Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2023/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

    Повні тексти публікацій будуть доступні після 01.05.2025 р., через 367 днів


  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Точка зору

  4. Панасенко Е. Пріоритетні тенденції розвитку університетської освіти у країнах Європейського Союзу. - C. 5-11.
  5. Харківська А., Молчанюк О. Диверсифікація професійної підготовки педагогів початкової освіти із принципами Нової української школи. - C. 12-18.
  6. Навчаючи-вчимося

  7. Лихолат А., Логвиненко Ю., Мазуренко В. Напрями академічних фундаментальних наукових досліджень у системі академії наук України (на прикладі інститутів фізико-математичного й природничого спрямування 80-х рр. ХХ ст.). - C. 19-26.
  8. Бардадим О. Формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничих наук методом відеонавчання. - C. 27-35.
  9. Досвід зарубіжних країн

  10. Товканець Г. Неперервна педагогічна освіта в європейському освітньому просторі: досвід Данії і Норвегії. - C. 36-41.
  11. Кравченко Г., Лан Д. Організаційна культура як складник розвитку конкурентоспроможності закладу вищої освіти (з досвіду університетів провінції Сичуань, КНР. - C. 42-48.
  12. Ло Ю., Рибалко Л. Формування готовності до творчого самовираження майбутніх музично-педагогічних працівників у загальнокультурній підготовці в закладах вищої освіти КНР. - C. 49-54.
  13. Вища школа

  14. Самодумська О., Самойленко О., Матвєєв К. Самоідентифікація у професійній підготовці майбутніх педагогів. - C. 55-61.
  15. Неперервна освіта

  16. Білик Н., Лозинська О. Результати діяльності Viber-спільноти швидкого реагування "Математики Полтавщини". - C. 62-70.
  17. Педагогічний менеджмент

  18. Назаренко Л. Логістичний процес як об'єкт cистеми управління розвитком освітнього середовища. - C. 71-76.
  19. Борсук Д. Маркетингові комунікації закладу загальної середньої освіти: їх сутність і характеристика. - C. 77-87.
  20. Калейдоскоп мов

  21. Didenko Z., Maksymova I., Nikishyna A. The Effectiveness of Video Material in English Communication Teaching. - C. 88-93.
  22. Гребенюк О., Михальчук О., Нікітська Ю. Навчання іноземної мови як засіб соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. - C. 94-98.
  23. Поради спеціаліста

  24. Зобенько Н. Психолого-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту учнів в освітньому процесі сучасної початкової школи. - C. 99-107.
  25. Давидченко І. Психологічні проблеми формування лінгвокультурологічної компетентності здобувачів вищої освіти. - C. 108-114.
  26. Шкільна родина

  27. Семенова К. Методика проведення шкільних екскурсій в Україні у другій половині ХХ ст.. - C. 115-121.
  28. Режисура уроку

  29. Астрахан Н. Художня концепція людини у романі-притчі В. Ґолдінґа "Володар мух": обрії дидактичної інтерпретації. - C. 122-128.
2023
№ 2 (209)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського