Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2015/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул, зміст.
  2. Філософія освіти. Історія освіти

  3. Марчук О. Функціонування педагогічних класів при Житомирській Маріїнській гімназії. - C. 3-5.
  4. Управління освітою. Профільне навчання

  5. Загородня А. Система вищої економічної освіти Республіки Польщі: характеристика навчальних закладів та зміст професійної підготовки. - C. 6-8.
  6. Лісова Н. Державна підсумкова атестація та зовнішнє незалежне оцінювання: здобутки, проблеми, розвиток. - C. 9-12.
  7. Рідей Н., Шолудяк А., Богуцький Ю. Аналіз функцій управління в системі вищої освіти: аксіологічний і порівняльний аспекти. - C. 13-23.
  8. Савельєв М. Теоретичні підходи до вивчення наступності професійної підготовки студентів-технологів. - C. 23-28.
  9. Фещенко О. Шкільний екзамен: від стресу – до успіху. - C. 28-32.
  10. Черненко Н. Структурно-компонентний аналіз готовності майбутніх менеджерів освіти до управління ризиками в навчальних закладах. - C. 32-36.
  11. Шандиба О. Загальна концепція оптимізаційного розвитку системи післядипломної інженерної освіти. - C. 36-39.
  12. Сучасні освітні технології

  13. Антонченко М. Деякі педагогічні аспекти використання інформаційних технологій у навчальному процесі загальноосвітнього навчального закладу. - C. 40-42.
  14. Герасименко Н. Створення електронного навчального середовища за допомогою сервісів WEB 2.0 та його використання в освіті дорослих. - C. 42-45.
  15. Попко І. Трансформація ролі викладача в контексті дистанційної освіти. - C. 46-48.
  16. Шидловський А. Сучасні труднощі у ході підготовки ІТ-фахівців. - C. 48-50.
  17. Психологія. Соціальна педагогіка. Робота з обдарованими дітьми

  18. Grzegorzewska Maria Katarzyna. Psychological analysis of the impact of work on the lifestyle of teachers. - C. 51-55.
  19. Коваль В. Специфіка середовища та соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх. - C. 55-59.
  20. Демченко В. Психолого-педагогічне спостереження як метод діагностики обдарованості дітей. - C. 59-61.
  21. Саприкіна О. Ретроспективний аналіз проблеми навчання та розвитку обдарованих дітей. - C. 61-64.
  22. Мовознавство та література

  23. Кравець Р. Принципи полікультурного навчання на заняттях з іноземної мови в аграрному ВНЗ. - C. 64-70.
  24. Левицька В. Особливості підготовки вчителя іноземних мов для роботи в старшій школі Польщі. - C. 70-72.
  25. Парфенюк О. Особливості дистанційного навчання мов у економічних вищих навчальних закладах. - C. 73-75.
  26. Фізика. Математика

  27. Склярова І., Крамаренко Н. Формування інформаційного середовища для науково-методичного супроводу розвитку професійної компетентності вчителя природничо-математичного напрямку. - C. 76-79.
  28. Сяська Н. Розвиток образного мислення учнів на уроках стереометрії за допомогою педагогічного програмного засобу GRAN-3D. - C. 79-82.
  29. Початкова освіта. Дошкільне виховання

  30. Остапчук Н., Полюхович Н. Структура та складові предметної компетентності учнів початкових класів при вивченні інформатики. - C. 83-87.
  31. Яценюк Н. Дидактичні та методичні підходи щодо конструювання змісту підручників з іноземної мови в початковій школі. - C. 87-90.
  32. Богдан В. Регіональний досвід інформатизації управління дошкільною освітою. - C. 91-95.
  33. Носенко Ю., Матюх Ж. Зарубіжний досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивній дошкільній освіті. - C. 95-102.
  34. Історія. Правознавство

  35. Паніна Л. Життя та діяння єпископа римо-католицької церкви Яна Ольшанського. - C. 102-106.
  36. Природознавство. Технології

  37. Сяська І. Теоретичні підходи до проблеми формування екологічної самосвідомості студентів вищих навчальних закладів. - C. 106-109.
  38. Шикула Р. Проблеми підготовки майбутніх учителів засобами музейної педагогіки у вітчизняній літературі. - C. 109-112.
  39. Фізична культура

  40. Злуніцина Н., Полюхович Л., Павлюк Р. Формування здорового способу життя як складова фізичного виховання студентів Рівненського державного гуманітарного університету. - C. 113-116.
  41. Виховні технології. Позашкільна освіта

  42. Гавлітіна Т. Комплексне дослідження системи виховання в українській школі з урахуванням європейського освітнього простору. - C. 117-120.
  43. Кіян О. Педагогічні умови виховання громадянської компетентності в учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 120-124.
  44. Сойчук Р. Структурна і змістова характеристики національного самоствердження особистості. - C. 125-129.
  45. Тургенєва А. Соціально-педагогічні умови формування соціально-активної позиції в учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 129-133.
  46. Ягоднікова В. Принципи формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи. - C. 133-138.
  47. Музика. Естетика

  48. Гудовсек О. Особливості естетичного виховання дітей в Японії. - C. 138-141.
2015
№ 4 (84)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського