Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2023/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн..- Полтава Ìmìdž sučasnogo pedagoga Повні тексти публікацій будуть доступні після 01.09.2025 р., через 490 днів
- Титул.
- Зміст.
Точка зору
- Жорова І. Принципи та специфіка управління змінами в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти. - C. 5-12.
- Кравченко Г. Управління інноваційною діяльністю у закладі загальної середньої освіти в умовах змін. - C. 13-20.
Вища школа
- Хоменко П., Денисенко Є. Гуманітарно-педагогічне моделювання розвитку професійної компетентності майбутніх офіцерів. - C. 21-28.
- Чечотка А. Компетентнісно-технологічні основи етнокультурної підготовки фахівців гуманітарних спеціальностей. - C. 29-34.
Педагогічний менеджмент
- Почуєва О. Формування медіакультури у майбутніх керівників закладів освіти: управлінський аспект. - C. 35-40 .
- Шолойко Н. Культурологічно-професійний аналіз базових понять підготовки менеджера фармації. - C. 41-48 .
Професійна освіта
- Попелишкіна А., Цина А. Реалізація сучасної моделі особистості спеціаліста в закладах професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 49-55.
- Кулішов В., Чертов В. Професійна комунікація педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах дистанційного навчання. - C. 56-61.
- Петрушак О. Роль інформаційно-аналітичного ресурсу "Методична скарбничка" Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти для професійно-особистісного розвитку педагога. - C. 62-69 .
- Воробйова О., Прокопенко В. Реалізація технології індивідуального навчання як умова якісної медичної освіти. - C. 70-75 .
Досвід зарубіжних країн
- Шпак В., Мойсієнко І. Діяльнісний підхід у Новій українській школі: історія, сучасність, перспективи. - C. 76-83.
- Цуй К. Вивчення особливостей підготовки дизайнерів анімації в Китайській Народній Республіці. - C. 84-89.
- Ван С. Дослідження умов творчої самореалізації майбутніх дизайнерів візуальної комунікації в китайських закладах вищої освіти. - C. 90-95.
Поради спеціаліста
- Кучерак І. Адаптація та модифікація навчальних програм у закладах професійної освіти: механізми впровадження та ефективні рішення. - C. 96-100.
- Яценюк Л. Корекція дислексії у дітей молодшого шкільного віку. - C. 101-105.
- Куторжевська Л. Соціально-педагогічні погляди Софії Русової: важливість вчення для сьогодення та майбутнього. - C. 106-112 .
Режисура уроку
- Біліченко О., Лошицька Т., Скирта О. Актуальний стан фізичного розвитку юнаків старшого шкільного віку як невирішене педагогічне завдання уроків фізкультури. - C. 113-118 .
Шкільна родина
- Вишневська Г. Практичний досвід реалізації етнокультурного компоненту в позакласній роботі. - C. 119-125.
Вінок митців і мисткинь
- Кдирова І., Мирошниченко О. Культура сценічного мовлення у контексті професійної підготовки студентів закладів мистецької освіти. - C. 126-132.
- Остапенко Л., Нарожна Н. Педагогічна діяльність і педагогічна творчість. - C. 133-140 .
- Дріневська В. Естетико-культурологічний вимір української народної пісні. - C. 141-147 .
- Гаценко Г., Сабрі С. Виконавсько-інтерпретаційні виміри опери "Ніч" Максима Коломійця. - C. 148-153.
- Шевченко В., Симеонова Ю. Диригент хору як суб’єкт виконавського процесу. - C. 154-159.
| 2023 | | № 4 (211)
|
|
|
|