Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2022/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн..- Полтава Ìmìdž sučasnogo pedagoga Повні тексти публікацій будуть доступні після 01.09.2024 р., через 125 днів
- Титул.
- Зміст.
Педагогічна вітальня
- Лук'янова Л. Вітльне слово ювіляру Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського. - C. 5.
Точка зору
- Філіпчук Г., Вовк М. Життєтворчість Григорія Сковороди в позачассі. - C. 6-11.
- Гриньова М., Басенко Р. Розвиток гуманістичних ідей цілісної освіти особистості в освітньо-філософській спадщині Григорія Сковороди. - C. 12-16.
- Шакотько В. Філософія Григорія Сковороди і сучасна ноосферна освіта. - C. 17-21.
- Мазуренко В., Логвиненко Ю. Фізична економія як монолітна платформа національної безпеки та освітньої системи України. - C. 22-26.
- Кулішов В. Аналіз вітчизняного ринку праці щодо затребуваності фахівців за спеціальністю 011 "Освітні, педагогічні науки". - C. 27-31.
- Бабенко С. Гендерна рівність як шлях до європейського суспільства. - C. 32-35.
Вища школа
- Стрельніков В., Вонсович Л. Застосування творчої спадщини Григорія Сковороди для розвитку наукового потенціалу здобувачів освіти у закладах вищої і фахової передвищої освіти. - C. 36-42.
- Кравцова Н. Особливості потреби до самоосвітньої діяльності майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей в екстраординарних освітніх умовах. - C. 43-47.
Рідні джерела
- Денисенко В. Про окремі аспекти педагогічної спадщини Г. С. Сковороди та її значення для сучасного учителя. - C. 48-52.
- Лисенко А. Григорій Сковорода у творчості сучасних письменників Полтавщини. - C. 53-56.
- Савченко О., Карась Т. Будителі національного духу на Лохвиччині. - C. 57-64.
Педагогічний менеджмент
- Засімович О. Сутність поняття "цифрова компетентність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах неформальної освіти". - C. 65-69.
Досвід зарубіжних країн
- Дін Ж., Рибалко Л. Самовдосконалення викладача в контенті духовно-моральних імператив Григорія Сковороди. - C. 70-75.
- Гліттова Т. Перевірка підсумкової дидактичної контрольної роботи для 3 класу початкової школи (Словаччина). - C. 76-87.
Післядипломна освіта
- Лобач В. Духовна спадщина Григорія Сковороди як джерело формування моральних цінностей в українському суспільстві. - C. 88-92.
- Гаврилишена О. Електронний підручник як чинник формування цифрової компетентності вчителя. - C. 93-100.
- Іванюк І., Овчарук О. Аналіз результатів опитування щодо цифрової компетентності вчителя в умовах організації дистанційного навчання. - C. 101-104.
- Логінова Н. Формування проєктувальної компетентності вчителів в умовах дистанційного навчання. - C. 105-108.
Професійна освіта
- Шевчук С. Методика реалізації змішаного навчання у професійну підготовку кваліфікованих фахівців. - C. 109-114.
Шкільна родина
- Лебедик Л. Педагогічні погляди Григорія Сковороди як дороговказ для педагогів закладів позашкільної освіти. - C. 115-119.
Вінок митців і мисткинь
- Лузан О., Самолюк В. Роль баяну у хорових творах Ігоря Шамо. - C. 120-123.
| 2022 | | № 4 (205)
|
|
|
|