Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2023/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

    Повні тексти публікацій будуть доступні після 01.01.2026 р., через 612 днів


  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Точка зору

  4. Рябова З. Інноваційний маркетинг на ринку освітніх послуг. - C. 5-11.
  5. Коваленко І. Концептуальні засади створення школи волонтерів в умовах цифрової трансформації. - C. 12-17.
  6. Чуб О., Новожилова М. Створення хмарного середовища вивчення математичного інструментарію Data Science. - C. 18-24.
  7. Неперервна освіта

  8. Драгунова В. Концепція проєктування консалтингової діяльності як інструмент підвищення конкурентоспроможності ЗВО у системі неперервної освіт. - C. 25-30.
  9. Водолазська Т., Устименко Т. Вау-ефект у навчанні дорослих: із практики проведення освітніх івентів. - C. 31-36.
  10. Стрельніков В., Сметана І., Солодовник В. Курси підвищення кваліфікації як ресурс для проєктування та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії педагога в умовах війни. - C. 37-47.
  11. Іваницька Т. Стан реалізації педагогіки партнерства у закладі загальної середньої освіти в умовах змішаного навчання. - C. 48-52.
  12. Лузан Л. Формування інклюзивної компетентності педагогічних працівників: вектори освітньої діяльності Харківської академії неперервної освіти. - C. 53-57.
  13. Педагогічний менеджмент

  14. Білик Н. Управлінська компетентність керівника ЗЗСО у створенні умов для інклюзивного навчання. - C. 58-66.
  15. Шаповалова Н. Профільне навчання в контексті НУШ: із досвіду роботи ліцеїв Полтавської області. - C. 67-75.
  16. Вища школа

  17. Сухенко В. Формування інклюзивної комунікації в системі вищої освіти. - C. 76-81.
  18. Карапузова Н., Шакотько В. Україномовна термінологія з математики та інформатики в підготовці майбутніх вчителів. - C. 82-89.
  19. Манченко О. Організаційно-педагогічні засади навчання стандартизації лікарських засобів майбутніх магістрів фармації в Україні. - C. 90-96.
  20. Гепенко Л., Котелюх М. Педагогічні умови міжкультурного виховання майбутніх лікарів у закладах вищої освіти. - C. 97-103.
  21. Професійна освіта

  22. Демідова Ю., Мовмига Н. Педагогічний аспект професійної підготовки фахівців з безпеки трудової діяльності. - C. 104-110.
  23. Досвід зарубіжних країн

  24. Кай М. Особливості формування цифрової компетентності майбутніх дизайнерів інтер’єру (Китайська Народна Республіка). - C. 111-115.
  25. Лупаренко С. Шляхи творчого самовираження студентів – майбутніх учителів музичного мистецтва у закладах вищої освіти Китайської Народної Республіки. - C. 116-120.
  26. Поради спеціаліста

  27. Мерзлякова О. Концепт інформаційно-психологічного супроводу розвитку резильєнтності українців під час війни. - C. 121-125.
  28. Шкільна родина

  29. Усатенко Т., Усатенко Г. Українська національна школа-родина: розширення обріїв. - C. 126-135.
  30. Кудикіна Н., Руденко Н., Романенко Л. Методичний супровід упровадження коміксів в освіту дітей старшого дошкільного віку та учнів початкової школи. - C. 136-143.
  31. Вінок митців і мисткинь

  32. Горголь В. Формування естетичної культури майбутнього хореографа в неформальній мистецькій освіті. - C. 144-150.
2023
№ 6 (213)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського