Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2015/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн..- Рівне Nova pedagogìčna dumka- Титул, зміст.
Філософія освіти. Історія освіти
- Марчук О. Функціонування педагогічних класів при Житомирській Маріїнській гімназії. - C. 3-5.
Управління освітою. Профільне навчання
- Загородня А. Система вищої економічної освіти Республіки Польщі: характеристика навчальних закладів та зміст професійної підготовки. - C. 6-8.
- Лісова Н. Державна підсумкова атестація та зовнішнє незалежне оцінювання: здобутки, проблеми, розвиток. - C. 9-12.
- Рідей Н., Шолудяк А., Богуцький Ю. Аналіз функцій управління в системі вищої освіти: аксіологічний і порівняльний аспекти. - C. 13-23.
- Савельєв М. Теоретичні підходи до вивчення наступності професійної підготовки студентів-технологів. - C. 23-28.
- Фещенко О. Шкільний екзамен: від стресу – до успіху. - C. 28-32.
- Черненко Н. Структурно-компонентний аналіз готовності майбутніх менеджерів освіти до управління ризиками в навчальних закладах. - C. 32-36.
- Шандиба О. Загальна концепція оптимізаційного розвитку системи післядипломної інженерної освіти. - C. 36-39.
Сучасні освітні технології
- Антонченко М. Деякі педагогічні аспекти використання інформаційних технологій у навчальному процесі загальноосвітнього навчального закладу. - C. 40-42.
- Герасименко Н. Створення електронного навчального середовища за допомогою сервісів WEB 2.0 та його використання в освіті дорослих. - C. 42-45.
- Попко І. Трансформація ролі викладача в контексті дистанційної освіти. - C. 46-48.
- Шидловський А. Сучасні труднощі у ході підготовки ІТ-фахівців. - C. 48-50.
Психологія. Соціальна педагогіка. Робота з обдарованими дітьми
- Grzegorzewska Maria Katarzyna. Psychological analysis of the impact of work on the lifestyle of teachers. - C. 51-55.
- Коваль В. Специфіка середовища та соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх. - C. 55-59.
- Демченко В. Психолого-педагогічне спостереження як метод діагностики обдарованості дітей. - C. 59-61.
- Саприкіна О. Ретроспективний аналіз проблеми навчання та розвитку обдарованих дітей. - C. 61-64.
Мовознавство та література
- Кравець Р. Принципи полікультурного навчання на заняттях з іноземної мови в аграрному ВНЗ. - C. 64-70.
- Левицька В. Особливості підготовки вчителя іноземних мов для роботи в старшій школі Польщі. - C. 70-72.
- Парфенюк О. Особливості дистанційного навчання мов у економічних вищих навчальних закладах. - C. 73-75.
Фізика. Математика
- Склярова І., Крамаренко Н. Формування інформаційного середовища для науково-методичного супроводу розвитку професійної компетентності вчителя природничо-математичного напрямку. - C. 76-79.
- Сяська Н. Розвиток образного мислення учнів на уроках стереометрії за допомогою педагогічного програмного засобу GRAN-3D. - C. 79-82.
Початкова освіта. Дошкільне виховання
- Остапчук Н., Полюхович Н. Структура та складові предметної компетентності учнів початкових класів при вивченні інформатики. - C. 83-87.
- Яценюк Н. Дидактичні та методичні підходи щодо конструювання змісту підручників з іноземної мови в початковій школі. - C. 87-90.
- Богдан В. Регіональний досвід інформатизації управління дошкільною освітою. - C. 91-95.
- Носенко Ю., Матюх Ж. Зарубіжний досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивній дошкільній освіті. - C. 95-102.
Історія. Правознавство
- Паніна Л. Життя та діяння єпископа римо-католицької церкви Яна Ольшанського. - C. 102-106.
Природознавство. Технології
- Сяська І. Теоретичні підходи до проблеми формування екологічної самосвідомості студентів вищих навчальних закладів. - C. 106-109.
- Шикула Р. Проблеми підготовки майбутніх учителів засобами музейної педагогіки у вітчизняній літературі. - C. 109-112.
Фізична культура
- Злуніцина Н., Полюхович Л., Павлюк Р. Формування здорового способу життя як складова фізичного виховання студентів Рівненського державного гуманітарного університету. - C. 113-116.
Виховні технології. Позашкільна освіта
- Гавлітіна Т. Комплексне дослідження системи виховання в українській школі з урахуванням європейського освітнього простору. - C. 117-120.
- Кіян О. Педагогічні умови виховання громадянської компетентності в учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 120-124.
- Сойчук Р. Структурна і змістова характеристики національного самоствердження особистості. - C. 125-129.
- Тургенєва А. Соціально-педагогічні умови формування соціально-активної позиції в учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 129-133.
- Ягоднікова В. Принципи формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи. - C. 133-138.
Музика. Естетика
- Гудовсек О. Особливості естетичного виховання дітей в Японії. - C. 138-141.
| 2015 | | № 4 (84)
|
|
|
|