Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22748/2012/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Спортивний вісник Придніпров'я : наук.-практ. журн..- Дніпро- Титул, зміст.
I. Фізичне виховання різних груп населення
- Савченко В., Гура Е. Диференційований підхід в адаптації особистості студентів до педагогічної діяльності. - C. 5-8.
- Кряж В., Кряж З. Основные направления разработки учебного предмета "Физическая культура и здоровье” республики Беларусь. - C. 9-13.
- Москаленко Н., Кошелева Е. Оценка эффективности системы физического воспитания в различных ВУЗах Приднепровского региона. - C. 14-18.
- Пангелова Н., Дорошенко І. Організована рухова активність як провідний тип діяльності у формуванні моральних якостей особистості дошкільників 5-6 років. - C. 19-22.
- Безверхняя Г., Гончар Г. Мотивы и интересы студентов факультета физического воспитания к занятиям спортом. - C. 23-28.
- Сутула В., Васьков Ю., Бондар Т. Формування фізичної культури особистості – стратегічне завдання фізкультурної освіти учнів загалньоосвітніх навчальних закладів. - C. 29-36.
- Тимошенко Ю. Фізичне виховання в школі: історичні студії. - C. 37-42.
- Пилипей Л. Гуманізація системи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів. - C. 43-47.
- Соколова Н. Розвиток системи фізичного виховання у вищих навчальних закладах України (ХІХ ст. - 1991 р.). - C. 48-52.
- Бондарчук Н. Характеристика спектру критеріїв диференціації у фізичному вихованні різних категорій населення. - C. 53-58.
- Лисак І. Співпраця сім’ї та школи у процесі фізичного виховання школярів. - C. 59-63.
- Кириленко Л. Ігровий масаж як здоров’язберігаючий чинник формування психофізичного здоров’я дошкільників. - C. 64-67.
- Корж Н. Ставлення студентів технічних спеціальностей до самостійних занять фізичною культурою. - C. 68-71.
- Алферов О. Формування здорового способу життя студентів консерваторії. - C. 72-74.
- Остапенко Ю. Зміст професійно-прикладної фізичної підготовки в залежності від специфіки професійної діяльності фахівців економічного профілю. - C. 75-79.
- Малікова А. Динаміка психофізіологічного стану робітниць промислового підприємства 36-40 років під впливом комплексної програми фізичної реабілітації. - C. 80-83.
- Митова Е., Раковская И. Волейбол в системе общеобразовательных учебных заведений. - C. 84-88.
- Попова О. Протекціонізм державних та громадських діячів у царині спорту та здорового способу життя в Києві у другій половині ХІХ - початку ХХ ст.. - C. 89-92.
- Ляшенко В., Петров г., Мамотько П., Недогонова Д., Петровський П., Солодка О. Особливості показників рівня фізичного розвитку та вегетативного тонусу у студентів різних спеціальностей. - C. 93-100.
- Пензай С. Організаційно-методичні аспекти програмування профілактико-оздоровчих занять для чоловіків другого зрілого віку. - C. 101-104.
- Полякова А. Сучасні підходи щодо організації системи фізичного виховання в дошкільних закладах різного типу. - C. 105-109.
- Сергеєва Л. Шляхи вдосконалення системи управління фізичною культурою і спортом районного територіально-адміністративного утворення. - C. 110-113.
- Круцевич Т., Биличенко Е. Отношение юношей и девушек к занятиям по физическому воспитанию в ВУЗе. - C. 114-119.
- Біліченко В. Порівняльний аналіз жирового компоненту у тілі юнаків і дівчат студентського віку. - C. 120-123.
- Лосева И., Питын М., Ермолова В. Отношение первокурсников ВУЗов к учебной дисциплине "Физическая культура”. - C. 124-127.
II. Теорія і методика підготовки спортсменів
- Кашуба В, Юхно Ю., Хмельницька Ю. Застосування сучасних інформаційних технологій в підготовці спортивних змагань. - C. 128-135.
- Козлова О. Особенности подготовки легкоатлетов высокой квалификации в условиях профессионализации. - C. 136-146.
- Калужна О., Линець М., Войтович І. Взаємозв’язки показників фізичного розвитку та фізичної підготовленості 10-13-річних спортсменок, які займаються спортивними танцями. - C. 147-154.
- Пітин М. Соціально-гуманістичні аспекти олімпійської освіти. - C. 155-159.
- Шамардин В. Совершенствование управления учебно-тренировочным процессом футболистов высшей квалификации на основе оптимизации функциональной подготовленности. - C. 160-162.
- Бакум А., Гамалій В., Шевчук О. Технічні дії фехтувальників-рапіристів високої кваліфікації в умовах змагань світового рівня. - C. 163-165.
- Овчаренко С., Матяш В., Яковенко А. Планування тренувального процесу футболістів у підготовчому періоді. - C. 166-169.
- Соловей О., Мицак І. Ефективність використання елементів техніки гри у змагальній діяльності спортсменів у настільному тенісі. - C. 170-173.
- Степаненко Д., Мустяца С. Корекція фізичної підготовленості стрибунок у висоту в річному циклі тренування. - C. 174-177.
- Малойван Я., Мітова О. Удосконалення техніко-тактичної підготовки висококваліфікованих волейболісток з порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 178-182.
- Бадер А. Спорт у житті студентської молоді УРСР у середині 1950-х - середині 1980-х рр.. - C. 183-185.
- Ибрагимов М. Онтология спорта и физического воспитания как феноменов экзистенциалистской культуры. - C. 186-190.
- Лях-Породько А. Развитие сокольского гимнастического движения в Грузии в 20-х гг. ХХ столетия (на примере деятельности физкультурно-спортивного общества "Шевардени”). - C. 192-196.
- Шинкарук О. Формирование системы многолетней подготовки: ретроспективный и современный анализ проблемы. - C. 197-201.
- Дутчак М., Долбишева Н. Перспективні напрямки наукових досліджень особливостей функціонування та розвитку неолімпійського спорту в Україні. - C. 202-206.
- Шуба В. Тревожность у паралимпийцев с поражением опорно-двигательного аппарата. - C. 207-211.
- Задорожна О., Пітин М. Значущість компонентів теоретичної підготовки фехтувальників на різних етапах багаторічного удосконалення. - C. 212-215.
III. Актуальні проблеми фізичної реабілітації, спортивної медецини та адаптивного фізичного виховання
- Лазарєва О., Саранюк І., Кормільцев В. Фізична реабілітація осіб з вертеброгенними редикулопатіями в стадії ремісії засобами фітнесу. - C. 216-219.
- Левон М., Зиневич Я., Шматова Е. Посттравматическая реабилитация и профилактика спортивного травматизма. - C. 220-224.
- Пархотик И., Чорный В. Методические особенности физической реабилитации при различных формах дисфункции гепатобилиарной системы. - C. 225-228.
- Валевський С., Луковська О., Бондаренко К., Борисова І., Валевська О. Особливості оцінки функціонального стану серцево-судинної системи у спортсменів з обмеженими фізичними спроможностями. - C. 229-232.
- Луковська О., Науменко Н., Бондаренко К. Обґрунтування необхідності використання спеціальних тренажерів у фізичній реабілітації хворих з контрактурою ліктьового суглобу. - C. 233-238.
IV. Круглий стіл
- Круцевич Т. К вопросу об эффективности системы физического воспитания в общеобразовательных школах Украины. - C. 239-243.
- Кряж В., Кряж К. Контроль учебных достижений по предмету "Физическая культура и здоровье” в Белоруссии. - C. 244-248.
| 2012 | | № 1
|
|
|
|