Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22748/2012/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Спортивний вісник Придніпров'я
: наук.-практ. журн..- Дніпро

  1. Титул, зміст.
  2. I. Фізичне виховання різних груп населення

  3. Савченко В., Гура Е. Диференційований підхід в адаптації особистості студентів до педагогічної діяльності. - C. 5-8.
  4. Кряж В., Кряж З. Основные направления разработки учебного предмета "Физическая культура и здоровье” республики Беларусь. - C. 9-13.
  5. Москаленко Н., Кошелева Е. Оценка эффективности системы физического воспитания в различных ВУЗах Приднепровского региона. - C. 14-18.
  6. Пангелова Н., Дорошенко І. Організована рухова активність як провідний тип діяльності у формуванні моральних якостей особистості дошкільників 5-6 років. - C. 19-22.
  7. Безверхняя Г., Гончар Г. Мотивы и интересы студентов факультета физического воспитания к занятиям спортом. - C. 23-28.
  8. Сутула В., Васьков Ю., Бондар Т. Формування фізичної культури особистості – стратегічне завдання фізкультурної освіти учнів загалньоосвітніх навчальних закладів. - C. 29-36.
  9. Тимошенко Ю. Фізичне виховання в школі: історичні студії. - C. 37-42.
  10. Пилипей Л. Гуманізація системи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів. - C. 43-47.
  11. Соколова Н. Розвиток системи фізичного виховання у вищих навчальних закладах України (ХІХ ст. - 1991 р.). - C. 48-52.
  12. Бондарчук Н. Характеристика спектру критеріїв диференціації у фізичному вихованні різних категорій населення. - C. 53-58.
  13. Лисак І. Співпраця сім’ї та школи у процесі фізичного виховання школярів. - C. 59-63.
  14. Кириленко Л. Ігровий масаж як здоров’язберігаючий чинник формування психофізичного здоров’я дошкільників. - C. 64-67.
  15. Корж Н. Ставлення студентів технічних спеціальностей до самостійних занять фізичною культурою. - C. 68-71.
  16. Алферов О. Формування здорового способу життя студентів консерваторії. - C. 72-74.
  17. Остапенко Ю. Зміст професійно-прикладної фізичної підготовки в залежності від специфіки професійної діяльності фахівців економічного профілю. - C. 75-79.
  18. Малікова А. Динаміка психофізіологічного стану робітниць промислового підприємства 36-40 років під впливом комплексної програми фізичної реабілітації. - C. 80-83.
  19. Митова Е., Раковская И. Волейбол в системе общеобразовательных учебных заведений. - C. 84-88.
  20. Попова О. Протекціонізм державних та громадських діячів у царині спорту та здорового способу життя в Києві у другій половині ХІХ - початку ХХ ст.. - C. 89-92.
  21. Ляшенко В., Петров г., Мамотько П., Недогонова Д., Петровський П., Солодка О. Особливості показників рівня фізичного розвитку та вегетативного тонусу у студентів різних спеціальностей. - C. 93-100.
  22. Пензай С. Організаційно-методичні аспекти програмування профілактико-оздоровчих занять для чоловіків другого зрілого віку. - C. 101-104.
  23. Полякова А. Сучасні підходи щодо організації системи фізичного виховання в дошкільних закладах різного типу. - C. 105-109.
  24. Сергеєва Л. Шляхи вдосконалення системи управління фізичною культурою і спортом районного територіально-адміністративного утворення. - C. 110-113.
  25. Круцевич Т., Биличенко Е. Отношение юношей и девушек к занятиям по физическому воспитанию в ВУЗе. - C. 114-119.
  26. Біліченко В. Порівняльний аналіз жирового компоненту у тілі юнаків і дівчат студентського віку. - C. 120-123.
  27. Лосева И., Питын М., Ермолова В. Отношение первокурсников ВУЗов к учебной дисциплине "Физическая культура”. - C. 124-127.
  28. II. Теорія і методика підготовки спортсменів

  29. Кашуба В, Юхно Ю., Хмельницька Ю. Застосування сучасних інформаційних технологій в підготовці спортивних змагань. - C. 128-135.
  30. Козлова О. Особенности подготовки легкоатлетов высокой квалификации в условиях профессионализации. - C. 136-146.
  31. Калужна О., Линець М., Войтович І. Взаємозв’язки показників фізичного розвитку та фізичної підготовленості 10-13-річних спортсменок, які займаються спортивними танцями. - C. 147-154.
  32. Пітин М. Соціально-гуманістичні аспекти олімпійської освіти. - C. 155-159.
  33. Шамардин В. Совершенствование управления учебно-тренировочным процессом футболистов высшей квалификации на основе оптимизации функциональной подготовленности. - C. 160-162.
  34. Бакум А., Гамалій В., Шевчук О. Технічні дії фехтувальників-рапіристів високої кваліфікації в умовах змагань світового рівня. - C. 163-165.
  35. Овчаренко С., Матяш В., Яковенко А. Планування тренувального процесу футболістів у підготовчому періоді. - C. 166-169.
  36. Соловей О., Мицак І. Ефективність використання елементів техніки гри у змагальній діяльності спортсменів у настільному тенісі. - C. 170-173.
  37. Степаненко Д., Мустяца С. Корекція фізичної підготовленості стрибунок у висоту в річному циклі тренування. - C. 174-177.
  38. Малойван Я., Мітова О. Удосконалення техніко-тактичної підготовки висококваліфікованих волейболісток з порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 178-182.
  39. Бадер А. Спорт у житті студентської молоді УРСР у середині 1950-х - середині 1980-х рр.. - C. 183-185.
  40. Ибрагимов М. Онтология спорта и физического воспитания как феноменов экзистенциалистской культуры. - C. 186-190.
  41. Лях-Породько А. Развитие сокольского гимнастического движения в Грузии в 20-х гг. ХХ столетия (на примере деятельности физкультурно-спортивного общества "Шевардени”). - C. 192-196.
  42. Шинкарук О. Формирование системы многолетней подготовки: ретроспективный и современный анализ проблемы. - C. 197-201.
  43. Дутчак М., Долбишева Н. Перспективні напрямки наукових досліджень особливостей функціонування та розвитку неолімпійського спорту в Україні. - C. 202-206.
  44. Шуба В. Тревожность у паралимпийцев с поражением опорно-двигательного аппарата. - C. 207-211.
  45. Задорожна О., Пітин М. Значущість компонентів теоретичної підготовки фехтувальників на різних етапах багаторічного удосконалення. - C. 212-215.
  46. III. Актуальні проблеми фізичної реабілітації, спортивної медецини та адаптивного фізичного виховання

  47. Лазарєва О., Саранюк І., Кормільцев В. Фізична реабілітація осіб з вертеброгенними редикулопатіями в стадії ремісії засобами фітнесу. - C. 216-219.
  48. Левон М., Зиневич Я., Шматова Е. Посттравматическая реабилитация и профилактика спортивного травматизма. - C. 220-224.
  49. Пархотик И., Чорный В. Методические особенности физической реабилитации при различных формах дисфункции гепатобилиарной системы. - C. 225-228.
  50. Валевський С., Луковська О., Бондаренко К., Борисова І., Валевська О. Особливості оцінки функціонального стану серцево-судинної системи у спортсменів з обмеженими фізичними спроможностями. - C. 229-232.
  51. Луковська О., Науменко Н., Бондаренко К. Обґрунтування необхідності використання спеціальних тренажерів у фізичній реабілітації хворих з контрактурою ліктьового суглобу. - C. 233-238.
  52. IV. Круглий стіл

  53. Круцевич Т. К вопросу об эффективности системы физического воспитания в общеобразовательных школах Украины. - C. 239-243.
  54. Кряж В., Кряж К. Контроль учебных достижений по предмету "Физическая культура и здоровье” в Белоруссии. - C. 244-248.
2012
№ 1

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського