Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2013/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул, Зміст.
  2. Філософія освіти. Історія освіти

  3. Омельчук В. З історії русифікації шкільної освіти на Волині. - C. 3-5.
  4. Коваль В. Історичні аспекти розвитку системи професійної підготовки робітничих кадрів в Україні у ХХ столітті. - C. 6-8.
  5. Баталія Л. Альтернативне навчання в загальноосвітніх школах країн західнослов’янського світу. - C. 8-11.
  6. Управління освітою

  7. Пастовенський О. Розподіл повноважень між управлінськими структурами в умовах розвитку громадсько-державного управління загальною середньою освітою. - C. 11-14.
  8. Григораш В. Організація науково-методичної роботи в школі. - C. 14-20.
  9. Химинець В. Інноваційна парадигма в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 20-24.
  10. Пойда С. Виконання індивідуальних завдань на дистанційному етапі підвищення кваліфікації учителів інформатики. - C. 24-26.
  11. Сивохоп Я. Використання інтерактивних методів навчання в процесі підвищення кваліфікації педагогів із питань формування навичок здорового способу життя підлітків. - C. 27-30.
  12. Ворон О. Комунікативна культура як основа професійної діяльності педагогічних працівників. - C. 30-35.
  13. Бордюк В. Психолого-педагогічні особливості професійного розвитку майбутнього документознавця. - C. 35-39.
  14. Люшин М. Розвиток міжнародної співпраці у системі загальної середньої освіти регіону: практичний аспект. - C. 39-47.
  15. Антощук С. Кадрове забезпечення дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 48-51.
  16. Ляхоцька Л. Концептуальні засади модернізації дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти (університетський досвід). - C. 52-57.
  17. Мазурок М. Критерії та показники розвитку професійної компетентності педагогів у процесі підвищення їх кваліфікації. - C. 57-60.
  18. Сучасні освітні технології

  19. Тимощук О., Юсюк Т. Застосування редактора Windows Movie Maker як засобу створення відеофрагментів при викладанні уроків історії. - C. 60-63.
  20. Басараба Н. Платформа дистанційного навчання Moodle та її використання в організації навчального процесу. - C. 63-66.
  21. Психолопя. Соціальна педагогіка

  22. Ліончук Р. Термін "гендер" у науковому дискурсі: вітчизняний та зарубіжний підходи. - C. 66-70.
  23. Мовознавство та література

  24. Базиль Л. Форми і методи реалізації технології формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури. - C. 70-76.
  25. Романишина Н. Вивчення студентами-гуманітаріями оповідання О.Ірванця "Play the game" в аспекті проблем методики краєзнавчої роботи. - C. 77-80.
  26. Куріч М. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови. - C. 80-83.
  27. Черуха Н. Особистісно зорієнтований підхід у навчанні іноземній мові у групах з неоднорідним складом студентів. - C. 83-85.
  28. Мартинюк В., Котелевська Р. Концептуальні підходи до укладання посібників з іноземної мови професійного спрямування. - C. 86-89.
  29. Балалаєва О. Історико-педагогічний аналіз розвитку методики викладання латини у ВНЗ на межі ХХ-ХХІ ст.. - C. 89-92.
  30. Назарець В. Формально-предметні форми вираженості авторської свідомості в текстах української адресованої лірики ХІХ – ХХ століть. - C. 93-95.
  31. Августюк М. Значення та інтерпретація рівнів дискурсу і тексту в теорії комунікативного акту. - C. 95-99.
  32. Ненько Ю. Деякі практичні аспекти формування професійної мовленнєвої культури курсанта ВНЗ МНС України. - C. 99-102.
  33. Початкова освіта. дошкільне виховання

  34. Захарчук З., Ткачук О. Ефективні способи опрацювання партитури виразного читання. - C. 102-107.
  35. Акпинар Л. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання на основі спецкурсу "Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій". - C. 107-111.
  36. Мороз О. Концептуальні умови реалізації принципів наступності в соціалізації дошкільників і молодших школярів. - C. 112-116.
  37. Лещенко Г., Іванова Л. Компетентнісний підхід до проведення уроків розвитку мовлення в початкових класах. - C. 116-120.
  38. Природознавство. технології

  39. Бордюк М., Шевчук Т., Бордюк Н. Формування знань про електромагнітні властивості високомолекулярних сполук та їх систем у майбутніх учителів фізики та технології при вивченні спецкурсів. - C. 120-133.
  40. Фурса О. Якість професійної підготовки фахівців із дизайну як запорука успішної модернізації дизайн-освіти. - C. 133-137.
  41. Русіна Н. Методика використання мультимедійних технологій на практичних і лабораторних заняттях із землевпорядних дисциплін. - C. 137-141.
  42. Остапчук В. Цілісність мислення учнів при особистісно-розвивальному навчанні природничих предметів. - C. 142-144.
  43. Виховні технології

  44. Загородня А. Педагогічний такт учителя у спадщині І.Синиці. - C. 145-148.
  45. Музика, естетика

  46. Швидків Г. Ретроспективний аналіз становлення вокальної педагогіки в Україні на прикладі Київської вокальної школи. - C. 149-152.
  47. Сверлюк Я. Формування професійних навиків диригента оркестру як педагогічний процес. - C. 152-155.
  48. Тижбірак В. Особливості практичної підготовки майбутнього керівника оркестрового колективу. - C. 155-157.
  49. Денисюк І. Інтерпретація як феномен у музичному виконавстві. - C. 157-159.
  50. Пономаренко М., Шихова Г. Виховний потенціал вітчизняної музичної шевченкіани. - C. 160-165.
  51. Ванчицький А. Методичні основи створення і розробки електронних ресурсів для дистанційного навчання. - C. 165-167.
  52. Васильченко Л. Информационно-образовательное пространство и среда: от общего к частому. - C. 168-171.
  53. Косовець О. Використання електронного підручника з інформатики в умовах інклюзивного навчання у ЗНЗ. - C. 171-174.
  54. Крутова Н. Освітня мережа "Щоденник.ua" як інформаційне шкільне середовище в організації навчально-виховного процесу. - C. 174-177.
  55. Рябова З. Використання інтернет-ресурсів у маркетинговому управлінні навчальним закладом. - C. 178-182.
  56. Стромило І. Технології та методологія розробки електронних посібників. - C. 182-185.
  57. Табакова О. Використання мультимедійних презентацій на уроках світової літератури. - C. 185-187.
2013
№ 2 (74)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського