Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2014/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул, Зміст.
  2. Філософія освіти. Історія освіти.

  3. Баталія Л. Становлення та розвиток освітніх альтернатив у країнах західнослов’янського світу (Польща, Чехія, Словаччина). - C. 3-5.
  4. Управління освітою. Профільне навчання.

  5. Віднічук М. Науково-методичний супровід фахового зростання педагога на засадах компетентнісного підходу. - C. 5-8.
  6. Мельник Н. Модернізація системи управління професійним розвитком методистів науково-методичних установ у регіональній неперервній педагогічній освіті. - C. 9-13.
  7. Бирка М. Якісний стан організації професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін на рівні регіону. - C. 13-17 .
  8. Білик Н. Розвиток мережевої взаємодії регіональних і зональних шкіл новаторства керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників. - C. 17-20.
  9. Бухальська С., Мельничук О. Компетентнісно зорієнтований розвиток студента в системі навчально-виховної та методичної роботи медичного коледжу як умова модернізації вищої медичної освіти. - C. 21-24.
  10. Демченко В. Андрагогічні домінанти в роботі викладача системи післядипломної педагогічної освіти. - C. 25-29.
  11. Кравченко Г. Адаптивне управління розвитком кафедральної системи інституту післядипломної педагогічної освіти на основі факторно-критеріального моделювання. - C. 30-36.
  12. Лук’янчук Г. Розвиток управлінської компетентності керівників ЗНЗ в умовах інноваційної освітньої діяльності. - C. 36-39 .
  13. Любченко Н. Окремі аспекти створення індивідуальної траєкторії підвищення рівня професійної компетентності науково-педагогічних працівників вищої школи в умовах утвердження компетентнісного підходу в освіті. - C. 39-44.
  14. Носенко Є., Коротков В., Матюшкін М. Системний підхід в освіті. - C. 45-47.
  15. Оліфіра Л. Професійна управлінська компетентність керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації як педагогічна категорія. - C. 47-50.
  16. Сучасні освітні технології.

  17. Лютко О. "Філософія для дітей" (П4с): програма розвитку інноваційного мислення. - C. 51-53.
  18. Павлова Н. Олімпіада з інформаційних технологій як форма організації навчання з інформатики у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 54-58.
  19. Тулашвілі Ю. Застосування методів тестового контролю як засобу збору інформації для педагогічного моніторингу. - C. 58-61.
  20. Психологія. Соціальна педагогіка. Робота з обдарованими дітьми.

  21. Зобенько Н. Гуманістично-громадянська спрямованість освітньо-виховного процесу в змісті підготовки майбутніх соціальних педагогів у системі університетської освіти. - C. 62-65.
  22. Іванюк І. Застосування ефективних засобів педагогічного впливу щодо попередження підліткової злочинності у системі цілісного педагогічного простору. - C. 65-69.
  23. Козяр М. Система роботи з обдарованими старшокласниками в рамках співпраці з ВНЗ. - C. 69-72.
  24. Овадюк О. Розвиток латерального мислення в дітей молодшого шкільного віку. - C. 72-76.
  25. Шевчук Ю. Молодіжна субкультура як складова формування особистості підлітків: позитивні та негативні аспекти. - C. 76-79.
  26. Мовознавство та література.

  27. Павлович Ю. Рання іншомовна освіта в системі безперервної іншомовної освіти в країнах Вишеградської четвірки. - C. 80-82.
  28. Саприкіна О. Сучасна літературна герменевтика як мистецтво розуміння й інтерпретації художнього тексту. - C. 83-85.
  29. Тусик Н. Особливості прояву явища міжмовної інтерференції в процесі вивчення іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 86-88.
  30. Початкова освіта. Дошкільне виховання.

  31. Трифонова О. Методичні засади формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку. - C. 89-92.
  32. Історія. Правознавство.

  33. Пишко О. Особливості навчання правознавства учнів 9-х класів. - C. 93-97.
  34. Природознавство. Технології.

  35. Бабкова О. Критеріальне оцінювання навчальних досягнень учнів із предметів природничого циклу. - C. 98-101.
  36. Белешко Д. Загальні питання теорії математичних задач. Поняття задачі, класифікація задач, вправи, запитання. - C. 102-108.
  37. Бордюк М., Шевчук Т. Формування знань про макромолекулярні системи у студентів та вчителів фізики у процесі їх неперервної освіти. - C. 108-112.
  38. Галатюк Ю. Діяльнісний підхід у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів фізики. - C. 112-116.
  39. Крівцов В., Франчук С. Про доцільність застосування способу косокутного проекціювання та декількох варіантів розв’язку однієї задачі при вивченні нарисної геометрії. - C. 116-120.
  40. Олексюк О. Стан готовності вчителя математики до моніторингу навчальних досягнень учнів. - C. 121-126.
  41. Сорока В., Кисіль Ю. Дослідження мотивації навчальної діяльності студентів за напрямом підготовки "Транспортні технології (автомобільний транспорт)". - C. 127-132.
  42. Шофолов Д. Збалансоване природокористування: ефективність структурно-функціональної організації підготовки майбутніх екологів. - C. 132-141.
  43. Виховні технології. Позашкільна освіта.

  44. Загородня А., Шевчук Д. Актуальність патріотичного виховання молоді. - C. 142-143.
  45. Страшний В. Інтерактивні методи формування здорового способу життя молоді в системі вищої освіти. - C. 144-147.
  46. Яківчук Г. Актуалізація полікультурного виховання школярів засобами українських традицій та фольклору. - C. 147-151.
  47. Музика. Естетика.

  48. Ганжа М. Основні орієнтири в організації роботи з естетичного виховання молодших школярів засобами дизайну. - C. 151-155 .
  49. Іваник Н. Специфіка виконання духовних піснеспівів у контексті музичної літургіки. - C. 155-158.
  50. Комаровська О. Художньо-естетичне виховання школярів: технології і реалії. - C. 158-162.
  51. Сіончук О. Деякі психологічні особливості роботи диригента з аматорським духовим оркестром. - C. 162-164.
  52. Перенчук Т. Підходи до формування вокальних навичок у юних вокалістів. - C. 165-168.
  53. Столярчук Б. Відродження традиційної української інструментальної музики. - C. 168-170 .
  54. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Моніторинг якості освіти: становлення та розвиток в Україні".

  55. Внукова Н., Слищенко В. Моніторинг розвитку та впровадження в системі освіти підсистеми екологічної освіти. - C. 170-173.
  56. Герлянд Т. Організація інноваційної загальноосвітньої діяльності у ПТНЗ аграрного профілю. - C. 173-175.
  57. Голуб Т. Оцінювання якості освітньої і наукової діяльності вищих навчальних закладів у Європі та в Україні 176-178.
  58. Горбатюк Р., Сіткар Т. Тестування як метод педагогічного контролю якості знань майбутніх фахівців із вищою освітою. - C. 179-183.
  59. Грубінко В., Степанюк А. Моніторинг якості вищої освіти як засіб корекції природничо-наукової підготовки майбутніх учителів. - C. 183-187.
  60. Кондрашихін А. Технологія моніторингу вступної кампанії: досвід вишів Києва. - C. 187-189.
  61. Лісова Н. Вимірювання якості в системі загальної середньої освіти. - C. 190-193.
  62. Ростока М. Моніторинг та прогнозування професійної підготовки майбутніх обліковців із реєстрації бухгалтерських даних. - C. 193-197.
  63. Флярковська О. Самореалізація у підлітковому віці. - C. 197-200.
  64. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Формування духовно-моральних цінностей особистості в умовах реалізації нової моделі школи екологічної культури".

  65. Бочко Олена, Бочко Олександр, Рій І. Оптимізація формування ринкової ціни земельної ділянки в сучасних умовах. - C. 201-203.
  66. Вашеняк І. Інтеріоризація сучасної екологічної парадигми як головна умова забезпечення сталого розвитку суспільства. - C. 204-207.
  67. Грицанюк В. Особливості екологічної освіти у вищій школі. - C. 207-209.
  68. Гусаковська Т. Дидактична система навчально-дослідницьких завдань як засіб формування інтегрованих знань для реалізації завдань екологічної парадигми освіти. - C. 210-212.
  69. Крутенко О. Проблема формування ціннісного ставлення до природи у педагогічній спадщині Олександра Захаренка. - C. 213-215.
  70. Матвійчук А. Криза еколого-етичних концепцій: перспективи вирішення. - C. 215-218.
  71. Меркулова С. Структура та зміст управління процесом педагогічної орієнтації старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів із застосуванням ІКТ. - C. 219-221.
  72. Степанюк Н. Особливості формування екологічної культури особистості. - C. 222-224.
  73. Сяська І. Розвиток професійної компетентності та готовності майбутнього педагога до формування екологічної свідомості школярів. - C. 225-227.
  74. Трохимчук І. Методика формування екологічної вихованості учнів у процесі дослідницької діяльності з екології. - C. 227-231.
  75. Цимбалюк І. Психолого-педагогічні аспекти формування духовно-моральних цінностей особистості в умовах реалізаціїнової моделі школи екологічної культури у світлі нової парадигми освіти. - C. 231-234.
  76. Цимбалюк О. Професійна комунікативна діяльність учителя загальноосвітньої школи як фактор розвитку духовно-моральних цінностей учня в умовах реалізації нової моделі школи екологічної культури. - C. 234-237.
2014
№ 3 (79)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського