Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2015/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул, зміст.
  2. Філософія освіти. Історія освіти

  3. Бунчук О. Розвиток видавничої діяльності товариства шкільної освіти в контексті розвитку українського шкільництва (1917-1920 рр.). - C. 3-6.
  4. Управління освітою. Профільне навчання

  5. Васильченко Л. Проблеми досягнення нової якості освіти та освітніх результатів. - C. 6-11.
  6. Капустеринська Т. Креативний лідер освітньої команди – керівник нової педагогічної формації. - C. 11-14.
  7. Мельник Н. Проблеми функціонування освітніх округів та шляхи їх розв’язання. - C. 15-19.
  8. Юзик О. Упровадження спецкурсів з елементами ІКТ у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників як основа нового мислення сучасного вчителя. - C. 20-22.
  9. Сучасні освітні технології

  10. Кирилецька Г. Комп’ютерні технології при обробці результатів педагогічного експерименту. - C. 23-25.
  11. Корнієць О. Використання LimeSurvey для проведення опитувань у профорієнтаційній роботі вчителів природничо-математичних спеціальностей. - C. 26-32.
  12. Логвиненко Ю., Мазуренко В., Медведєв І. Вплив інформаційних технологій на сучасну систему освіти. - C. 32-36.
  13. Психологія. Соціальна педагогіка. Робота з обдарованими дітьми

  14. Вовк О. Поняття готовності та її основні характеристики. - C. 36-39.
  15. Лоза Т. Форми та методи підготовки до самостійного життя вихованців ДБСТ у рамках їх соціально-педагогічної підтримки батьками-вихователями. - C. 40-43.
  16. Пінюгіна К. Психологічна характеристика особистості батьків, які мають дітей з особливостями психофізичного розвитку. - C. 43-46.
  17. Полицяк Н., Демчук О. Компетентність як особлива форма академічної обдарованості особистості. - C. 46-48.
  18. Сокуренко О. Підготовка педагогів до роботи з обдарованими учнями. - C. 48-51.
  19. Мовознавство та література

  20. Богатирьова М. Методи вивчення лексики студентами-правознавцями як соціально-комунікативна технологія. - C. 51-55.
  21. Топчій Л. Сутність професійної підготовки майбутніх учителів-філологів у педагогіці вищої школи. - C. 55-60.
  22. Шацька Н. Особливості формування мовної культури особистості в суспільстві. - C. 60-62.
  23. Денисюк Л., Данілова Н. Абревіація сучасної англійської мови. - C. 63-65.
  24. Початкова освіта. Дошкільне виховання

  25. Шутяк В. Проведення екскурсій із трудового навчання в початкових класах. - C. 66-68.
  26. Історія. Правознавство

  27. Абдуліна Т. Нові загрози національній безпеці Україні: аналіз наукових поглядів. - C. 69-72.
  28. Олексін Ю. "Людиноцентрична" модель змісту шкільної історичної освіти. - C. 73-74.
  29. Омельчук В., Токар Ю. Волинь як культурно-освітній слов’янський і український регіон. - C. 74-78.
  30. Природознавство. Технології

  31. Белешко Д. Метод доведення від супротивного. Деякі питання методики. Позакласна робота. - C. 79-84.
  32. Бочко О. Картографічне моделювання земель за матеріалами дистанційного зондування. - C. 85-87.
  33. Науменко С. Практичні роботи як метод оцінювання географічної компетентності учнів. - C. 87-91.
  34. Бухальська С., Шамро Н. Теоретичні аспекти реалізації міжпредметної інтеграції в процесі викладання медичної біології у вищих медичних навчальних закладах. - C. 92-95.
  35. Хмеляр І., Щупак О. Педагогічні умови формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх медичних працівників. - C. 95-98.
  36. Фізична культура

  37. Оксенюк І. Особливості фізичного виховання студентів у контексті формування професійної компетентності. - C. 98-100.
  38. Павлюк Р. Педагогічні умови формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичного виховання у процесі фахової підготовки. - C. 101-103.
  39. Федорець В. Інтегративні та соціокультурні аспекти використання наративного підходу для розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури. - C. 103-114.
  40. Виховні технології. Позашкільна освіта

  41. Іскра Л. Втілення ідей формування миротворчих поглядів учнів у сучасній загальноосвітній школі. - C. 114-117.
  42. Кубай Н. Патріотичні мотиви творчості Т. Шевченка в контексті козацької педагогіки. - C. 118-121.
  43. Процюк В. Формування громадянських цінностей у процесі соціалізації особистості. - C. 122-125.
  44. Музика. Естетика

  45. Крет З. Cучасне духове виконавство і його розвиток. - C. 125-127.
  46. Цюлюпа Н., Мартинюк В. Розвиток творчих здібностей учнів дитячих музичних шкіл у процесі гри на фортепіано. - C. 128-130.
  47. Матеріали Всеукраїнських педагогічних читань "Національно-патріотичне виховання: витоки ідей для розвитку української школи"

  48. Завалевський Ю. Педагогічні технології формування конкурентоспроможного вчителя в умовах діяльності районних методичних центрів (із досвіду роботи). - C. 131-135.
  49. Кириленко С. Просоціальна поведінка дітей та учнівської молоді як складова утвердження громадянського суспільства в Україні. - C. 135-140.
  50. Кіян О. Батьківсько-вчительська взаємодія як педагогічний феномен морально-духовного виховання молодших підлітків. - C. 140-145.
  51. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної офлайн-конференції "Науково-методологічні засади державної стратегії розвитку післядипломної освіти в Україні: європейський контекст"

  52. Василенко Н. Система післядипломної педагогічної освіти як індикатор якості регіональних освітніх послуг європейського виміру. - C. 145-149.
  53. Ворон О. Інформаційна культура як загальнонаукова та педагогічна проблема. - C. 149-151.
  54. Долід В. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників у Нігерії. - C. 152-155.
  55. Жорова І. Ретроспективний аналіз розвитку системи післядипломної педагогічної освіти України (40-і роки ХХ – початок ХХІ століття). - C. 155-159.
  56. Клічук А. Особливості удосконалення професійної самореалізації педагога в умовах "ціннісної анархії". - C. 160-163.
  57. Клічук О. Роль сучасних інформаційних технологій у пошуку оптимальних рішень в економіці. - C. 163-165.
  58. Мазаєва К. Використання дистанційної освіти як засобу підготовки вчителя біології до формування екологічної свідомості. - C. 165-167.
  59. Марчук О. Діяльність бібліотек "Просвіти" на Волині на початку ХХ століття: постулати "правильника". - C. 168-170.
  60. Назаренко Л. Креативне середовище як засіб підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів. - C. 171-173.
  61. Одайник С. Посилення інноваційності у сфері підвищення кваліфікації і професійного розвитку педагогічних працівників. - C. 173-176.
  62. Ященко Е. Комунікативний аспект готовності педагогічних працівників до інноваційної діяльності у сфері післядипломної освіти. - C. 176-180.
2015
№ 1 (81)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського