Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22748/2015/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Спортивний вісник Придніпров'я : наук.-практ. журн..- Дніпро- Титул, зміст.
- Апайчев А. О возможности применения программ "Outdoor activity" для коррекции физического состояния мужчин второго периода зрелого возраста. - C. 5-10.
- Блавт О. Процесуальний компонент педагогічної технології реалізації тестового контролю у фізичному вихованні спеціальних медичних груп. - C. 11-16.
- Бондар О., Джевага В. Фізичний розвиток дітей молодшого шкільного віку з порушеннями слуху. - C. 17-20.
- Бондарчук Н., Чернов В. Застосування критерію рівня фізичного стану при реалізації диференційованого підходу у процесі фізичного виховання молодших школярів. - C. 21-26.
- Braniste G. Specificity and contributory essence of the staged development of competences of didactic planning of the future teachers of physical education. - C. 27-36.
- Василец В., Врублевский Е. Оценка эффективности физкультурно-оздоровительных занятий с помощью биоимпедансного анализа. - C. 37-40.
- Ведерніков В. Фізична підготовленість абітурієнтів як важливий чинник підготовки майбутнього правоохоронця. - C. 41-44.
- Данаил С., Браниште Г., Данаил С. Физкультурное образование в контексте современных разработок теории деятельности и личности и компетенций. - C. 45-54.
- Долгова Н. Європейські ініціативи у сфері фізичного виховання та спорту. - C. 55-58.
- Єлісєєва Д. Інноваційна технологія зміцнення здоров’я дітей старшого шкільного віку. - C. 59-63.
- Іщенко О. Педагогічні умови формування мотивації підлітків до занять фізичним вихованням. - C. 64-68.
- Кашуба В., Футорний С., Дудко М. Використання веб-ресурсів у процесі фізичного виховання студентської молоді. - C. 69-75.
- Килимистий М. Сучасні підходи до впровадження оздоровчого фітнесу для чоловіків другого зрілого віку. - C. 76-79.
- Kovalenko N. Ways of formation of linguistic competence of specialists in the field of physical education and sport. - C. 80-81.
- Кокарева С., Напалкова Т., Кокарев Б. Фітнес-багатоборство strenflex у підвищенні силових якостей і фізичної підготовленості студентів. - C. 82-86.
- Кошелева Е. Теоретико-методологические подходы к совершенствованию системы физического воспитания студентов. - C. 87-92.
- Круцевич Т. Розвиток моральної складової особистості старших дошкільників у процесі організованої рухової активності. - C. 93-97.
- Круцевич Т., Когут І. Формування понятійно-категорійного апарату в межах адаптивної фізичної культури. - C. 98-102.
- Луковська О., Сологубова С. Поєднання різних видів фітнесу в фізкультурно-оздоровчих заняттях з жінками першого зрілого віку. - C. 103-108.
- Лядська О. Ефективність застосування спеціального устаткування на заняттях за системою "Пілатес" та програми "Пор де Бра" з жінками другого зрілого віку. - C. 109-112.
- Міцкевич Н. Соціально-педагогічні умови організації рекреаційної діяльності боулінг-клубів. - C. 113-118.
- Москаленко Н., Ковтун А. Сучасні підходи до викладання навчальної дисципліни "Адаптивне фізичне виховання". - C. 119-123.
- Москаленко Н. Науково-теоретичні основи інноваційних технологій у фізичному вихованні. - C. 124-128.
- Орлов О. Особливості формування фізичних здібностей студентів вищих навчальних закладів у практиці занять бойовим мистецтвом ушу. - C. 129-135.
- Павлова Ю. Рухова активність, харчування та якість життя молоді. - C. 136-141.
- Пангелова Н., Пангелов Б. Демографічні аспекти організації рекреаційно-туристичної діяльності. - C. 142-145.
- Пангелова Н. Погляди на проблеми фізичного виховання дітей в епоху середньовіччя. - C. 146-151.
- Пангелова Н., Рубан В. Основні тенденції модернізації фізкультурно-оздоровчої роботи у сільській школі. - C. 152-156.
- Пасічник В., Ковцун В. Принципи побудови занять у фізичному вихованні дітей дошкільного віку в контексті формування комплексного розвитку особистості. - C. 157-160.
- Пензай С. Теніс як ефективний засіб підвищення фізичного стану викладачів вищих навчальних закладів. - C. 161-165.
- Пидпомога А. Формирование индивидуальной культуры здорового образа жизни у студенток. - C. 166-169.
- Полякова А. Руховий режим і фізичний стан дітей 3-4 років у дошкільних закладах різного типу. - C. 170-175.
- Приходько В. Обоснование применения принципа маятника в физкультурно-оздоровительных занятиях и практике здравостроительства. - C. 176-180.
- Савченко В., Андрюшина Л., Родина Ю. Эмоциональная направленность личности у студентов института физической культуры. - C. 181-183.
- Саїнчук М. Туризм у перипетіях цінностей глобалізації: становлення туристсько-ігрового способу життя. - C. 184-188.
- Семперович Ю., Долженко Л., Кривчикова О. Характеристика адаптації студентів І курсу до умов навчання у ВНЗ. - C. 189-192.
- Сидорчук Т., Анастасьєва З., Пилипенко Є. Формування готовності студентів інституту фізичної культури до професійної діяльності. - C. 193-197.
- Синиця С. Методично-практична підготовка студенток до проведення занять з оздоровчої аеробіки в процесі вивчення дисципліни "Спортивно-педагогічне вдосконалення". - C. 198-201.
- Skidan A., Vrublyovskiy E. The differentiated theory of shaping-up exercises for women with different gender identity. - C. 202-205.
- Соловей Д. Фактори розвитку форм організації фізичного виховання (в історичному аспекті). - C. 206-211.
- Степанова І. Українські традиції у фізичному вихованні дітей. - C. 212-214.
- Ткаченко С. Критерії диференційованого підходу на уроках фізичної культури з футболу з дівчатами середнього шкільного віку. - C. 215-219.
- Толкунова И., Голец А. Системный подход к формированию понятия психологического здоровья личности. - C. 220-224.
- Томенко О., Деменков Д. Співвідношення значущості складових організаційно-методичного забезпечення гурткових занять з футболу зі школярами. - C. 225-229.
- Трачук С., Імас Т., Кузнецова Л. Фізична підготовленість студенток коледжів різного профілю спеціальностей. - C. 230-234.
- Троценко В., Троценко Т. Вплив фізичних вправ на підвищення емоційної стійкості дошкільників. - C. 235-238.
- Хіменес Х., Нерода Н., Задорожна О. Трейл-орієнтування як засіб фізичної та соціальної адаптації людей з особливими потребами. - C. 239-242.
- Черниговская С., Шевяков А. Обоснование проблемы разработки системы педагогических технологий физического воспитания для студентов специальностей инженерного типа. - C. 243-250.
| 2015 | | № 2
|
|
|
|