Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2023/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн..- Полтава Ìmìdž sučasnogo pedagoga Повні тексти публікацій будуть доступні після 01.01.2026 р., через 612 днів
- Титул.
- Зміст.
Точка зору
- Рябова З. Інноваційний маркетинг на ринку освітніх послуг. - C. 5-11.
- Коваленко І. Концептуальні засади створення школи волонтерів в умовах цифрової трансформації. - C. 12-17.
- Чуб О., Новожилова М. Створення хмарного середовища вивчення математичного інструментарію Data Science. - C. 18-24.
Неперервна освіта
- Драгунова В. Концепція проєктування консалтингової діяльності як інструмент підвищення конкурентоспроможності ЗВО у системі неперервної освіт. - C. 25-30.
- Водолазська Т., Устименко Т. Вау-ефект у навчанні дорослих: із практики проведення освітніх івентів. - C. 31-36.
- Стрельніков В., Сметана І., Солодовник В. Курси підвищення кваліфікації як ресурс для проєктування та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії педагога в умовах війни. - C. 37-47.
- Іваницька Т. Стан реалізації педагогіки партнерства у закладі загальної середньої освіти в умовах змішаного навчання. - C. 48-52.
- Лузан Л. Формування інклюзивної компетентності педагогічних працівників: вектори освітньої діяльності Харківської академії неперервної освіти. - C. 53-57.
Педагогічний менеджмент
- Білик Н. Управлінська компетентність керівника ЗЗСО у створенні умов для інклюзивного навчання. - C. 58-66.
- Шаповалова Н. Профільне навчання в контексті НУШ: із досвіду роботи ліцеїв Полтавської області. - C. 67-75.
Вища школа
- Сухенко В. Формування інклюзивної комунікації в системі вищої освіти. - C. 76-81.
- Карапузова Н., Шакотько В. Україномовна термінологія з математики та інформатики в підготовці майбутніх вчителів. - C. 82-89.
- Манченко О. Організаційно-педагогічні засади навчання стандартизації лікарських засобів майбутніх магістрів фармації в Україні. - C. 90-96.
- Гепенко Л., Котелюх М. Педагогічні умови міжкультурного виховання майбутніх лікарів у закладах вищої освіти. - C. 97-103.
Професійна освіта
- Демідова Ю., Мовмига Н. Педагогічний аспект професійної підготовки фахівців з безпеки трудової діяльності. - C. 104-110.
Досвід зарубіжних країн
- Кай М. Особливості формування цифрової компетентності майбутніх дизайнерів інтер’єру (Китайська Народна Республіка). - C. 111-115.
- Лупаренко С. Шляхи творчого самовираження студентів – майбутніх учителів музичного мистецтва у закладах вищої освіти Китайської Народної Республіки. - C. 116-120.
Поради спеціаліста
- Мерзлякова О. Концепт інформаційно-психологічного супроводу розвитку резильєнтності українців під час війни. - C. 121-125.
Шкільна родина
- Усатенко Т., Усатенко Г. Українська національна школа-родина: розширення обріїв. - C. 126-135.
- Кудикіна Н., Руденко Н., Романенко Л. Методичний супровід упровадження коміксів в освіту дітей старшого дошкільного віку та учнів початкової школи. - C. 136-143.
Вінок митців і мисткинь
- Горголь В. Формування естетичної культури майбутнього хореографа в неформальній мистецькій освіті. - C. 144-150.
| 2023 | | № 6 (213)
|
|
|
|