 (101)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського