Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2019/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн..- Рівне Nova pedagogìčna dumka- Титул, зміст.
- Бех І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського. - C. 3-6.
- Бондаренко Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи. - C. 6-9.
- Гребінь С. Соціальна інклюзія: аспект "включення" дітей до суспільства дорослих. - C. 10-12.
- Королюк А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського. - C. 12-15.
- Міхно О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського "Повість про вчителя Сухомлинського"). - C. 15-19.
- Павленко Ю. Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського. - C. 20-23.
- Пустовіт Г. Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського. - C. 23-27.
- Черній А., Долід В. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей. - C. 27-32.
- Барадія Н. Методичне забезпечення компетентнішого підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності. - C. 33-36.
- Люшин М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 36-40.
- Наточій А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність. - C. 41-45.
- Петренко І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища. - C. 45-48.
- Швидун В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні. - C. 48-51.
- Хабюк А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета "Захист Вітчизни". - C. 51-54.
- Васильченко Л. STEM-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти. - C. 55-57.
- Марченко О. Розвиток ідей В. О. Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики. - C. 58-61.
- Музичук К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання. - C. 61-65.
- Паніна Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти. - C. 65-67.
- Рижковський В., Маркович О. Застосування інноваційної технології навчання Moodle в медичній освіті. - C. 68-73.
- Бричок С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі. - C. 74-77.
- Давидюк Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського. - C. 77-80.
- Кононко О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати. - C. 80-85.
- Луцюк А., Остапйовський О. Психолого-педагогічні аспекти у спадщині В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи. - C. 86-88.
- Савчук Л. Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В. О. Сухомлинського. - C. 88-91.
- Смольська Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів Нової української школи. - C. 92-94.
- Цимбал-Слатвінська С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету. - C. 95-98.
- Яценюк Л., Козак Р. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя. - C. 99-101.
- Кваснецька Н., Рудь І. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів. - C. 102-104.
- Козіцька О. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах. - C. 105-107.
- Шульжук Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект. - C. 108-110.
- Шевчук Т., Купріян О., Бордюк М. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук. - C. 111-113.
- Бессараб Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів. - C. 114-118.
- Жорова І. Професійна компетентність учителя Нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 119-122.
- Міщеня О., Третяк О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 122-127.
- Мельник Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи. - C. 127-133.
- Олешко П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя Нової української школи на Волині. - C. 133-135.
- Соколовська О. Нова українська школа - "школа радості" на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського. - C. 136-140.
- Тарабасова Л., Олефір Н. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження. - C. 140-144.
- Буденкова Н., Мисіна О. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості. - C. 145-148.
- Калініченко Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір Нової української школи. - C. 148-152.
- Хмеляр І., Мялюк О. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів. - C. 152-156.
- Коляда Н., Кравченко О., Войтовська А. Гендерне виховання в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. - C. 157-160.
- Малецька Т., Фурман В. Мейнстрім "педагогіки серця" в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами Нової української школи. - C. 160-163.
- Глінчук Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення. - C. 164-166.
- Мазур Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки. - C. 167-170.
| 2019 | | № 3 (99)
|
|
|
|