Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2019/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн..- Рівне Nova pedagogìčna dumka- Титул, зміст.
- Долід В., Лютко О. Цінності суспільства: між ідеалом і реальністю. - C. 3-6.
- Меняйло В. Історико-педагогічний аналіз процесу підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації: вітчизняний досвід. - C. 6-11.
- Олексін Ю., Степанов Н. Маркетингова діяльність у системі управління освітою. - C. 12-16.
- Дольнікова Л., Козловська І. Система міжпредметних зв’язків знань учнів закладів професійно-технічної освіти: історія, теорія, практика. - C. 16-21.
- Kovalenko O. Future economists’ self-education competence. - C. 21-23.
- Майданенко С. Аналіз організації методичної роботи в закладах загальної середньої освіти. - C. 24-26.
- Плаксін А. Педагогічні умови розвитку дидактичної культури викладачів закладів вищої освіти МВС України. - C. 27-29.
- Пугач С. Особливості розвитку правової компетентності бакалаврів з обліку та оподаткування. - C. 29-34.
- Захарко Н. Інформаційно-комунікаційні технології: теорія та практика (на прикладі вивчення фармацевтичних дисциплін у медичних закладах вищої освіти). - C. 35-38.
- Зінченко В., Чевердак П. Викладання філологічних дисциплін за допомогою використання сучасних комп’ютерних програм. - C. 39-43.
- Літвінчук А. Реалізація предметно-мовної інтеграції засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 44-46.
- Ляхова М. Використання кейс-методу в процесі навчання англійської мови за професійним спрямуванням студентів економічних спеціальностей. - C. 47-51.
- Онищук В. Удосконалення професійних компетенцій викладача через упровадження інноваційних технологій у закладі вищої освіти. - C. 51-54.
- Саприкіна О. Формування професійних компетентностей педагога засобами інформаційних технологій у ході роботи з обдарованими учнями. - C. 55-57.
- Ставицький О., Регеза Н. Особливості використання кейс-технологій у процесі викладання психологічних дисциплін. - C. 58-60.
- Тимчина Н., Тимчина В., Позднякова Т. Сайт як складова інформаційного середовища закладу освіти. - C. 61-65.
- Харченко Н. Педагогічно доцільні інформаційні сервіси як чинник мотивації педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 66-70.
- Варгата О., Берегова Н. Психологічні особливості міжособистісних відносин дітей молодшого шкільного віку. - C. 71-74.
- Медведєв В. Невербальні прояви тривожності студента в ситуації публічної відповіді. - C. 74-77.
- Савуляк В. Особливості самоорганізації студентів закладу вищої освіти різних спеціальностей. - C. 78-82.
- Сидорчук Н. Початкова семантика поняття рефлексії. - C. 82-84.
- Ботвінко-Ботюк О., Коляда Е. Основні міжкультурні стилі комунікації. - C. 85-88.
- Гарна С. Сайт і блог учителя зарубіжної літератури як інструментарій професійної діяльності педагога в системі дистанційного навчання учнів. - C. 88-92.
- Долматова М. Іншомовний художній текст у системі професійної підготовки майбутніх учителів-філологів. - C. 92-95.
- Зеленська О. До питання про культуру іншомовного ділового спілкування майбутніх магістрів у нелінгвістичній магістратурі. - C. 95-99.
- Козіцька О. Особливості парцеляції багатокомпонентних речень у конфесійному стилі. - C. 99-103.
- Мандрик Н. Слов’янське язичництво в просторі мовної культури та в українознавстві. - C. 103-107.
- Мартинюк А., Губіна А. Структурування студентами технічного закладу вищої освіти навчального матеріалу з іноземної мови за професійним спрямуванням. - C. 107-110.
- Мігірін П. Особливості іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей до міжкультурної комунікації. - C. 110-114.
- Озарчук І. Теоретико-методологічні засади розвитку іншомовної освіти в Естонії. - C. 114-117.
- Павлюк Н., Вітюк В. Формування правописної компетентності учнів основної школи. - C. 117-122.
- Pylypchuk S., Vorobyova I. The phrase-semantic field "Human’s character" in the sphere of phraseology. - C. 122-125.
- Плужнік А. Структурні компоненти вихованості іншомовної комунікативної культури студентів гуманітарних спеціальностей закладів вищої освіти. - C. 125-128.
- Путій Т. Оцінювання мовної компетентності у практиці багатомовної освіти. - C. 128-132.
- Тадеєва М., Годунко Л. "Довідник із новими дескрипторами" як оновлена версія вихідної описової системи Загальноєвропейських рекомендацій із мовної освіти. - C. 132-135.
- Тарасюк Н., Шикун А. Когнітивні та метакогнітивні стратегії формування англомовної лексико-граматичної компетентності у читанні в майбутніх інженерів-будівельників. - C. 136-138.
- Безкоровайна О., Яковчук О. Формування англомовних монологічних умінь в учнів початкових класів. - C. 139-142.
- Олефір Н. Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти. - C. 143-146.
- Бухальська С., Сергеєва Г. Моделювання як метод наукового пізнання біологічних явищ та об’єктів студентами медичних закладів вищої освіти у процесі вивчення медичної біології. - C. 147-151.
- Хмеляр І., Онищук Т. Індивідуалізація та диференціація як важливі педагогічні умови формування навчальних компетентностей студентів на заняттях із хімії. - C. 151-155.
- Кириленко С. Сучасні виклики Нової української школи у вихованні: пошуки, ресурсне та навчально-методичне забезпечення. - C. 156-160.
- Димченко С., Петренко Т. Микола Різоль - легенда українського баянного мистецтва ХХ століття (до 100-річчя від дня народження). - C. 161-164.
- Левчук Я. Функціональна роль музики в трансформаційних процесах молодіжних субкультур. - C. 164-167.
- Никон О., Остапчук М. Формування професійних компетенцій студентів спеціальності "Музичне мистецтво" в процесі інструментальної підготовки. - C. 167-170.
- Цюлюпа С., Барабаш В. Виконавство на трубі в культурно-мистецькому житті Рівненщини. - C. 171-174.
- Федорець В. Удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури на основі антропологічно-ціннісного осмислення образу людини та елліністичної традиції софросіне. - C. 175-191.
| 2019 | | № 2 (98)
|
|
|
|