Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2014/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн..- Рівне Nova pedagogìčna dumka- Титул, зміст.
Філософія освіти. Історія освіти
- Демченко В. Обдарованість, духовність, мудрість: сфери перетинання понять. - C. 3-5.
- Харченко Н., Харченко Б. Протиріччя в освіті України та перспективи їх подолання для сталого розвитку. - C. 5-10.
- Вишневська Н. Головні тенденції реформування шкільної освіти в країнах світу в 80-90-х роках ХХ століття. - C. 10-15.
Управління освітою
- Давидюк Н. Науково-методичний супровід розвитку професійної компетентності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів у післядипломній педагогічній освіті. - C. 16-19.
- Кучерявий А. Структура системи управління самостійною навчальною діяльністю майбутніх юристів. - C. 19-21.
Сучасні освітні технології
- Нечипорук Л. Портфоліо-технологія як інноваційна особистісно орієнтована технологія навчання у ВНЗ. - C. 22-25.
- Руденко Н. Інтерактивність як спосіб ефективної взаємодії і навчання студентів. - C. 25-29.
- Полицяк Н. Моделі навчання обдарованої молоді Джозефа Рензуллі. - C. 29-32.
- Опанасик А., Вербило Т. Сучасні форми роботи з обдарованими студентами. - C. 33-35.
Психологія. Соціальна педагогіка
- Левшенюк Н. Теоретичне обґрунтування поняття психологічної готовності особистості до педагогічної діяльності. - C. 36-38.
- Чорноус В. Креативне мислення у пошуках особистості: літературний огляд. - C. 38-41.
- Шевчук Ю. До проблеми психологічного аналізу синдрому дефіциту уваги і гіперактивності. - C. 41-45.
- Нагорна О. Фізична реабілітація дітей з розумовою відсталістю молодшого шкільного віку. - C. 46-49.
Мовознавство та література
- Сиванич Б. Індивідуально-авторські неологізми в поезії Богдана Кравціва. - C. 49-52.
- Заводна Л. Сучасний погляд на молодіжний сленг. - C. 52-55.
- Мазурок М. Мова і мовлення як предмет психолінгвістики. - C. 55-58.
- Данчевська Ю. Корпуси текстів у лінгводидактиці – здобутки та перспективи. - C. 58-60.
- Биркун Л., Кузло Н. Сучасні тенденції розуміння змісту іншомовної лінгвістичної компетентності. - C. 60-64.
- Пальчевський С. Проблема вивчення української художньої малої прози в теоретико-методичних підходах Н. В. Романишиної. - C. 65-67.
- Шуневич Б. Сучасний стан підготовки перекладачів науково-технічної літератури в Україні. - C. 67-70.
- Манюк Л. Роль фахового тексту у формуванні англомовної професійно-спрямованої комунікативної компетенції у студентів вищих медичних навчальних закладів. - C. 70-73.
Початкова освіта. Дошкільне виховання
- Красовська О. Дидактична структура та типи уроків образотворчого мистецтва у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 73-77.
- Андрющенко Т. Аксіологічний аспект проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку. - C. 78-81.
Історія. Правознавство
- Бандура Р. Соціальна робота з мігрантами. - C. 81-84.
Природознавство. Технології
- Бордюк М., Бордюк Н., Віднічук М., Шевчук Т. Організація і методика проведення науково-дослідної роботи учнів при виконанні лабораторного практикуму факультативного курсу "Основи фізики полімерів". - C. 84-87.
- Скрипник С. Фундаментальність формування ціннісного ставлення до природи в учнів старших класів. - C. 88-90.
- Козяр М. Інноваційні технології як інструмент студентоцентрованого підходу в практичній підготовці майбутнього інженера. - C. 90-93.
- Кочубей А. Лекційний метод навчання в системі фахової підготовки студентів технічного ВНЗ. - C. 94-97.
- Тимощук О., Тимошко А. Практичні аспекти викладання курсу "Сходинки до інформатики": з досвіду роботи. - C. 97-99.
Фізична культура
- Бріскін Ю., Товстоног О., Зубков С. Індивідуалізація технічної підготовки важкоатлетів різного типу тілобудови на етапі спеціалізованої базової підготовки. - C. 99-103.
- Власюк Г. Шляхи вдосконалення професійної підготовленості молодого спеціаліста з фізичної культури. - C. 103-105.
- Герасименко С. Обґрунтування методики використання каланетики у фізичному вихованні студентів ВНЗ. - C. 105-107.
- Городинський С., Ібрагімова Л., Ібрагімова С., Куліш Н. Використання інноваційних технологій у галузі фізичного виховання як засіб покращення організації навчального процесу. - C. 108-110.
- Григус І. Покращення фізичної підготовленості, функціонального стану та фізичної працездатності підлітків. - C. 110-113.
- Зубаль М., Гоншовський В. Факторний аналіз приросту фізичних якостей хлопчиків 10-11 років – представників торакального і м’язового соматотипів. - C. 113-115.
- Калуський З. Ставлення молоді до здорового способу життя. - C. 115-118.
- Клочко Л. Структура розподілу тренувального навантаження бігунів на наддовгі дистанції на етапі річного циклу. - C. 118-120.
- Кричфалушій М., Гнітецький Л. Гендерні особливості розвитку сили волі у студентів-першокурсників. - C. 120-123.
- Пантік В., Митчик О., Навроцький Е. Показники фізичного стану та рівня інтересу до фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів (на прикладі Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки). - C. 123-125.
- Черкашин Р. Особливості тренувальної програми з розвитку швидкісно-силових якостей дітей молодшого шкільного віку. - C. 126-128.
Виховні технології
- Омельчук В. Роль Біблії у вихованні морально-християнських цінностей молодших школярів. - C. 128-132.
- Тюска В. Історичний аналіз діяльності студентського клубу. - C. 133-138.
- Смирнова М. Аксіологічна позиція педагога-вихователя – основа формування ціннісних орієнтирів учнів. - C. 138-141.
- Вороніна Г. Підготовка педагогів до формування етичної культури школярів. - C. 141-143.
Музика. Естетика
- Фарина Н. Художні засади вокального мистецтва. - C. 143-146.
- Дука П. Постановка голосу: техніка мови та фізіологія співу. - C. 147-149.
- Заходякін О. Інструментально-виконавська діяльність як невід’ємна частина професійної підготовки педагога-музиканта. - C. 149-151.
- Дубровіна І. Реалізація індивідуальної самоосвітньої діяльності вчителів музичного мистецтва в системі післядипломної освіти. - C. 151-156.
- Ковалишин У. Розвиток творчих здібностей майбутніх музикантів у процесі фортепіанної підготовки. - C. 156-159.
- Вовк О. Методи та прийоми розвитку вокально-виконавських умінь студентів у ВНЗ. - C. 159-162.
- Харитон І. Тенденції розвитку української православної співацької традиції в умовах сучасності. - C. 163-166.
- Димченко С. Диригентська партитура життя Стефана Турчака. - C. 166-170.
Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції "Психолого-педагогічні основи програмування змісту виховання ціннісно-орієнтаційних ставлень особистості"
- Бакуліна Н. Концептуальні засади методики формування толерантності. - C. 170-174.
- Ворон О. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій школярів у сучасному інформаційному суспільстві. - C. 174-176.
- Елькін М. Шляхи вирішення конфліктів у педагогічному колективі. - C. 176-178.
- Камінська О. Вплив інтернет-залежності на формування ціннісних орієнтацій молоді. - C. 178-182.
- Костюкова О. Вплив ціннісних ставлень на формування соціального капіталу. - C. 182-184.
- Лютко О. Толерантність як імператив сучасного виховного процесу. - C. 184-187.
- Михасюк Т. Цінності українських традицій у національно-мовному вихованні молодшого школяра. - C. 187-192.
- Мороз І. Ціннісні орієнтації професійної підготовки керівників ЗНЗ до здійснення фінансово-економічної діяльності. - C. 192-195.
- Мудрак М. Особливості психологічного підходу до вивчення системи цінностей особистості. - C. 195-198.
- Ночвінова О., Матвійчук О. Шкільна бібліотека – осередок виховання в учнів загальнолюдських цінностей. - C. 199-201.
- Овадюк О. Формування духовних цінностей особистості дитини в умовах сучасної сім’ї. - C. 201-203.
- Папушина В. Естетичний потенціал використання інтерактивних технологій на заняттях зарубіжної літератури. - C. 204-206.
- Пелех Л. Християнські цінності як основоположний чинник формування морально-етичних якостей молоді в Польщі. - C. 206-209.
- Федорець В. Аналіз актуальних проблем кардіологічного здоров’я як шлях до формування базисних цінностей сучасної педагогіки. - C. 209-213.
- Яценюк Л. Упровадження педагогічної технології "Створення ситуації успіху" в систему інклюзивної освіти. - C. 213-217.
| 2014 | | № 1 (77)
|
|
|
|