Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2022/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн..- Полтава Ìmìdž sučasnogo pedagoga Повні тексти публікацій будуть доступні після 01.07.2024 р., через 63 днів
Тема: "Педагог – носій цінностей суспільства" / Topic: "The teacher is the bearer of the values of society"
- Титул.
- Зміст.
Педагогічна вітвльня / Pedagogical living room
- Токуєва Н. М. Андрієвський – відомий український педагог-новатор, громадський діяч і науковець (до 100-річчя з дня народження). - C. 5-13.
Точка зору / Point of view
- Самодрин А., Шакотько В. Вернадськіанський вектор освіти – шлях до ствердження ноосферного гуманізму. - C. 14-19.
Педагогічний менеджмент / Pedagogical management
- Боднар О., Груць Г., Вуйцік М. Специфіка делегування повноважень із використанням концепції Кайдзен у закладі загальної середньої освіти. - C. 20-28.
Післядипломна освіта / In-service education
- Сорочан Т., Шабала Ю. Post-впровадження інтерактивної технології професійного розвитку учителів початкової школи у системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти. - C. 29-37.
- Байдик В., Буряк О., Кечик О. Підвищення кваліфікації вчителів у нових реаліях: проблеми та шляхи вирішення. - C. 38-42.
Вища школа / High school
- Оліяр М. Ціннісні якості вчителя як основа формування аксіологічної компетентності молодших школярів. - C. 43-47.
- Цюняк О. Формування емоційної культури у майбутніх учителів початкової школи у період війни. - C. 48-51.
- Лучанінова О. Роль адаптивно-рефлексійних практик в освітньому процесі закладів вищої освіти України у воєнний час. - C. 52-59.
- Кіліченко О., Борисевич Л. Розвиток педагогічного артистизму майбутніх учителів засобами української культури. - C. 60-65.
- Романюк О. Розвиток когнітивного компонента педагогічної майстерності майбутніх викладачів економічних дисциплін в умовах магістратури. - C. 66-70.
- Нагаєв В., Суска А., Кускова С. Формування екологічної компетентності фахівців лісового господарства в умовах використання SMART-технології управління освітнім процесом. - C. 71-77.
Калейдоскоп мов / Range of languages
- Семеній Н. Комунікативні вміння як основа успішної партнерської взаємодії майбутнього вчителя. - C. 78-81.
- Наконечна Л. Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення дисциплін мовного циклу. - C. 82-86.
Поради спеціаліста / Specialists advice
- Ніколаєску І., Михальчук О., Нікітська Ю. Формування інклюзивної компетентності вихователя закладу дошкільної освіти. - C. 87-90.
- Олійник І., Тищенко Л., Яценюк Л. До питання корекції дисграфії у дітей молодшого шкільного віку. - C. 91-94.
- Воропаєв Є., Вороніна Г. Артистична богема: психолого-педагогічні аспекти ціннісних орієнтирів спільноти. - C. 95-98.
- Біліченко О., Лошицька Т., Скирта О. Психологічні особливості студентів різної статі та їх ставлення до дисципліни "Фізичне виховання”. - C. 99-105.
Режисура уроку / Tutorial lesson
- Вікторова П., Цина А. Ідеї педагогіки "вільного виховання” в організації дистанційного навчання учнів в умовах воєнного стану. - C. 106-110.
- Горобченко Н., Ващенко Т. Особливості формування інформаційно-комунікативної компетентності старшокласників. - C. 111-114.
- Максименко Н., Барило С., Бай І. Міжпредметна інтеграція як засіб розвитку пізнавальної активності молодших школярів. - C. 115-119.
Вінок митців і мисткинь / Galaxy of talanted
- Шетеля Н. Професійна підготовка майбутнього фахівця у галузі культури і мистецтв в умовах аксіорозвивального середовища. - C. 120-125.
| 2022 | | № 3 (204)
|
|
|
|