Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2014/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн..- Рівне Nova pedagogìčna dumka- Титул, зміст.
Філософія освіти. Історія освіти
- Полуян О. Еволюція змісту освіти у початкових школах Великобританії. - C. 3-5.
Управління освітою. Профільне навчання
- Олексін Ю., Філіппова З. Удосконалення професійного розвитку слухачів курсів у контексті нових форм і методів освіти дорослих. - C. 6-9.
- Ляхоцька Л. Інформаційне забезпечення наукової діяльності навчального закладу післядипломної педагогічної освіти. - C. 9-12.
- Гончар А. Готовність особистості до вибору професійної підприємницької діяльності. - C. 12-17.
- Покроєва Л. Модель організації самоосвітньої діяльності педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 17-20.
- Бирка М. Концептуальні засади управління професійним розвитком учителів природничо-математичних дисциплін. - C. 21-24.
- Шпичак І. Психологічна підготовка керівника навчального закладу до роботи в умовах соціально-економічних змін. - C. 25-27.
Сучасні освітні технології
- Віднічук М., Андрєєв О. Формування культури мислення учнів в дослідно-експериментальній роботі Малої академії наук. - C. 28-29.
- Покришень Д. Творчі дослідницькі завдання з інформаційних технологій. - C. 30-33.
Психологія. Соціальна педагогіка. Робота з обдарованими дітьми
- Калашник Л. Види закладів інтернатної форми опіки дітей-сиріт у КНР. - C. 33-36.
- Нагорна О. Особливості застосування оздоровчих технологій до дітей з особливими освітніми потребами. - C. 36-40.
- Демченко В. Психолого-педагогічні особливості професійної компетентності педагогічних кадрів, що працюють з обдарованими учнями, та організаційно-методичні засади її формування засобами методичної роботи. - C. 41-44.
Мовознавство та література
- Котяш І. Теоретико-методологічні засади вивчення епістолярію. - C. 44-47.
- Мандрик Н. Із кола питань про Галицьке Євангеліє 1266-1301 років. - C. 47-49.
- Саприкіна О. Нетрадиційна герменевтика як засіб інтерпретації творів Оноре де Бальзака. - C. 49-52.
- Безлюдний О. Особливості формування умінь і навичок роботи з іншомовним текстом зі спеціальності. - C. 52-55.
- Кукла О. Особливості запровадження вивчення іноземної мови з першого класу. - C. 56-60.
Початкова освіта. Дошкільне виховання
- Шурин О. Еспериментальне дослідження формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці. - C. 60-63.
- Айзенбарт М. Ігрова діяльність у процесі формування соціально-комунікативних здібностей старших дошкільників крізь призму поглядів В. О. Сухомлинського. - C. 64-67.
Природознавство. Технології
- Русіна Н. Методика підготовки та проведення автоматизованого тестового контролю знань у процесі підготовки майбутніх техніків-землевпорядників. - C. 67-70.
- Франчук С., Крівцов В. Деякі методичні аспекти підготовки спеціалістів будівельного профілю (на прикладі побудови тіней в ортогональних проекціях). - C. 70-73.
- Джеджула О. Сучасні підходи до проектування змісту технічної освіти у ВНЗ. - C. 73-77.
- Малик Л. Вітчизняна педагогічна думка про формування в особистості елементів культури праці. - C. 77-81.
Фізична культура
- Турчик І. Фізичне виховання у шкільній освіті Італії. - C. 82-84.
Виховні технології
- Овадюк О. Духовні цінності – провідні орієнтири розвитку сучасної особистості. - C. 84-86.
- Терлецька Л. Соціально-педагогічні функції професійної діяльності вчителя як наставника у творчій спадщині В. Сухомлинського. - C. 87-90.
- Бордюк В. Формувальні можливості курсу "Християнсь ка етика" для розвитку моральних цінностей старшокласників. - C. 90-93.
- Куцак Ю. Драматичне виховання дітей та молоді країн західнослов’янського світу у світлі емпіричних досліджень (кін. ХХ – поч. ХХ ст.). - C. 93-96.
Музика. Естетика
- Ковальський Р. Напрями вдосконалення підготовки майбутнього вчителя музики до керування учнівським естрадно-інструментальним колективом. - C. 96-99.
- Бенещук Р. Висвітлення проблеми художньо-естетичного виховання молодших школярів засобами хореографії у працях 1950-1990 років. - C. 99-102.
- Саєнко Н. Забезпечення художньо-естетичного розвитку студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 102-105.
Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної інтердисциплінарної конференції "Етнос, мова та культура: минуле, сьогодення, майбутнє"
- Бечко Я. Конотативно-асоціативні компоненти лексико-семантичних варіантів ад’єктиву нім. heib релевантні в аспекті фразеотворення. - C. 106-109.
- Волянюк І. Актуальність вивчення ономастики в школі. - C. 109-111.
- Денисюк Л., Трофімчук В., Данілова Н. Фoрмувaння cпецiaлiзoвaнoї кoмунiкaтивнoї кoмпетенцiї у гaлузi говоріння. - C. 112-113.
- Дзюбишина Н. Раннє навчання іноземним мовам як одне з актуальних завдань мовної політики Німеччини. - C. 114-117.
- Кунцевич С. Профессионализация как определяющий принцип преподавания на продвинутом этапе языкового образования. - C. 117-122.
- Мисан І. Методика роботи над фразеологізмами в ДНЗ. - C. 123-126.
- Михальчук Н. Ефективність комунікативно зорієнтованого навчання підлітків іноземній мові. - C. 126-129.
- Мороз Л., Король О. Вивчення лінгвокраїнознавчого аспекту в процесі оволодіння іноземними мовами. - C. 129-132.
- Оксенюк О., Кравчук М. Рівненська українська гімназія: 90-річна історія формування громадянської компетентності в учнів. - C. 132-135.
- Прокоф’єва М. Емпирічні дослідження дослідницько-рефлексивного компонента в структурі готовності майбутнього вчителя до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів. - C. 136-138.
- Скорофатова З. Формування у старших дошкільників навичок доречного використання антонімів у мовленні. - C. 139-141.
- Тєлєжкіна О. Застосування проектної технології на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) у вищих навчальних закладах. - C. 141-144 .
Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції "Управління професійним розвитком керівних і педагогічних кадрів в умовах запровадження випереджувальної післядипломної освіти"
- Лавренчук А. Стратегічні орієнтири розвитку післядипломної освіти в Україні. - C. 145-149.
- Гавлітіна Т. Концептуальні ідеї випереджувальної післядипломної освіти. - C. 149-154.
- Андрощук І. Управління розвитком професійної компетентності педагога в умовах випереджувальної післядипломної педагогічної освіти. - C. 155-158.
- Вальчук О. Професійне зростання вчителя у системі науково-методичної діяльності. - C. 158-162.
- Васильченко Л., Волярська О. Науково-методичний супровід готовності педагогів до підвищення якості природничо-математичної освіти. - C. 163-166.
- Вашеняк І. Система світоглядних орієнтацій та ідеологічних уявлень сучасних педагогів і проблеми її формування. - C. 167-170.
- Веліховська А. Розвиток професіоналізму вчителів засобами мережних технологій: соціально-педагогічний сервіс. - C. 170-173.
- Вознюк А. Особливості використання кейс-методу для розв’язання управлінських проблем керівниками освітніх організацій у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 173-176.
- Вронська В. Формування психологічної компетентності фахівців у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 176-180.
- Давидюк Н. Інтеграція загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів: традиційні та інноваційні напрями розвитку. - C. 181-183.
- Загорний М. Інноваційна модель розвитку інформаційної компетентності педагогічних працівників ПТНЗ у системі підвищення кваліфікації. - C. 183-186.
- Клясен Н. Післядипломна педагогічна освіта: зарубіжний досвід та сучасна практика. - C. 187-190.
- Коваль Л. Підходи до індивідуалізації професійного розвитку майстрів виробничого навчання засобами інформаційних технологій на курсах підвищення кваліфікації. - C. 190-194.
- Крутова Н. Використання технології синквейнів у процесі розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності слухачів курсів підвищення кваліфікації. - C. 194-197.
- Мурована Н. Організаційно-педагогічні умови розвитку інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освіти. - C. 197-201.
- Олійник І. Педагогічна технологія розвитку готовності вчителя до формування навчально-пізнавальної компетентності молодших школярів. - C. 201-205.
- Остапйовський І. Актуальність ідей К. Д. Ушинського та А. С. Макаренка у формуванні професійного іміджу педагогів. - C. 205-207.
- Сергеєва Л. Механізми управління конкурентоспроможністю професійного навчального закладу. - C. 208-211.
- Смольська Л. Управління змінами: школа позитивного конструктивну. - C. 212-215.
- Стойкова В. Проблеми підготовки менеджерів освіти до організації мережевого профільного навчання. - C. 215-220.
- Суботюк В. Педагогічні вимоги до екологічного виховання молодших школярів в умовах світових глобалізаційних процесів. - C. 221-223.
- Ткачук В. Управління розвитком професійної компетентності вихователя в умовах адаптивного управління дошкільним навчальним закладом. - C. 224-227.
- Турчик І., Щоголєва Л. Соціально-психологічний клімат як елемент корпоративної культури навчального закладу. - C. 227-231.
- Цимбалюк І. Концептуальні засади розвитку системи неперервної, випереджувальної післядипломної педагогічної освіти як складової неперервності розвитку особистості. - C. 231-234.
- Шевченко О. Педагогічні умови розвитку комунікативної компетентності вчителів іноземної мови у післядипломній педагогічній освіті. - C. 235-237.
- Щоголєва Л., Вознюк В. Стратегічне управління освітнім закладом як соціальною системою. - C. 237-240.
- Юрчук О. Сучасні психолого-педагогічні вимоги до професійної діяльності вихователів ДНЗ. - C. 240-244.
- Ященко Е. Формування готовності педагогічних кадрів до моніторингу якості освітньої діяльності у вищому навчальному закладі. - C. 244-248.
| 2014 | | № 2 (78)
|
|
|
|