Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2019/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул, зміст.
  2. Бех І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського. - C. 3-6.
  3. Бондаренко Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи. - C. 6-9.
  4. Гребінь С. Соціальна інклюзія: аспект "включення" дітей до суспільства дорослих. - C. 10-12.
  5. Королюк А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського. - C. 12-15.
  6. Міхно О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського "Повість про вчителя Сухомлинського"). - C. 15-19.
  7. Павленко Ю. Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського. - C. 20-23.
  8. Пустовіт Г. Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського. - C. 23-27.
  9. Черній А., Долід В. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей. - C. 27-32.
  10. Барадія Н. Методичне забезпечення компетентнішого підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності. - C. 33-36.
  11. Люшин М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 36-40.
  12. Наточій А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність. - C. 41-45.
  13. Петренко І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища. - C. 45-48.
  14. Швидун В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні. - C. 48-51.
  15. Хабюк А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета "Захист Вітчизни". - C. 51-54.
  16. Васильченко Л. STEM-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти. - C. 55-57.
  17. Марченко О. Розвиток ідей В. О. Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики. - C. 58-61.
  18. Музичук К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання. - C. 61-65.
  19. Паніна Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти. - C. 65-67.
  20. Рижковський В., Маркович О. Застосування інноваційної технології навчання Moodle в медичній освіті. - C. 68-73.
  21. Бричок С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі. - C. 74-77.
  22. Давидюк Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського. - C. 77-80.
  23. Кононко О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати. - C. 80-85.
  24. Луцюк А., Остапйовський О. Психолого-педагогічні аспекти у спадщині В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи. - C. 86-88.
  25. Савчук Л. Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В. О. Сухомлинського. - C. 88-91.
  26. Смольська Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів Нової української школи. - C. 92-94.
  27. Цимбал-Слатвінська С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету. - C. 95-98.
  28. Яценюк Л., Козак Р. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя. - C. 99-101.
  29. Кваснецька Н., Рудь І. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів. - C. 102-104.
  30. Козіцька О. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах. - C. 105-107.
  31. Шульжук Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект. - C. 108-110.
  32. Шевчук Т., Купріян О., Бордюк М. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук. - C. 111-113.
  33. Бессараб Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів. - C. 114-118.
  34. Жорова І. Професійна компетентність учителя Нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 119-122.
  35. Міщеня О., Третяк О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 122-127.
  36. Мельник Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи. - C. 127-133.
  37. Олешко П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя Нової української школи на Волині. - C. 133-135.
  38. Соколовська О. Нова українська школа - "школа радості" на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського. - C. 136-140.
  39. Тарабасова Л., Олефір Н. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження. - C. 140-144.
  40. Буденкова Н., Мисіна О. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості. - C. 145-148.
  41. Калініченко Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір Нової української школи. - C. 148-152.
  42. Хмеляр І., Мялюк О. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів. - C. 152-156.
  43. Коляда Н., Кравченко О., Войтовська А. Гендерне виховання в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. - C. 157-160.
  44. Малецька Т., Фурман В. Мейнстрім "педагогіки серця" в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами Нової української школи. - C. 160-163.
  45. Глінчук Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення. - C. 164-166.
  46. Мазур Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки. - C. 167-170.
2019
№ 3 (99)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського