Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2022/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

    Повні тексти публікацій будуть доступні після 01.07.2024 р., через 63 днів


    Тема: "Педагог – носій цінностей суспільства" / Topic: "The teacher is the bearer of the values of society"

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогічна вітвльня / Pedagogical living room

  4. Токуєва Н. М. Андрієвський – відомий український педагог-новатор, громадський діяч і науковець (до 100-річчя з дня народження). - C. 5-13.
  5. Точка зору / Point of view

  6. Самодрин А., Шакотько В. Вернадськіанський вектор освіти – шлях до ствердження ноосферного гуманізму. - C. 14-19.
  7. Педагогічний менеджмент / Pedagogical management

  8. Боднар О., Груць Г., Вуйцік М. Специфіка делегування повноважень із використанням концепції Кайдзен у закладі загальної середньої освіти. - C. 20-28.
  9. Післядипломна освіта / In-service education

  10. Сорочан Т., Шабала Ю. Post-впровадження інтерактивної технології професійного розвитку учителів початкової школи у системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти. - C. 29-37.
  11. Байдик В., Буряк О., Кечик О. Підвищення кваліфікації вчителів у нових реаліях: проблеми та шляхи вирішення. - C. 38-42.
  12. Вища школа / High school

  13. Оліяр М. Ціннісні якості вчителя як основа формування аксіологічної компетентності молодших школярів. - C. 43-47.
  14. Цюняк О. Формування емоційної культури у майбутніх учителів початкової школи у період війни. - C. 48-51.
  15. Лучанінова О. Роль адаптивно-рефлексійних практик в освітньому процесі закладів вищої освіти України у воєнний час. - C. 52-59.
  16. Кіліченко О., Борисевич Л. Розвиток педагогічного артистизму майбутніх учителів засобами української культури. - C. 60-65.
  17. Романюк О. Розвиток когнітивного компонента педагогічної майстерності майбутніх викладачів економічних дисциплін в умовах магістратури. - C. 66-70.
  18. Нагаєв В., Суска А., Кускова С. Формування екологічної компетентності фахівців лісового господарства в умовах використання SMART-технології управління освітнім процесом. - C. 71-77.
  19. Калейдоскоп мов / Range of languages

  20. Семеній Н. Комунікативні вміння як основа успішної партнерської взаємодії майбутнього вчителя. - C. 78-81.
  21. Наконечна Л. Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення дисциплін мовного циклу. - C. 82-86.
  22. Поради спеціаліста / Specialists advice

  23. Ніколаєску І., Михальчук О., Нікітська Ю. Формування інклюзивної компетентності вихователя закладу дошкільної освіти. - C. 87-90.
  24. Олійник І., Тищенко Л., Яценюк Л. До питання корекції дисграфії у дітей молодшого шкільного віку. - C. 91-94.
  25. Воропаєв Є., Вороніна Г. Артистична богема: психолого-педагогічні аспекти ціннісних орієнтирів спільноти. - C. 95-98.
  26. Біліченко О., Лошицька Т., Скирта О. Психологічні особливості студентів різної статі та їх ставлення до дисципліни "Фізичне виховання”. - C. 99-105.
  27. Режисура уроку / Tutorial lesson

  28. Вікторова П., Цина А. Ідеї педагогіки "вільного виховання” в організації дистанційного навчання учнів в умовах воєнного стану. - C. 106-110.
  29. Горобченко Н., Ващенко Т. Особливості формування інформаційно-комунікативної компетентності старшокласників. - C. 111-114.
  30. Максименко Н., Барило С., Бай І. Міжпредметна інтеграція як засіб розвитку пізнавальної активності молодших школярів. - C. 115-119.
  31. Вінок митців і мисткинь / Galaxy of talanted

  32. Шетеля Н. Професійна підготовка майбутнього фахівця у галузі культури і мистецтв в умовах аксіорозвивального середовища. - C. 120-125.
2022
№ 3 (204)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського