Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2015/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул, зміст.
  2. Управління освітою. Профільне навчання

  3. Лавренчук А. Формування нової політики підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів та стратегічні альтернативи її забезпечення в післядипломній освіті. - C. 3-7.
  4. Гавлітіна Т. Концептуальні ідеї підготовки дорадників в освіті. - C. 7-12 .
  5. Любченко Н. Інтеграція діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти в єдиному освітньо-інформаційному просторі як чинник іноваційного розвитку. - C. 12-16.
  6. Міршук О. Специфіка професійної підготовки магістрів військово-соціального управління до педагогічної діяльності. - C. 16-21 .
  7. Ткачук Н. Організація профільного навчання в контексті провідних підходів нового державного стандарту. - C. 21-24.
  8. Шандиба О. Інформаційно-знаннєва інфраструктура для системи післядипломної підготовки інженерних кадрів. - C. 25-28.
  9. Сучасні освітні технології

  10. Антіпова Н. Теоретичний аналіз понятійно-категоріального апарату компетентнісного підходу в професійній освіті. - C. 28-31.
  11. Васильченко Л. Технологічний підхід до навчання як необхідна умова досягнення нової якості освіти. - C. 32-36.
  12. Кириленко К. Структурно-функціональна модель формування інноваційної культури майбутніх фахівців культурології у вищому навчальному закладі. - C. 36-43.
  13. Олексієнко С. Особливості використання вільного програмного забезпечення при вивченні предмета "Креслення". - C. 44-46.
  14. Сасюк З. Сучасні тенденції викладання інженерної графіки у вищих навчальних закладах. - C. 46-50.
  15. Марченко О. Формуюче оцінювання як перспективний шлях розвитку нового педагогічного мислення. - C. 50-54.
  16. Психологія. Соціальна педагогіка. Робота з обдарованими дітьми

  17. Голубєва І. Організаційно-педагогічні умови навчання обдарованих учнів - представників різних культур та мовного розмаїття у США. - C. 55-58.
  18. Шевчук Ю. Психологічна характеристика причин і типів поведінкових порушень у дітей молодшого шкільного віку. - C. 58-61.
  19. Мовознавство та література

  20. Діденко Н. Урахування психічних процесів у мовленнєвій позакласній діяльності учнів профільних філологічних класів. - C. 62-65.
  21. Лавренчук В. Канони інтерпретації образу гетьмана Мазепи в зарубіжній літературі. - C. 66-68.
  22. Марлова А. Комплекс педагогічних умов підготовки майбутніх лікарів до читання іншомовної фахової літератури. - C. 69-71.
  23. Родчин З. Формування лексичної компетентності в студентів вищих медичних навчальних закладів на заняттях з української мови як іноземної. - C. 72-75.
  24. Чеп'якова І. Методика навчання похідних дієслів давньогрецької мови на етапі аналітичного та синтетичного читання. - C. 75-79.
  25. Фізика. Математика

  26. Кирилецька Г., Бортнік М. Формування в учнів умінь застосовувати допоміжні елементи при розв'зуванні задач. - C. 80-83.
  27. Крівцов В. Деякі аспекти застосування спорідненості при розв'язуванні задач в ортогональних проекціях. - C. 84-88.
  28. Новоселецький М., Нечипорук Б., Тищук В. Аналіз концепцій становлення і розвитку науки про природу і властивості світла. - C. 88-93.
  29. Цецик С. Компетентнісний підхід до процесу математичної підготовки майбутніх екологів. - C. 93-97.
  30. Початкова освіта. Дошкільне виховання

  31. Павлюк Т. Підготовка майбутніх вихователів до використання комп'ютерних ігор у педагогічному процесі дошкільних навчальних закладів. - C. 97-100.
  32. Істрія. Правознавство

  33. Олексін Ю. Мета і завдання профільного навчання історії старшокласників. - C. 100-105.
  34. Природознавство. Технології

  35. Лисиця Д., Хмеляр І. Особливості формування здоров'язберігаючої компетентності в студентів стоматологічного фаху медичних коледжів. - C. 106-110.
  36. Вершинська О. Теоретико-методологічні аспекти розвитку професійної мотивації майбутніх фахівців із маркетингу. - C. 110-112.
  37. Лотоцька Л. Поширеність споживання енергетичних напоїв серед студентів медичного університету. - C. 113-118.
  38. Фізична культура

  39. Федорець В. Інтегративне використання педагогічних, психологічних та соціокультурних підходів для збереження репродуктивного здоров'я жінки в контексті розвитку здоров'язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури. - C. 119-131.
  40. Виховні технології. Позашкільна освіта

  41. Ганжа М. Вплив предметної творчості на розвиток дитячої особистості в історичній ретроспективі. - C. 132-135.
  42. Журба К. Справедливість у смисложиттєвому вимірі особистості. - C. 136-139.
  43. Кубай Н. Козацька педагогіка в контексті Програми "Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України". - C. 140-143.
  44. Куцак Ю. Драматичне виховання як предмет педагогічного аналізу в країнах західнослов'янського світу. - C. 143-145.
  45. Лаппо В. Організаційно-методичні засади духовного розвитку особистості студента в освітньому просторі вищого навчального закладу. - C. 146-149.
  46. Русіна Н., Петрова О., Кийко Н. Використання інноваційних форм позааудиторної роботи студентів із метою підготовки висококваліфікованого фахівця із землеустрою: практичний аспект. - C. 149-153.
  47. Сойчук Р. Національні цінності як регулятор національного самоствердження особистості. - C. 153-158.
  48. Музика. Естетика

  49. Бухальська С., Бухальський О. Актуалізація художньо-естетичного виховання студентів-медиків засобами музичного мистецтва. - C. 158-161.
  50. Заходякін О. Гра на музичному інструменті як процес формування фахової майстерності майбутнього педагога. - C. 161-164.
  51. Калустьян О. Оптимізація традиційних методик у контексті сучасних тенденцій викладання гармонії у вищих навчальних закладах мистецького спрямування. - C. 164-167.
  52. Мазур Д. Музика як важливий чинник впливу на емоційну сферу людини: історико-теоретичний аспект. - C. 168-171.
  53. Палаженко О. Сутність та структура виконавських умінь музиканта-духовика. - C. 172-173.
  54. Столярчук Б. Маловідомі сторінки життя та творчості фольклориста Юрія Цехміструка. - C. 174-178.
  55. Цюлюпа С., Цюлюпа Н. Еволюція духового інструментально-ансамблевого виконавства в Україні. - C. 178-182.
  56. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції "Нове педагогічне мислення в контексті сучасного європейського освітньо-інформаційного простору"

  57. Веліховська А. Дидактичні засади формування інформаційного освітнього середовища навчального закладу. - C. 183-186.
  58. Лапшина І. Самопрезентація та самопозиціювання педагога засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 187-189.
  59. Нечипорук Л. Ноосферне мислення: гуманістичні виклики ХХІ століття. - C. 190-192.
  60. Матеріали всеукраїнського семінару "Формування інформаційно-освітнього середовища: ІТ-підтримка регіональної системи освіти"

  61. Дегтярьова Г. ІК-компетентність учителів філологічних дисциплін: суть і структура. - C. 193-200.
  62. Зоря Ю. Використання телекомунікаційних технологій у патріотичному вихованні учнівської молоді. - C. 201-204.
  63. Орос В. Формування ІКТ-компетентності педагога у системі неперервної освіти. - C. 204-206.
  64. Сокол І. Рекомендації щодо оцінювання діяльності учнів під час реалізації навчальних веб-квестів. - C. 207-210.
  65. Телятник К. Взаємодія "вчитель-учень" у навчальному середовищі вчительського веб-ресурсу. - C. 211-214.
2015
№ 2 (82)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського