Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2023/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

    Повні тексти публікацій будуть доступні після 01.09.2025 р., через 490 днів


  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Точка зору

  4. Жорова І. Принципи та специфіка управління змінами в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти. - C. 5-12.
  5. Кравченко Г. Управління інноваційною діяльністю у закладі загальної середньої освіти в умовах змін. - C. 13-20.
  6. Вища школа

  7. Хоменко П., Денисенко Є. Гуманітарно-педагогічне моделювання розвитку професійної компетентності майбутніх офіцерів. - C. 21-28.
  8. Чечотка А. Компетентнісно-технологічні основи етнокультурної підготовки фахівців гуманітарних спеціальностей. - C. 29-34.
  9. Педагогічний менеджмент

  10. Почуєва О. Формування медіакультури у майбутніх керівників закладів освіти: управлінський аспект. - C. 35-40 .
  11. Шолойко Н. Культурологічно-професійний аналіз базових понять підготовки менеджера фармації. - C. 41-48 .
  12. Професійна освіта

  13. Попелишкіна А., Цина А. Реалізація сучасної моделі особистості спеціаліста в закладах професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 49-55.
  14. Кулішов В., Чертов В. Професійна комунікація педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах дистанційного навчання. - C. 56-61.
  15. Петрушак О. Роль інформаційно-аналітичного ресурсу "Методична скарбничка" Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти для професійно-особистісного розвитку педагога. - C. 62-69 .
  16. Воробйова О., Прокопенко В. Реалізація технології індивідуального навчання як умова якісної медичної освіти. - C. 70-75 .
  17. Досвід зарубіжних країн

  18. Шпак В., Мойсієнко І. Діяльнісний підхід у Новій українській школі: історія, сучасність, перспективи. - C. 76-83.
  19. Цуй К. Вивчення особливостей підготовки дизайнерів анімації в Китайській Народній Республіці. - C. 84-89.
  20. Ван С. Дослідження умов творчої самореалізації майбутніх дизайнерів візуальної комунікації в китайських закладах вищої освіти. - C. 90-95.
  21. Поради спеціаліста

  22. Кучерак І. Адаптація та модифікація навчальних програм у закладах професійної освіти: механізми впровадження та ефективні рішення. - C. 96-100.
  23. Яценюк Л. Корекція дислексії у дітей молодшого шкільного віку. - C. 101-105.
  24. Куторжевська Л. Соціально-педагогічні погляди Софії Русової: важливість вчення для сьогодення та майбутнього. - C. 106-112 .
  25. Режисура уроку

  26. Біліченко О., Лошицька Т., Скирта О. Актуальний стан фізичного розвитку юнаків старшого шкільного віку як невирішене педагогічне завдання уроків фізкультури. - C. 113-118 .
  27. Шкільна родина

  28. Вишневська Г. Практичний досвід реалізації етнокультурного компоненту в позакласній роботі. - C. 119-125.
  29. Вінок митців і мисткинь

  30. Кдирова І., Мирошниченко О. Культура сценічного мовлення у контексті професійної підготовки студентів закладів мистецької освіти. - C. 126-132.
  31. Остапенко Л., Нарожна Н. Педагогічна діяльність і педагогічна творчість. - C. 133-140 .
  32. Дріневська В. Естетико-культурологічний вимір української народної пісні. - C. 141-147 .
  33. Гаценко Г., Сабрі С. Виконавсько-інтерпретаційні виміри опери "Ніч" Максима Коломійця. - C. 148-153.
  34. Шевченко В., Симеонова Ю. Диригент хору як суб’єкт виконавського процесу. - C. 154-159.
2023
№ 4 (211)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського