Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2018/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн..- Рівне Nova pedagogìčna dumka- Титул, зміст.
- Андрощук І. Умови забезпечення професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту польських університетів. - C. 3-7.
- Марченко О. Дидактичні основи навчання математики в школах Франції у ХVIII-ХХ століттях: рефлексія та змістові зв’язки із проблематикою упровадження ключових положень Концепції Нової української школи. - C. 7-10.
- Толмачова І. Благодійництво в педагогіці: напрямок чи парадигма?. - C. 10-16.
- Кіян О. Творча компетентність педагога в рамках реалізації Концепції "Нова українська школа". - C. 17-20.
- Мельник Н. Сучасні тенденції щодо ролі методичних служб в удосконаленні професійної компетентності педагогічних працівників. - C. 21-25.
- Москалець М., Швидун В. Розвиток професійних компетентностей учителів в умовах реформування української школи в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 25-29.
- Толочко С. Модернізація компетентнісного підходу в системі післядипломної педагогічної освіти України для сталого розвитку. - C. 29-36.
- Дем’янюк В. Професійно-ціннісна підготовка майбутніх фахівців у контексті модернізації вищої освіти в Україні. - C. 36-39.
- Кристопчук Т., Хромець Н. Проектні технології як засіб стимулювання творчих здібностей здобувачів освіти. - C. 40-43.
- Носенко Ю., Шишкіна М. Технології підтримки персоніфікованого навчального середовища. - C. 44-50.
- Павлова Н., Гнедко Н. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі професійної підготовки. - C. 50-55.
- Савченко В. Модернізація процесу навчання завдяки застосуванню інтерактивних освітніх технологій. - C. 55-57.
- Кожушкіна Т. Встановлення взаємозв’язків культури міжособистісної взаємодії із сучасними галузями знань. - C. 58-61.
- Воробйова Л., Сергіюк Т. Мовна особистість школярів: формування в системі Малої академії наук учнівської молоді. - C. 62-65.
- Бондар І. Креативні завдання як засіб формування компетентностей старшокласників на уроках всесвітньої історії. - C. 66-69.
- Белешко Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Друге та інші формулювання теореми косинусів (продовження). - C. 70-73.
- Ковтонюк Г. До питання вивчення структур даних у курсі інформатики майбутніми вчителями фізико-математичних дисциплін. - C. 74-77.
- Шутяк В. Особливості підготовки вчителя початкових класів до уроків трудового навчання. - C. 78-82.
- Поплавська Г. Особливості вивчення інформатики в початковій школі. - C. 82-84.
- Литвиненко С. Соціально-педагогічні аспекти діяльності вихователя закладу дошкільної освіти. - C. 85-87.
- Юрчук О. Сформованість готовності майбутніх вихователів до здійснення рухового режиму в закладі дошкільної освіти. - C. 88-92.
- Бухальська С., Бухальська С. Здоров’язбережувальні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього медичного фахівця та особистості в освітньому середовищі. - C. 93-96.
- Удовиченко І. Педагогічні умови навчання географії в старшій школі на профільному рівні на прикладі вивчення процесів глобалізації. - C. 96-98.
- Лунячек В., Борисенко К. Компетентніша модель майбутнього вчителя географії як інструмент професійної підготовки в класичному університеті. - C. 99-110.
- Федорець В. Технологізація проблематизації на основі методологічно-ціннісної рефлексії екзистенційних проблем збереження життя homo educandus як інноваційний аспект методології розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури. - C. 111-127.
- Крусь О. Національне виховання як педагогічна домінанта. - C. 128-131.
- Мазурок І., Столярчук Л. Роль куратора в контексті особистісно орієнтованої технології виховання студентів. - C. 131-134.
- Войтович О. Студійна робота аранжувальника на прикладі запису вокалу із застосуванням інноваційної мікрофонної звукотехніки. - C. 135-139.
- Левчук Я. Молодіжні субкультури в контексті суспільно-історичного розвитку. - C. 139-142.
- Семенюк Н. Педагогічна спадщина Феофана Щегельського. - C. 143-147.
- Сінельніков І., Остапенко Л. Самостійна робота як складова формування професійної майстерності студента-вокаліста. - C. 148-151.
- Ся Гаоян Методи, форми та алгоритм поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін. - C. 151-154.
- Тарчинська Ю., Дубан Ю. Сутність сучасних принципів формування виконавської техніки піаніста. - C. 155-159.
- Берека В. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для навчання та розвитку обдарованих дітей. - C. 160-163.
- Гавлітіна Т. Мистецтво родинного виховання за В. О. Сухомлинським. - C. 163-166.
- Городецька О. Вплив медіа-інформаційних технологій на процес соціалізації дітей дошкільного віку. - C. 166-169.
- Демченко В. Виявлення і розвиток креативних можливостей учнів: від педагогічної спадщини В. Сухомлинського до сучасних поглядів К. Робінсона. - C. 169-171.
- Гринькова Н. Використання ідей В. О. Сухомлинського у моральному вихованні учнів молодшого шкільного віку. - C. 172-174.
- Каськів М., Хмеляр І., Гуцман С. Екологічне виховання студента-медика Рівненської медичної академії на засадах викладання біології. - C. 175-179.
- Ковбасюк Т. Виховання особистості в аспекті педагогічного виміру В. О. Сухомлинського. - C. 179-182.
- Лютко О., Зиль В. Інтеграція ідей М. Ліпмана та В. Сухомлинського в освітньому процесі нової української школи. - C. 182-187.
- Михасюк Т. Система етичних бесід Василя Сухомлинського як джерело розвитку мовленнєво-творчих здібностей молодшого школяра. - C. 188-192.
- Павлюк В. Безпека освітнього процесу як важливе завдання нової української школи. - C. 193-195.
- Пустовіт Г. Проблема освіти дітей з особливими потребами в педагогічній системі Василя Сухомлинського. - C. 196-199.
- Русіна Н., Петрова О., Лагоднюк Р. Нові підходи до освітнього процесу майбутніх фахівців галузі "Геодезія та землеустрій", що ґрунтуються на ідеях В. О. Сухомлинського. - C. 200-203.
- Шпичак І. Духовно-ціннісний розвиток особистості у спадщині В. Сухомлинського. - C. 204-206.
| 2018 | | № 3 (95)
|
|
|
|