Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2013/1.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул, Зміст.
  2. Матеріали XІ Міжнародної науково-методичної конференції «Забезпечення наступності змісту в системі ступеневої вищої та післядипломної освіти»

      Частина І Секція 1. Ступенева освіта – одна з умов входження до Європейського простору вищої освіти

  3. Кравець С. Організація ступеневої освіти в Національному університеті водного господарства та природокористування. - C. 4.
  4. Левицька С., Харчук Ю. Фінансування діяльності вітчизняних державних вищих навчальних закладів в умовах сталого національного розвитку. - C. 7.
  5. Герасимчук В., Андрос С. Якість освіти та рівень розвитку національної економіки. - C. 11.
  6. Галямина И. О проблемах разработки основных образовательных программ третьего поколения. - C. 18.
  7. Загородній А., Павлиш В., Пилипенко Л. Забезпечення ступеневості вищої освіти на рівні "молодший спеціаліст – бакалавр" у Львівській політехніці. - C. 28.
  8. Крачунов Х. Положительный опыт технического университета – Варна в области многоуровневого высшего и последипломного образования. - C. 31.
  9. Красильникова Г. Оновлення змісту вищої професійної освіти на основі компетентнісного підходу. - C. 36.
  10. Красильникова Г. Бегняк В., Красильников С. Інформаційний пакет спеціальності як засіб представлення змісту освіти в ЄПВО. - C. 41.
  11. Гончаров С. Формування вищої освіти впродовж життя на базі регіональних університетів. - C. 44.
  12. Юзик О. Якісна освіта – одна із умов модернізації системи освіти в Україні в рамках Болонського процесу. - C. 50.
  13. Снопкова Е., Мариненко О. Роль пред-вузовского этапа в обеспечении преемствен-ности профессиональной подготовки иностранных специалистов. - C. 53.
  14. Sołkowicz K. Program erasmus w realizacji polityki edukacyjnej UE. - C. 56.
  15. Казанский А. Анализ эффективности механизмов государственного регулирования систем высшего образования европейских стран. - C. 60.
  16. Короткевич А. Практико-ориентированное образование в Белорусско-Российском университете и роль международных образовательных проектов в его развитии. - C. 69.
  17. Клименко М., Прищепа А., Клименко Л., Брежицька О. Характеристика допоміжних (вибіркових) дисциплін в бакалавраті, які забезпечують підготовку магістрів для сталого розвитку. - C. 73.
  18. Смольська Л. Успіх фінської ступеневої освіти в контексті сучасного розвитку суспільства. - C. 77.
  19. Рокочинський А., Турченюк В., Волк П. Основні загальнодержавні вимоги до реалізації ступеневої освіти в Україні. - C. 80.
  20. Бондарєва Т. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів у системі ступеневої вищої освіти. - C. 83.
  21. Каньковський І. Ієрархія компетенцій як основа визначення наступності змісту підготовки інженера-педагога. - C. 86.
  22. Пікула М. Система ступеневої професійної освіти в навчально-методичних комплексах: деякі аспекти функціонування. - C. 91.
  23. Білецький А. Традиційна та модерна математика (європейський шлях). - C. 94.
  24. Мачинська Н. Впровадження ступеневої підготовки майбутніх фахівців в умовах вищої школи: досвід Російської Федерації. - C. 96.
  25. Міклуха О. Особливості вдосконалення ступеневої освіти в Україні. - C. 98.
    • Секція 2. Наступність у професійній підготовці фахівців за напрямом

  26. Кузьменко О. Інтегровані навчальні програми в ступеневій підготовці фахівців. - C. 101.
  27. Джеджула О., Нахайчук О., Островський А. Хом’яківський Ю. Професіоналізація управлінських функцій майбутніх інженерів-механіків аграрного профілю в умовах ступеневої освіти. - C. 103.
  28. Райковська Г., Дерев’янко О. Модель формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 105.
  29. Власюк А., Грицюк П. Підготовка фахівців з інформаційних технологій у контексті сучасних вимог. - C. 109.
  30. Маланчук З., Кушнір Н., Сорока В. Особливості формування навчальних планів перепідготовки фахівців. - C. 114.
  31. Лазаришина І., Павелко О. Підготовка фахівців за спеціальністю "Облік і аудит" у контексті інтеграції до Європейського простору вищої освіти. - C. 117.
  32. Орлов В. Забезпечення наступності змісту при підготовці фахівців за спеціальністю "Водопостачання та водовідведення". - C. 122.
  33. Кожушко Л., Кузнєцова Т. Інноваційні технології в практичній підготовці менеджерів. - C. 125.
  34. Гайдукевич В., Альтман В., Піліпака Л., Потійчук О. Досвід впровадження багатоступеневої освіти для спеціальності "Автомобільні дороги та аеродроми". - C. 128.
  35. Туровська Г., Филипчук В. Забезпечення наступності в професійній підготовці фахівців за напрямом "Охорона праці". - C. 131.
  36. Попович Н. Забезпечення наступності у підготовці майбутнього вчителя музики. - C. 134.
  37. Мобіло Л., Нестеренко В., Нікітін В. Професійно-освітня підготовка фахівців напряму "Машинобудування" в системі Національної стратегії розвитку освіти. - C. 137.
  38. Маланчук З., Калько А., Стріха В. Освітні, наукові і виховні аспекти формування наступності в підготовці фахівців за напрямом 0903 "Гірництво”. - C. 141.
  39. Карнаухов М., Фабрицький М., Зінь І., Кужій В. Особливості неперервності та забезпечення наступності змісту освіти в системі ступеневої підготовки фахівців автомобільної галузі США. - C. 145.
  40. Філіпович Ю., Філіпович А. Ступенева освіта – сучасний підхід до впровадження конкурентоспроможності на ринку праці. - C. 149.
  41. Якубовська С. Застосування проблемного методу у підготовці майбутніх науково-педагогічних працівників технічного ВНЗ. - C. 153.
  42. Позняковська Н. Формування професійних компетенцій при вивченні дисципліни "Державний фінансовий контроль" в умовах ступеневої освіти. - C. 156.
  43. Стрілець В., Стрілець О. Поради щодо наступності вивчення дисципліни "Деталі машин” для студентів-бакалаврів зі скороченим строком навчання за інтегрованими планами. - C. 160.
  44. Козяр М. Наскрізна графічна підготовка майбутнього фахівця технічної галузі: проблеми, перспективи. - C. 163.
  45. Крівцов В., Дєєв С. Окремі методичні та практичні аспекти побудови межі земляних робіт укосів та профілю земної поверхні. - C. 169.
  46. Крівцов В., Дєєв С. Застосування теоретичних положень та конкретних прикладів при викладанні спецрозділу "Проекції з числовими позначками". - C. 173.
  47. Крівцов В., Дєєв С. Уміння визначати точки нульових робіт – складова успішної підготовки фахівця водогосподарського профілю. - C. 178.
  48. Cівак В., Турченюк В., Россінський Р. Створення моделі спеціаліста і магістра на основі кластерного аналізу. - C. 183.
  49. Остапчук С. Наступність засвоєння картографічних знань при підготовці бакалаврів за напрямом "Геодезія, картографія та землеустрій" у НУВГП. - C. 187.
  50. Прохоров Б. Психологічний аспект забезпечення наступності змісту в системі ступеневої освіти. - C. 191.
  51. Самолюк Н., Швець М. Актуальність і проблемність дистанційного навчання. - C. 193.
  52. Кузнєцова О. Наступність як актуальна проблема сучасної фізкультурної освіти. - C. 198.
  53. Ніколайчук К. Концептуальні підходи та шляхи вдосконалення навчального процесу в системі підготовки фахівців із землевпорядкування. - C. 201.
  54. Люсак А. Особливості підготовки фахівців за професійним спрямуванням "Геоінформаційні системи і технології" в Національному університеті водного господарства та природокористування. - C. 204.
  55. Жерноклєєв І. Практика забезпечення у майбутніх учителів технологій країн Північної Європи особистісної потреби у професійній компетентності. - C. 208.
  56. Сеньовська Н. Особливості психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів-словесників. - C. 211.
  57. Кокор М. Принцип наступності у процесі формування професійних компетенцій майбутніх викладачів іноземних мов за професійним спрямуванням. - C. 214.
  58. Мрук М. Використання технічних засобів навчання в системі ступеневої вищої освіти. - C. 218.
  59. Добровольська Н. Проблема професійної підготовки майбутніх менеджерів невиробничої сфери. - C. 221.
    • Секція 3. Критерії та показники управління наступністю ступеневої вищої освіти

  60. Галиця І., Галиця О., Мельник І. Креативні інструменти посилення інтелектуально-інноваційного потенціалу. - C. 224.
  61. Джеджера К. Якість освіти у вищому навчальному закладі як предмет моніторингу. - C. 228.
  62. Хлапук М., Хлапук Ю. Критерії та показники управління наступністю ступеневої вищої освіти. - C. 232.
  63. Василів В., Костюкевич Р., Хоменко І. Науково-практичні підходи до управління проектами автоматизації обліку результатів навчальної роботи студентів. - C. 234.
  64. Баховець Б. Про використання інформації про поточний контроль знань та умінь студентів. - C. 240.
  65. Боднар О. Критерії оцінки ефективності аналітико-експертної діяльності методичних служб регіону. - C. 243.
  66. Андрощук І. Цілі та організація педагогічного експерименту з управління розвитком професійної компетентності вчителів-філологів у міжатестаційний період. - C. 247.
  67. Фільо І. Багатопараметрична модель студента для реалізації адаптивного управління процесом навчання в системі "викладач – комп’ютер – студент". - C. 250.
  68. Марчук М., Карнаухов М., Глінчук В., Кужій В. Використання мультимедійних засобів для забезпечення наступності змісту освіти в системі ступеневої підготовки фахівців з автомобільного транспорту. - C. 254.
  69. Зубілевич С., Костюкова Т., Туровська Г. Моніторинг проведення відкритих занять у системі ступеневої вищої освіти. - C. 260.
  70. Сверида Б., Антонюк В. Деякі підходи до управління навчальним процесом в системі безперервного навчання 265. - C. .
  71. Костриченко В. Формування компетенції фахівця з економіки підприємства на основі обґрунтування господарських рішень. - C. 268.
  72. Нетепчук В., Борисюк А. Дослідження предметів управлінського впливу при застосуванні функціонального і процесного підходів до управління. - C. 272.
  73. Cівак В. Евристика в гомеостатичній теорії інтелекту. - C. 274.
  74. Костюкова Т., Cівак В. Аналогія як метод формування у студентів продуктивно – творчого мислення. - C. 277.
  75. Васильєва Г., Киц Г. Використання мультимедіа в навчальному процесі вищої школи з метою підвищення якості освіти. - C. 281.
  76. Якимчук М. Проблеми обдарованості майбутніх фахівців в освітньому просторі ВНЗ. - C. 284.
2013
№ 1.1 (73)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського