Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2018/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн..- Рівне Nova pedagogìčna dumka- Титул, зміст.
- Андрощук І. Е-learning як ефективна форма самоуправління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту польських закладів вищої освіти. - C. 3-6.
- Загородня А. Компоненти професійної підготовки фахівців економічної галузі в закладах вищої освіти України та Республіки Польщі. - C. 7-10.
- Надєждіна І. Національна складова просвітницько-педагогічної діяльності інтелігенції на Півдні України у другій половині XIX - на початку XX століть. - C. 10-13.
- Лунячек В. Професійний розвиток керівників освіти в Україні: методологічна складова. - C. 14-22.
- Литвиненко Г., Клясен Н. Система менеджменту освіти та сервісного обслуговування закладів освіти в умовах територіальних громад. - C. 22-24.
- Черніговець Т. Формування креативності майбутніх офісних працівників у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти. - C. 25-29.
- Івашньова С. Проектування змісту навчання в системі післядипломної педагогічної освіти: освітні запити і потреби. - C. 29-34.
- Фаєвська А. Організація мультипрофільного навчання учнів на шляху до нової української школи. - C. 35-38.
- Герасименко Л. Специфічні особливості інноваційних підходів у сучасних форматах освіти. - C. 39-42.
- Кос М. Досвід імітаційного моделювання тактичних (бойових) дій у професійній підготовці офіцерів на прикладі військовослужбовців провідних армій світу. - C. 42-45.
- Крутова Н. Визначення та оцінювання рівня розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів. - C. 46-50.
- Стернік В., Бурачик О. Порівняльна характеристика традиційних та інтерактивних методів навчання. - C. 51-53.
- Сушик Н. Сутність, структура, зміст науково-дослідницької компетентності викладачів закладів вищої освіти. - C. 53-56.
- Пайкуш М. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійно-практичній підготовці майбутнього лікаря. - C. 56-60.
- Таборовець Л. Методичні поради щодо використання інтерактивних технологій у роботі зі студентами. - C. 61-63.
- Шидловський А. Формування інформаційної культури педагогів за допомогою технічних гіпермедійних можливостей. - C. 63-66.
- Шмирук Н. Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання технології розвитку критичного мислення. - C. 66-70.
- Бляшевська А., Денисенко Н., Гайдар Т., Найт Н. Поліфонія трактування проблеми цінностей у наукових студіях. - C. 71-74.
- Васильченко Л., Лупінович С. Особливості організації моніторингових досліджень розбудови інклюзивного освітнього середовища. - C. 75-78.
- Мойсеєнко І. Теоретичні аспекти дослідження проблем сенсорної діяльності дітей дошкільного віку із порушенням аутичного спектра. - C. 79-81.
- Яценюк Л., Козак Р. Сучасні підходи щодо організації навчального процесу дітей із особливими освітніми потребами. - C. 82-84.
- Березовська Л. Специфіка мовленнєво-комунікативної діяльності майбутніх соціальних працівників. - C. 85-87.
- Савицька А. Готовність майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності: порівняльний аналіз. - C. 88-90.
- Заводна Л. Не біймось заглядати у словник... (за словником фразеологізмів "Мовою бестселерів: сучасний словник живої мови" Тараса Берези). - C. 91-93.
- Мосійчук І. Використання ігрової дидактики на уроках зарубіжної літератури з метою формування комунікативної компетентності школярів. - C. 94-97.
- Озарчук І. Роль мультилінгвізму в становленні іншомовної освіти постсоціалістичних країн Балтії. - C. 97-100.
- Шацька Н. Міжпредметні зв’язки на уроках української літератури як засіб формування ключових компетентностей школярів в умовах упровадження Концепції Нової української школи. - C. 100-104.
- Герасименко О. Ярмарки і торги в системі міської культури Волині XУІ-ХVIII століть. - C. 105-109.
- Гладун В. Використання ігрових технологій на уроках історії як засіб підвищення ефективності освітнього процесу. - C. 109-114.
- Белешко Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Основне формулювання теореми косинусів. - C. 115-118.
- Кирилецька Г., Затірка М., Шелестюк К. Тестова перевірка знань із математики. - C. 119-122.
- Козяр М., Сасюк 3., Парфенюк О. Графічна підготовка майбутнього фахівця засобами САПР. - C. 122-126.
- Боровець О. Діагностична діяльність сучасного вчителя початкової школи. - C. 127-129.
- Муляр Н., Костюк Л. Проектна технологія як один із методів інтегрування галузей "Суспільствознавство" та "Мистецтво" в освітньому процесі початкової школи. - C. 130-133.
- Онищук І. Експериментальне дослідження особливостей розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 133-136.
- Лисиця Д. Результати експериментальної перевірки педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх зубних гігієністів у медичних коледжах. - C. 137-140.
- Удовиченко І. Навчання географії учнів старшої профільної школи засобами формування громадянської компетентності. - C. 140-143.
- Кирильчук Ю., Кирильчук І. Розвиток технічного мислення старшокласників: проблемні методи навчання. - C. 144-146.
- Ковальчук І. Освітній туризм як різновид неформальної освіти: сутність та основні завдання. - C. 147-150.
- Якухно І. Духовно-моральне виховання в закладах освіти. - C. 151-154.
- Шумська О. Зміст і завдання позакласної виховної діяльності. - C. 154-156.
- Шинкаренко В. Критерії та показники патріотичної вихованості старшокласників в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти. - C. 156-159.
- Крижановська Т., Семенович К. На урок скрипки - з цікавістю: окремі аспекти проблеми розвитку навчального інтересу учнів-початківців дитячої музичної школи. - C. 160-163.
- Радковська Л., Кириловець А. "Музична казка" в роботі музичного керівника закладу дошкільної освіти: з досвіду роботи. - C. 164-166.
- Столярчук Б. Штрихи до творчого портрета Олександра Гайдабури: піаніста, диригента, аранжувальника, джазового музиканта. - C. 167-171.
- Одробінський Ю. Сучасні арт-форми в системі організації житлового простору. - C. 171-175.
- Федорець В. Хронотоп здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як методологічний концепт, спрямований на організацію і гармонізацію професійного буття педагога. - C. 176-190.
| 2018 | | № 2 (94)
|
|
|
|