Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2013/1.2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул, Зміст.
  2. Матеріали XІ Міжнародної науково-методичної конференції «Забезпечення наступності змісту в системі ступеневої вищої та післядипломної освіти»

      Секція 4. Цілісність навчально-виховного процесу та його результатів у системі ступеневої вищої освіти

  3. Наконечна О. Формування філософського світогляду як умова цілісності навчально-виховного процесу. - C. 4-6.
  4. Курилас Н. Особливості виникнення особистісних деформацій в студентської молоді. - C. 7-11.
  5. Литвиненко С. Формування педагогічної рефлексії у процесі професійної підготовки майбутніх учителів в умовах ступеневої освіти. - C. 11-14.
  6. Ткаченко Г. Деякі аспекти гуманізації освіти в контексті глобалізації і вимог Болонського процесу. - C. 15-18.
  7. Шевчук Т. Викладання дисципліни "Соціологія" з використанням методу опорних конспектів. - C. 18-23.
  8. Циганчук А., Циганчук Л. Освіта та релігійне виховання студентської молоді. - C. 24-27.
  9. Лутаєв В., Циганчук А. Історична свідомість студентської молоді (матеріали конкретно-соціологічних досліджень 2010-2012 років). - C. 28-31.
  10. Кочубей А. Едукація як ефективний засіб цілісності навчально-виховного процесу в технічному ВНЗ. - C. 32-36.
  11. Кузнєцова Т. Мотивація навчання. - C. 37-39.
  12. Євреєнко Ю. Навчально-виховний процес в умовах глобалізації. - C. 40-45.
  13. Стахів О. Формування учбової самостійної діяльності студентів у вищій школі. - C. 45-48.
  14. Гаєвська С. Інтегративний характер філософського знання в контексті нової парадигми освіти. - C. 49-52.
  15. Кірічок О. Психологічні особливості виховної роботи в ВУЗі як важливого елемента ступеневої освіти. - C. 53-55.
  16. Мельничук М. Проблема викладання філософських дисциплін нефілософським спеціальностям. - C. 56-58.
  17. Коротун С., Каропа Г. Математическая теория хаоса и некоторые проблемы естественнонаучного образования школьников и студентов. - C. 59-61.
  18. Олійник Є., Медведюк А. Підвищення ефективності роботи психіки у творчості і навчанні. - C. 62-65.
  19. Терещук В. Ефективні способи семантизації іншомовних лексичних одиниць в умовах віртуального навчального середовища. - C. 65-67.
  20. Райковська Г., Головня В. Геометричне моделювання – основа конструкторсько-технологічних здібностей. - C. 6870.
  21. Зубілевич С., Чабан Г. Ступенева освіта очима студентів: результати соціологічного дослідження. - C. 70-73.
  22. Жемба А. Комплексне використання методів активного навчання як умова ефективної підготовки студентів економічних спеціальностей. - C. 73-76.
    • Секція 5. Післядипломна освіта та її роль у забезпеченні наступності освіти впродовж життя

  23. Віднічук М. Теоретико-прикладні засади післядипломної педагогічної освіти в умовах неперервності освіти. - C. 77-82.
  24. Fałda B. Miejsce studiów podyplomowych w systemie kształcenia ustawicznego w polsce. - C. 83-86.
  25. Тихомирова Є. Післядипломна освіта як засіб забезпечення ступеневості підготовки кадрів. - C. 87-90.
  26. Матвеєва Н. Післядипломна освіта учителів: реалії та перспективи. - C. 91-93.
  27. Петренко Л. Педагогічні умови розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівника професійно-технічного навчального закладу. - C. 94-98.
  28. Мельник Н. Система роботи Рівненського ОІППО з питань координації діяльності освітніх округів щодо забезпечення наступності змісту освіти. - C. 99-104.
  29. Ковбасюк Т., Лютко О. Підвищення кваліфікації як складова безперервної педагогічної освіти. - C. 105-108.
  30. Цимбалюк І. Принципи формування змісту курсового навчання керівних кадрів закладів системи професійно-технічної освіти. - C. 109-111.
  31. Ковшун Н., Левун О. Забезпечення наступності освіти при вивченні проектного менеджменту. - C. 112-115.
  32. Ворон О. Значення комунікативної компетентності керівників навчальних закладів у забезпеченні неперервності освіти педагогів. - C. 115-117.
  33. Овадюк О. Аналіз андрагогічних підходів неперервного навчання дорослих у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 117-120.
  34. Косянчук Т. Післядипломна освіта: проблеми та перспективи. - C. 121-123.
  35. Костюкова О. Безперервність розвитку економічної культури особистості у системі освіти. - C. 123-126.
  36. Кристопчук Т. Модернізація педагогічної освіти в Україні в контексті намірів щодо входження в Європейський освітній простір. - C. 127-131.
  37. Олійник І. Компетентнісний підхід як основа оновлення змісту післядипломної освіти. - C. 131-135.
    • Секція 6. Інтеграція ВНЗ I-II рівнів акредитації до системи ступеневої вищої та післядипломної освіти

  38. Яцков М., Осадча Л. Реалізація ступеневої підготовки фахівців в системі вищої освіти у структурі "коледж – університет". - C. 136-141.
  39. Воронцова І. Компетентнісно-інноваційні підходи у формуванні графічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 142-145.
  40. Пашечко О. Особливості інтеграції змісту дисциплін професійного циклу при підготовці фахівців з економіки та підприємництва у структурі "коледж–університет". - C. 146-148.
  41. Климчук В., Кирилюк С. Теоретичні аспекти ступеневої підготовки фахівців в навчальному комплексі "коледж – університет". - C. 149-151.
  42. Гакало О. Ступенева підготовка фахівця еколога в системі "коледж – університет". - C. 152-154.
  43. Комелькова О. Наступність у професійній підготовці фахівців з напряму "Будівництво" за освітньо-кваліфікаційним рівнем кваліфікований робітник-молодший спеціаліст-бакалавр. - C. 155-157.
  44. Михасюк К., Антоневич Ю., Антоневич О., Єфімчук С. До питання розв’язання проблеми наступності освіти у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. - C. 158-160.
  45. Ярощук М. Роль іноземної мови у процесі інтеграції спеціальних навчальних дисциплін в технікумі. - C. 161-163.
  46. Балдич Л., Якимчук І. Досвід реалізації ступеневої освіти у контексті підготовки конкурентоспроможного фахівця у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. - C. 164-166.
  47. Матковська І., Шмерега С. Проблемні питання формування загальних та професійних компетенцій під час підготовки фахівців-юристів за ступеневою системою освіти. - C. 167-169.
    • Секція 7. Співробітництво навчальних закладів, роботодавців та громадських об’єднань в системі безперервної освіти

  48. Мельник С. Професійно-кваліфікаційне забезпечення та попит на вітчизняному ринку праці на кадри сфери водного господарства. - C. 170-174.
  49. Безтелесна Л. Механізми взаємодії роботодавців та вищих навчальних закладів в системі безперервної освіти. - C. 174-177.
  50. Зубілевич С. Роль професійних організацій у підготовці бухгалтерів в Україні. - C. 177-179.
  51. Гнєушев В. Становлення нових спеціальностей на етапі переходу до економіки знань. - C. 180-182.
  52. Рябенко О. Співробітництво роботодавців з НУВГП у напрямі підготовки фахівців-гідроенергетиків. - C. 182-184.
  53. Сурмяк Ю. Організаційні питання розвитку партнерських відносин вищих навчальних закладів і органів внутрішніх справ у правовиховній роботі. - C. 185-188.
  54. Lushnikova N., Chintakayala P. K., Rodante A. Мassive open online courses from ivy league universities: benefits and challenges for students and educators. - C. 189-198.
  55. Гронтковська Г. Про досвід роботи за альтернативними програмами післядипломної освіти за підтримки Міжнародного фонду "Відродження”. - C. 199-201.
  56. Кухар О. Мала академія наук у системі багатоступеневої освіти в Україні. - C. 202-204.
  57. Окорський В., Швед К. Проблеми працевлаштування випускників факультету менеджменту НУВГП та шляхи планування кар’єри. - C. 204-206.
  58. Удич З. Професійний розвиток учителів у системі педагогічних об’єднань США. - C. 207-210.
  59. Вознюк-Богів І. Взаємодія освіти та фінансового сектору економіки для підвищення ефективності формування кадрового потенціалу. - C. 211-214.
2013
№ 1.2 (73)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського