Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2016/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн..- Рівне Nova pedagogìčna dumka- Титул, зміст.
- Герасименко О. Спільна діяльність попечительських та педагогічних рад середніх навчальних закладів (друга половина ХІХ - початок ХХ століть). - C. 3-6.
- Черкашин О. Навчання дітей пожежній безпеці: екскурс до історії питання. - C. 6-9 .
- Адамович І. Розвиток професійної компетентності керівника ЗНЗ у системі неперервної освіти. - C. 10-12.
- Андрощук І., Ворон О. Формування інформаційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освіти. - C. 13-16.
- Васильченко Л., Лапшина І. Фактори впливу на вибір учителями технологій навчання в освітньому процесі. - C. 16-20 .
- Зубик Л. Електронний навчально-методичний комплекс із дисципліни WЕВ-технології та WEB-дизайн. - C. 21-25.
- Марченко О., Тимощук О. Дидактичні аспекти використання мережевих технологій та їх системні зв’язки із концепцією комп’ютерно орієнтованої педагогіки Аллана Каррінгтона. - C. 25-29.
- Носенко Ю., Сухіх А. Здоров’язбережувальний складник ІК-компетентності учнів як важливий елемент здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів у навчальному процесі основної школи. - C. 30-35.
- Путій Т. Використання мережевих педагогічних спільнот у практиці неперервної освіти. - C. 35-39.
- Шевчук Ю. Характеристика основних криз дитинства, їх специфіка та вплив на психологічний розвиток особистості. - C. 39-42.
- Вовчаста Н. Компоненти та критерії готовності до іншомовної професійної діяльності майбутніх фахівців цивільного захисту. - C. 43-46.
- Криницька О. Методика вивчення краєзнавчого матеріалу на заняттях з української мови як іноземної. - C. 47-52.
- Лічман Л. Трансформація науково-практичного досвіду впровадження ідей іншомовної компетентності в умовах модернізації системи освіти в Україні (1991-2000). - C. 53-56.
- Попко І. Організація мовної підготовки в школі національної жандармерії м. Рошфор (Франція). - C. 56-59.
- Романишина Н. Нова інтерпретація феномену креативності. - C. 59-61.
- Шмелькова Г., Надточій Н. Самостійна робота студента як особлива форма самоосвіти в ході вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі. - C. 62-65.
- Ковтонюк Г. Роль позакласних заходів в організації самостійної пізнавальної діяльності школярів з математики та фізики. - C. 66-68.
- Крутова Н. Модель розвитку інформаційно- комунікаційної компетентності вчителів математики у системі післядипломної освіти. - C. 68-72.
- Паніна Л. Розвиток Римо-католицької церкви в сучасній Україні: особливості партикулярної реорганізації 1990-х - початку 2000-х років. - C. 73-75.
- Антіпова Н., Рідей Н., Антіпов І. Формування фахових компетентностей із селекції та генетики агрокультур у майбутніх агрономів-дослідників. - C. 76-82.
- Валюк В. Розвиток креативності як складова професійної підготовки майбутніх учителів хімії. - C. 83-86.
- Калько А., Шикула Р. Упровадження інноваційних технологій навчання із застосуванням засобів музейної педагогіки в підготовці майбутніх учителів природничих предметів. - C. 87-89.
- Пилип Т. Cтруктурний аналіз міжкультурної компетентності лікарів-терапевтів. - C. 90-93.
- Остапенко А. Навчати, зберігаючи здоров’я. - C. 93-98.
- Денисюк Н. Генеалогічне дослідження як засіб формування екологічної компетентності учнів у процесі трудового навчання. - C. 98-101 .
- Оксенюк І., Панчук А. Інтерактивний підхід до вивчення проблем міжособистісних відносин у спортивній команді. - C. 102-105.
- Мілаш О. Особливості сучасної сім’ї та її роль у розвитку системи сімейної освіти в Україні. - C. 105-110.
- Давидюк Н. Педагогічний досвід як основа розвитку професійної компетентності працівників позашкільних навчальних закладів у школі новаторства. - C. 110-113.
- Петрова С. Духовно-моральне виховання як фактор становлення особистості дитини-сироти в умовах дитячого будинку "Перлинка". - C. 113-117.
- Бурчак І. Готовність майбутніх хореографів до керівництва дитячим ансамблем спортивно-бального танцю як педагогічна проблема. - C. 118-121.
- Гришина В., Юрчук О. До питання формування оцінювальних компетенцій майбутнього вчителя музики. - C. 121-123.
- Дикало В. Музичне краєзнавство Рівненщини як навчальний курс: до постановки проблеми. - C. 124-128.
- Борщова О. Інформаційно-бібліотечний центр в інноваційному освітньому просторі гімназії. - C. 129-135.
- Кендюхова А. Роль оцінювання навчальних досягнень учнів у структурі діяльності особистості. - C. 136-139.
- Кожем’якіна І. Науково-методичний супровід розвитку професійної мовно-мовленнєвої компетентності вчителів початкових класів у післядипломній освіті. - C. 140-142.
- Лузан Л. Управління розвитком професійної компетентності вчителів-словесників шляхом використання інноваційної технології веб-квесту в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 143-146.
- Рикова Л. Міжнародне партнерство як інноваційна стратегія у вивченні англійської мови. - C. 146-151.
- Сударева Г. Науково-методичний супровід запровадження кейс-методу як засобу соціалізації учнівської молоді в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 151-153.
- Сухаревська І. Національно-патріотичне виховання на засадах козацької педагогіки в загальноосвітніх закладах (із досвіду роботи Кудряшівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Кремінської районної ради Луганської області). - C. 154-157.
- Уманська Т. Оновлення форм організації виховної роботи в інноваційному освітньому просторі. - C. 157-161.
| 2016 | | № 2 (86)
|
|
|
|