Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2022/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

    Повні тексти публікацій будуть доступні після 01.09.2024 р., через 125 днів


  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогічна вітальня

  4. Лук'янова Л. Вітльне слово ювіляру Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського. - C. 5.
  5. Точка зору

  6. Філіпчук Г., Вовк М. Життєтворчість Григорія Сковороди в позачассі. - C. 6-11.
  7. Гриньова М., Басенко Р. Розвиток гуманістичних ідей цілісної освіти особистості в освітньо-філософській спадщині Григорія Сковороди. - C. 12-16.
  8. Шакотько В. Філософія Григорія Сковороди і сучасна ноосферна освіта. - C. 17-21.
  9. Мазуренко В., Логвиненко Ю. Фізична економія як монолітна платформа національної безпеки та освітньої системи України. - C. 22-26.
  10. Кулішов В. Аналіз вітчизняного ринку праці щодо затребуваності фахівців за спеціальністю 011 "Освітні, педагогічні науки". - C. 27-31.
  11. Бабенко С. Гендерна рівність як шлях до європейського суспільства. - C. 32-35.
  12. Вища школа

  13. Стрельніков В., Вонсович Л. Застосування творчої спадщини Григорія Сковороди для розвитку наукового потенціалу здобувачів освіти у закладах вищої і фахової передвищої освіти. - C. 36-42.
  14. Кравцова Н. Особливості потреби до самоосвітньої діяльності майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей в екстраординарних освітніх умовах. - C. 43-47.
  15. Рідні джерела

  16. Денисенко В. Про окремі аспекти педагогічної спадщини Г. С. Сковороди та її значення для сучасного учителя. - C. 48-52.
  17. Лисенко А. Григорій Сковорода у творчості сучасних письменників Полтавщини. - C. 53-56.
  18. Савченко О., Карась Т. Будителі національного духу на Лохвиччині. - C. 57-64.
  19. Педагогічний менеджмент

  20. Засімович О. Сутність поняття "цифрова компетентність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах неформальної освіти". - C. 65-69.
  21. Досвід зарубіжних країн

  22. Дін Ж., Рибалко Л. Самовдосконалення викладача в контенті духовно-моральних імператив Григорія Сковороди. - C. 70-75.
  23. Гліттова Т. Перевірка підсумкової дидактичної контрольної роботи для 3 класу початкової школи (Словаччина). - C. 76-87.
  24. Післядипломна освіта

  25. Лобач В. Духовна спадщина Григорія Сковороди як джерело формування моральних цінностей в українському суспільстві. - C. 88-92.
  26. Гаврилишена О. Електронний підручник як чинник формування цифрової компетентності вчителя. - C. 93-100.
  27. Іванюк І., Овчарук О. Аналіз результатів опитування щодо цифрової компетентності вчителя в умовах організації дистанційного навчання. - C. 101-104.
  28. Логінова Н. Формування проєктувальної компетентності вчителів в умовах дистанційного навчання. - C. 105-108.
  29. Професійна освіта

  30. Шевчук С. Методика реалізації змішаного навчання у професійну підготовку кваліфікованих фахівців. - C. 109-114.
  31. Шкільна родина

  32. Лебедик Л. Педагогічні погляди Григорія Сковороди як дороговказ для педагогів закладів позашкільної освіти. - C. 115-119.
  33. Вінок митців і мисткинь

  34. Лузан О., Самолюк В. Роль баяну у хорових творах Ігоря Шамо. - C. 120-123.
2022
№ 4 (205)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського