Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул, зміст.
  2. Філософія освіти. Історія освіти

  3. Демченко В. Обдарованість, духовність, мудрість: сфери перетинання понять. - C. 3-5.
  4. Харченко Н., Харченко Б. Протиріччя в освіті України та перспективи їх подолання для сталого розвитку. - C. 5-10.
  5. Вишневська Н. Головні тенденції реформування шкільної освіти в країнах світу в 80-90-х роках ХХ століття. - C. 10-15.
  6. Управління освітою

  7. Давидюк Н. Науково-методичний супровід розвитку професійної компетентності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів у післядипломній педагогічній освіті. - C. 16-19.
  8. Кучерявий А. Структура системи управління самостійною навчальною діяльністю майбутніх юристів. - C. 19-21.
  9. Сучасні освітні технології

  10. Нечипорук Л. Портфоліо-технологія як інноваційна особистісно орієнтована технологія навчання у ВНЗ. - C. 22-25.
  11. Руденко Н. Інтерактивність як спосіб ефективної взаємодії і навчання студентів. - C. 25-29.
  12. Полицяк Н. Моделі навчання обдарованої молоді Джозефа Рензуллі. - C. 29-32.
  13. Опанасик А., Вербило Т. Сучасні форми роботи з обдарованими студентами. - C. 33-35.
  14. Психологія. Соціальна педагогіка

  15. Левшенюк Н. Теоретичне обґрунтування поняття психологічної готовності особистості до педагогічної діяльності. - C. 36-38.
  16. Чорноус В. Креативне мислення у пошуках особистості: літературний огляд. - C. 38-41.
  17. Шевчук Ю. До проблеми психологічного аналізу синдрому дефіциту уваги і гіперактивності. - C. 41-45.
  18. Нагорна О. Фізична реабілітація дітей з розумовою відсталістю молодшого шкільного віку. - C. 46-49.
  19. Мовознавство та література

  20. Сиванич Б. Індивідуально-авторські неологізми в поезії Богдана Кравціва. - C. 49-52.
  21. Заводна Л. Сучасний погляд на молодіжний сленг. - C. 52-55.
  22. Мазурок М. Мова і мовлення як предмет психолінгвістики. - C. 55-58.
  23. Данчевська Ю. Корпуси текстів у лінгводидактиці – здобутки та перспективи. - C. 58-60.
  24. Биркун Л., Кузло Н. Сучасні тенденції розуміння змісту іншомовної лінгвістичної компетентності. - C. 60-64.
  25. Пальчевський С. Проблема вивчення української художньої малої прози в теоретико-методичних підходах Н. В. Романишиної. - C. 65-67.
  26. Шуневич Б. Сучасний стан підготовки перекладачів науково-технічної літератури в Україні. - C. 67-70.
  27. Манюк Л. Роль фахового тексту у формуванні англомовної професійно-спрямованої комунікативної компетенції у студентів вищих медичних навчальних закладів. - C. 70-73.
  28. Початкова освіта. Дошкільне виховання

  29. Красовська О. Дидактична структура та типи уроків образотворчого мистецтва у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 73-77.
  30. Андрющенко Т. Аксіологічний аспект проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку. - C. 78-81.
  31. Історія. Правознавство

  32. Бандура Р. Соціальна робота з мігрантами. - C. 81-84.
  33. Природознавство. Технології

  34. Бордюк М., Бордюк Н., Віднічук М., Шевчук Т. Організація і методика проведення науково-дослідної роботи учнів при виконанні лабораторного практикуму факультативного курсу "Основи фізики полімерів". - C. 84-87.
  35. Скрипник С. Фундаментальність формування ціннісного ставлення до природи в учнів старших класів. - C. 88-90.
  36. Козяр М. Інноваційні технології як інструмент студентоцентрованого підходу в практичній підготовці майбутнього інженера. - C. 90-93.
  37. Кочубей А. Лекційний метод навчання в системі фахової підготовки студентів технічного ВНЗ. - C. 94-97.
  38. Тимощук О., Тимошко А. Практичні аспекти викладання курсу "Сходинки до інформатики": з досвіду роботи. - C. 97-99.
  39. Фізична культура

  40. Бріскін Ю., Товстоног О., Зубков С. Індивідуалізація технічної підготовки важкоатлетів різного типу тілобудови на етапі спеціалізованої базової підготовки. - C. 99-103.
  41. Власюк Г. Шляхи вдосконалення професійної підготовленості молодого спеціаліста з фізичної культури. - C. 103-105.
  42. Герасименко С. Обґрунтування методики використання каланетики у фізичному вихованні студентів ВНЗ. - C. 105-107.
  43. Городинський С., Ібрагімова Л., Ібрагімова С., Куліш Н. Використання інноваційних технологій у галузі фізичного виховання як засіб покращення організації навчального процесу. - C. 108-110.
  44. Григус І. Покращення фізичної підготовленості, функціонального стану та фізичної працездатності підлітків. - C. 110-113.
  45. Зубаль М., Гоншовський В. Факторний аналіз приросту фізичних якостей хлопчиків 10-11 років – представників торакального і м’язового соматотипів. - C. 113-115.
  46. Калуський З. Ставлення молоді до здорового способу життя. - C. 115-118.
  47. Клочко Л. Структура розподілу тренувального навантаження бігунів на наддовгі дистанції на етапі річного циклу. - C. 118-120.
  48. Кричфалушій М., Гнітецький Л. Гендерні особливості розвитку сили волі у студентів-першокурсників. - C. 120-123.
  49. Пантік В., Митчик О., Навроцький Е. Показники фізичного стану та рівня інтересу до фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів (на прикладі Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки). - C. 123-125.
  50. Черкашин Р. Особливості тренувальної програми з розвитку швидкісно-силових якостей дітей молодшого шкільного віку. - C. 126-128.
  51. Виховні технології

  52. Омельчук В. Роль Біблії у вихованні морально-християнських цінностей молодших школярів. - C. 128-132.
  53. Тюска В. Історичний аналіз діяльності студентського клубу. - C. 133-138.
  54. Смирнова М. Аксіологічна позиція педагога-вихователя – основа формування ціннісних орієнтирів учнів. - C. 138-141.
  55. Вороніна Г. Підготовка педагогів до формування етичної культури школярів. - C. 141-143.
  56. Музика. Естетика

  57. Фарина Н. Художні засади вокального мистецтва. - C. 143-146.
  58. Дука П. Постановка голосу: техніка мови та фізіологія співу. - C. 147-149.
  59. Заходякін О. Інструментально-виконавська діяльність як невід’ємна частина професійної підготовки педагога-музиканта. - C. 149-151.
  60. Дубровіна І. Реалізація індивідуальної самоосвітньої діяльності вчителів музичного мистецтва в системі післядипломної освіти. - C. 151-156.
  61. Ковалишин У. Розвиток творчих здібностей майбутніх музикантів у процесі фортепіанної підготовки. - C. 156-159.
  62. Вовк О. Методи та прийоми розвитку вокально-виконавських умінь студентів у ВНЗ. - C. 159-162.
  63. Харитон І. Тенденції розвитку української православної співацької традиції в умовах сучасності. - C. 163-166.
  64. Димченко С. Диригентська партитура життя Стефана Турчака. - C. 166-170.
  65. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції "Психолого-педагогічні основи програмування змісту виховання ціннісно-орієнтаційних ставлень особистості"

  66. Бакуліна Н. Концептуальні засади методики формування толерантності. - C. 170-174.
  67. Ворон О. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій школярів у сучасному інформаційному суспільстві. - C. 174-176.
  68. Елькін М. Шляхи вирішення конфліктів у педагогічному колективі. - C. 176-178.
  69. Камінська О. Вплив інтернет-залежності на формування ціннісних орієнтацій молоді. - C. 178-182.
  70. Костюкова О. Вплив ціннісних ставлень на формування соціального капіталу. - C. 182-184.
  71. Лютко О. Толерантність як імператив сучасного виховного процесу. - C. 184-187.
  72. Михасюк Т. Цінності українських традицій у національно-мовному вихованні молодшого школяра. - C. 187-192.
  73. Мороз І. Ціннісні орієнтації професійної підготовки керівників ЗНЗ до здійснення фінансово-економічної діяльності. - C. 192-195.
  74. Мудрак М. Особливості психологічного підходу до вивчення системи цінностей особистості. - C. 195-198.
  75. Ночвінова О., Матвійчук О. Шкільна бібліотека – осередок виховання в учнів загальнолюдських цінностей. - C. 199-201.
  76. Овадюк О. Формування духовних цінностей особистості дитини в умовах сучасної сім’ї. - C. 201-203.
  77. Папушина В. Естетичний потенціал використання інтерактивних технологій на заняттях зарубіжної літератури. - C. 204-206.
  78. Пелех Л. Християнські цінності як основоположний чинник формування морально-етичних якостей молоді в Польщі. - C. 206-209.
  79. Федорець В. Аналіз актуальних проблем кардіологічного здоров’я як шлях до формування базисних цінностей сучасної педагогіки. - C. 209-213.
  80. Яценюк Л. Упровадження педагогічної технології "Створення ситуації успіху" в систему інклюзивної освіти. - C. 213-217.
2014
№ 1 (77)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського