Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2013/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул, Зміст.
  2. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з теми "Діяльність районних (міських) методичних кабінетів в умовах упровадження державних освітніх стандартів та інформаційно-комунікаційних технологій"

  3. Бирка М. Теоретико-методичні основи використання інтелектуальних технологій у професійній діяльності вчителів природничо-математичних дисциплін. - C. 3-6.
  4. Боднар О. Критерії оцінки ефективності аналітико-експертної діяльності методичних служб регіону. - C. 7-11.
  5. Василенко Ю. Модернізація післядипломної педагогічної освіти у контексті впровадження та розвитку дистанційної форми навчання. - C. 11-14.
  6. Васильченко Л. Інформаційно-освітній простір методичної служби регіону: управлінський аспект. - C. 14-17.
  7. Вєтров І. Веб-портал "Освіта Рівненщини" як інформаційно-комунікаційне освітнє середовище. - C. 17-19.
  8. Вольянська С. Модель багатовекторної системи неперервної освіти педагогічних працівників на регіональному рівні. - C. 20-24.
  9. Галас А. Підготовка методичних і педагогічних кадрів до впровадження Державного стандарту загальної початкової освіти. - C. 24-26.
  10. Гладуш В. З історії становлення методичних служб в Україні. - C. 27-30.
  11. Гулеватий А. Модель психологічної готовності педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів до впровадження інформаційно-комп’ютерних технологій в умовах інформаційного розвитку освіти. - C. 31-33.
  12. Дейнеко С., Мішустіна Л., Тітарчук Н. Інноваційні підходи до надання послуг в освіті через освітні округи. - C. 33-35.
  13. Дзеґа В. Організаційно-методичне забезпечення вдосконалення професійної компетентності педагогічних працівників сільської школи на андрагогічних засадах (на прикладі Степанівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Драбівського району Черкаської області). - C. 36-40.
  14. Драч І. Компетентність фахівця як теоретична проблема. - C. 41-44.
  15. Дрозд Т. Консультативно-тренінговий центр "Крок" – інноваційна структура у роботі методичної служби. - C. 44-47.
  16. Єгорова В. Фахова ключова компетентність як складова сучасних вимог до науково-педагогічних працівників (на прикладі викладачів іноземних мов). - C. 47-50.
  17. Єремізіна Л. Інноваційний напрямок методичної роботи з керівними кадрами освіти. - C. 50-54.
  18. Живюк І. Вікіпедія та вчитель: готовність до взаємодії. - C. 54-59.
  19. Іванова С. Термінологічно-понятійні проблеми у процесі інспектування діяльності вищих закладів післядипломної педагогічної освіти державною інспекцією навчальних закладів України. - C. 59-63.
  20. Кабак В. Модель підготовки майбутніх інженерів-педагогів технічного університету до професійної діяльності засобами комп’ютерних технологій. - C. 63-66.
  21. Кавецький В. Урахування соціально-професійних орієнтирів школярів у профорієнтаційній діяльності загальноосвітніх шкіл. - C. 66-68.
  22. Каратаєва М. Розвиток інформаційно-освітнього середовища – умова підвищення професійних компетентностей педагога. - C. 69-70.
  23. Кириченко В. Методичне забезпечення виконання міської екологічної програми. - C. 70-73.
  24. Кічула М. Стандартизоване тестування в стандарті освіти Польщі. - C. 73-76.
  25. Коновальчук І. Інформаційне забезпечення інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 76-79.
  26. Кулик О. Управління якістю надання освітніх послуг загальноосвітніми навчальними закладами на основі інформаційних технологій. - C. 79-83.
  27. Лузан Л. Особливості управління розвитком учителів філологічних дисциплін у межах післядипломної педагогічної освіти. - C. 84-87.
  28. Люшин М. Понятійна система дослідження проблеми реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії на уроках у 6-7 класах загальноосвітніх шкіл. - C. 87-91.
  29. Махиня Т. Зміст, форми і методи роботи з розвитку управлінських умінь керівників дошкільних навчальних закладів у системі підвищення кваліфікації. - C. 91-96.
  30. Мокрогуз О. Мультимедійні засоби на уроках у масовій практиці навчання історії. - C. 96-99.
  31. Мурована Н. До проблеми визначення структури інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу. - C. 100-102.
  32. Осипенко С. Взаємодія методичних служб у рамках функціональної підсистеми "Освіта і наука України" єдиної державної системи цивільного захисту. - C. 103-106.
  33. Панасюк Н. Емпіричне дослідження стану сформованості економічних знань майбутніх інженерів-педагогів. - C. 106-109.
  34. Покроєва Л. Формування інформативної компетентності як фактор особистісно-професійного зростання педагогів. - C. 109-112.
  35. Почуєва О. Презентаційна діяльність сучасного навчального закладу. - C. 112-114.
  36. Приходькіна Н. Особливості професійно-педагогічної підготовки викладача вищої школи США у системі підвищення кваліфікації. - C. 115-118.
  37. Радиш О. Програмно-цільове управління розвитком життєтворчої особистості. - C. 118-122.
  38. Руснак Т. Розвиток професійної компетентності вчителів фізики на курсах підвищення кваліфікації. - C. 122-124.
  39. Сенчук Ж. Розвиток корпоративної культури як інноваційний напря діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу. - C. 125-128.
  40. Старєва А. Розвиток методичної підготовки майбутнього вчителя-суспільствознавця: 80-ті роки ХХ століття. - C. 128-131.
  41. Тимощук О. Використання освітніх веб-ресурсів у підготовці вчителів технологій з охорони праці. - C. 131-135.
  42. Харченко А. Психолого-педагогічні інноваційні технології в реалізації базового компонента дошкільної освіти. - C. 135-137.
  43. Хворостенко І. Розвиток самоосвітньої компетентності як психолого-педагогічна проблема. - C. 137-141.
  44. Хоронжевський О. Навчально-методичне забезпечення формування основ гігієнічної культури в процесі трудового навчання в основній школі. - C. 141-144.
  45. Чернікова Л. Науково-методичний супровід розвитку ІТ-компетентності вчителів. - C. 144-148.
  46. Шевченко О. Педагогічна майстерня як форма професійного розвитку молодого вчителя. - C. 148-150.
  47. Шиянюк Л. Кейс-метод у формування комунікативної компетентності студентів технічного вишу на заняттях з української мови. - C. 150-153.
  48. Шмирук Н. Розвиток критичного мислення педагогічних працівників засобами дискусійних форм навчання в умовах післядипломної педагогічної освіти. - C. 153-155.
  49. Шуляк Н. Дослідження ціннісного ставлення до людини у моральних вчинках старшокласників. - C. 156-158.
  50. Ягоднікова В. Дослідження суб’єктивних чинників, що впливають на ефективність інноваційної педагогічної діяльності у вихованні. - C. 158-160.
2013
№ 3 (75)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського