Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2016/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул, зміст.
  2. Герасименко О. Спільна діяльність попечительських та педагогічних рад середніх навчальних закладів (друга половина ХІХ - початок ХХ століть). - C. 3-6.
  3. Черкашин О. Навчання дітей пожежній безпеці: екскурс до історії питання. - C. 6-9 .
  4. Адамович І. Розвиток професійної компетентності керівника ЗНЗ у системі неперервної освіти. - C. 10-12.
  5. Андрощук І., Ворон О. Формування інформаційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освіти. - C. 13-16.
  6. Васильченко Л., Лапшина І. Фактори впливу на вибір учителями технологій навчання в освітньому процесі. - C. 16-20 .
  7. Зубик Л. Електронний навчально-методичний комплекс із дисципліни WЕВ-технології та WEB-дизайн. - C. 21-25.
  8. Марченко О., Тимощук О. Дидактичні аспекти використання мережевих технологій та їх системні зв’язки із концепцією комп’ютерно орієнтованої педагогіки Аллана Каррінгтона. - C. 25-29.
  9. Носенко Ю., Сухіх А. Здоров’язбережувальний складник ІК-компетентності учнів як важливий елемент здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів у навчальному процесі основної школи. - C. 30-35.
  10. Путій Т. Використання мережевих педагогічних спільнот у практиці неперервної освіти. - C. 35-39.
  11. Шевчук Ю. Характеристика основних криз дитинства, їх специфіка та вплив на психологічний розвиток особистості. - C. 39-42.
  12. Вовчаста Н. Компоненти та критерії готовності до іншомовної професійної діяльності майбутніх фахівців цивільного захисту. - C. 43-46.
  13. Криницька О. Методика вивчення краєзнавчого матеріалу на заняттях з української мови як іноземної. - C. 47-52.
  14. Лічман Л. Трансформація науково-практичного досвіду впровадження ідей іншомовної компетентності в умовах модернізації системи освіти в Україні (1991-2000). - C. 53-56.
  15. Попко І. Організація мовної підготовки в школі національної жандармерії м. Рошфор (Франція). - C. 56-59.
  16. Романишина Н. Нова інтерпретація феномену креативності. - C. 59-61.
  17. Шмелькова Г., Надточій Н. Самостійна робота студента як особлива форма самоосвіти в ході вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі. - C. 62-65.
  18. Ковтонюк Г. Роль позакласних заходів в організації самостійної пізнавальної діяльності школярів з математики та фізики. - C. 66-68.
  19. Крутова Н. Модель розвитку інформаційно- комунікаційної компетентності вчителів математики у системі післядипломної освіти. - C. 68-72.
  20. Паніна Л. Розвиток Римо-католицької церкви в сучасній Україні: особливості партикулярної реорганізації 1990-х - початку 2000-х років. - C. 73-75.
  21. Антіпова Н., Рідей Н., Антіпов І. Формування фахових компетентностей із селекції та генетики агрокультур у майбутніх агрономів-дослідників. - C. 76-82.
  22. Валюк В. Розвиток креативності як складова професійної підготовки майбутніх учителів хімії. - C. 83-86.
  23. Калько А., Шикула Р. Упровадження інноваційних технологій навчання із застосуванням засобів музейної педагогіки в підготовці майбутніх учителів природничих предметів. - C. 87-89.
  24. Пилип Т. Cтруктурний аналіз міжкультурної компетентності лікарів-терапевтів. - C. 90-93.
  25. Остапенко А. Навчати, зберігаючи здоров’я. - C. 93-98.
  26. Денисюк Н. Генеалогічне дослідження як засіб формування екологічної компетентності учнів у процесі трудового навчання. - C. 98-101 .
  27. Оксенюк І., Панчук А. Інтерактивний підхід до вивчення проблем міжособистісних відносин у спортивній команді. - C. 102-105.
  28. Мілаш О. Особливості сучасної сім’ї та її роль у розвитку системи сімейної освіти в Україні. - C. 105-110.
  29. Давидюк Н. Педагогічний досвід як основа розвитку професійної компетентності працівників позашкільних навчальних закладів у школі новаторства. - C. 110-113.
  30. Петрова С. Духовно-моральне виховання як фактор становлення особистості дитини-сироти в умовах дитячого будинку "Перлинка". - C. 113-117.
  31. Бурчак І. Готовність майбутніх хореографів до керівництва дитячим ансамблем спортивно-бального танцю як педагогічна проблема. - C. 118-121.
  32. Гришина В., Юрчук О. До питання формування оцінювальних компетенцій майбутнього вчителя музики. - C. 121-123.
  33. Дикало В. Музичне краєзнавство Рівненщини як навчальний курс: до постановки проблеми. - C. 124-128.
  34. Борщова О. Інформаційно-бібліотечний центр в інноваційному освітньому просторі гімназії. - C. 129-135.
  35. Кендюхова А. Роль оцінювання навчальних досягнень учнів у структурі діяльності особистості. - C. 136-139.
  36. Кожем’якіна І. Науково-методичний супровід розвитку професійної мовно-мовленнєвої компетентності вчителів початкових класів у післядипломній освіті. - C. 140-142.
  37. Лузан Л. Управління розвитком професійної компетентності вчителів-словесників шляхом використання інноваційної технології веб-квесту в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 143-146.
  38. Рикова Л. Міжнародне партнерство як інноваційна стратегія у вивченні англійської мови. - C. 146-151.
  39. Сударева Г. Науково-методичний супровід запровадження кейс-методу як засобу соціалізації учнівської молоді в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 151-153.
  40. Сухаревська І. Національно-патріотичне виховання на засадах козацької педагогіки в загальноосвітніх закладах (із досвіду роботи Кудряшівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Кремінської районної ради Луганської області). - C. 154-157.
  41. Уманська Т. Оновлення форм організації виховної роботи в інноваційному освітньому просторі. - C. 157-161.
2016
№ 2 (86)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського