Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2017/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул, зміст.
  2. Турчин І. Джерельна база та історіографія дослідження життя і творчості Пауло Фрейре. - C. 3-6.
  3. Фещенко О. Шкільна система оцінювання: традиції, досвід, пошуки. - C. 6-9.
  4. Калустьян О. Системні особливості організації навчального процесу в контексті оптимізованих кафедральних структур. - C. 10-12.
  5. Ковбасюк Т. Акмеологічні інваріанти професіоналізму педагогічного працівника. - C. 12-15.
  6. Лісова Н. На шляху до Нової української школи. - C. 16-20.
  7. Люшин М. Розвиток управлінської культури як складника ефективного освітнього менеджменту: науково-методичний аспект. - C. 20-23.
  8. Шкатула О. Способи використання ресурсів мережі Інтернет у ході вивчення суспільствознавчих дисциплін. - C. 24-28.
  9. Абрамович Т. Професійний розвиток соціальних педагогів в умовах інноваційних змін у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 29-31.
  10. Grzegorzewska M. K. The influence or the lack of teacher’s job satisfaction on students’ attitude towards school and education - the analysis concerns future research. - C. 32-35.
  11. Жданюк А. Роль конфліктологічної освіти у професійному становленні майбутнього юриста. - C. 36-39.
  12. Антончук О. Мовна особистість у контексті духовної парадигми. - C. 40-42.
  13. Вєтрова І. Проблема розвитку автономності учня як необхідна складова підготовки майбутнього вчителя англійської мови. - C. 42-45.
  14. Мандрик Н. Взаємозбагачення давньоруської та старослов’янської писемності в Київській Русі. - C. 45-48.
  15. Саприкіна О. Роль та місце евфемізмів у системі номінативних засобів англійської мови. - C. 49-51.
  16. Хом’як I., Пасічник Л. Методи активізації розумової та пізнавальної діяльності студентів. - C. 51-54.
  17. Маліновська Н. Підготовка студентів до впровадження здоров’язбережувальних технологій у практику роботи дошкільних навчальних закладів. - C. 55-57.
  18. Шевців З. Педагогічна система професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі. - C. 57-61.
  19. Шутяк В. Робота з тканиною в початкових класах. - C. 61-64.
  20. Юрчук О. Вплив рухового режиму на фізичний стан дітей дошкільного віку. - C. 64-67.
  21. Лавренчук В. Гетьман Мазепа в козацькій історії України. - C. 68-70.
  22. Грицай Н. Особливості навчання загальної біології в умовах реформування шкільної природничої освіти. - C. 71-73.
  23. Крусь О. Національне виховання як педагогічна проблема. - C. 74-76.
  24. Дем’янюк О. Ключові концепти становлення вітчизняного співацького амплуа в умовах сучасності. - C. 77-79.
  25. Крижановська Т. Формування педагогічного досвіду майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті творчості М. В. Лисенка. - C. 80-83.
  26. Левчук Я. Особливості диференціюючого змісту сучасних музичних субкультур. - C. 84-87.
  27. Онищук В. Специфіка підготовки студентів старших курсів у класі диригування вищих мистецьких навчальних закладів. - C. 87-89.
  28. Остапенко Л. Теоретико-методологічні основи розвитку творчих якостей особистості диригента. - C. 90-92.
  29. Цюлюпа Н., Заходякін О. Формування методичної компетентності майбутнього педагога-музиканта в процесі навчання гри на фортепіано. - C. 93-95.
  30. Василенко Н., Стахова О. Розвиток комунікативної компетентності фахівців у системі неперервної освіти: професійна комунікація. - C. 96-100.
  31. Вознюк Л. Розвиток методологічної культури вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 100-103.
  32. Заячковський В. Моделювання розвитку технологічної компетентності в керівників загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 104-107.
  33. Києнко-Романюк Л. Школа для всіх у дії: психолого-педагогічний аспект. - C. 107-110.
  34. Малецька Т. Психолого-педагогічні дослідження підліткового віку в процесі формування історичних знань. - C. 110-112.
  35. Сагадіна О. Формування готовності вчителів до консультативної профорієнтаційної роботи з учнями старшої школи в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників. - C. 113-115.
2017
№ 2 (90)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського