Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2022/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Точка зору

  4. Лучанінова О. Дистанційне навчання як світовий освітній тренд: реалії та перспективи для ЗВО України. - C. 5-10.
  5. Нагаєв В., Грідін О., Чалий І., Півень А. Формування цифрової компетентності фахівців економічного фахового спрямування в умовах використання електронного порталу "ORACLE". - C. 11-17.
  6. Досвід зарубіжних країн

  7. Журавська Н. Політичний меседж соціальних працівників Франції: управлінський аспект. - C. 18-21.
  8. Ящук С. Управління соціальною роботою як бізнес-культурою: досвід Франції. - C. 22-25.
  9. Рибалко Л. Ван Ч. Розвиток ідей соціального партнерства в умовах забезпечення якості вищої освіти. - C. 26-30.
  10. Післядипломна освіта

  11. Ростока М. Інформаційно-аналітичний супровід підготовки наукових кадрів: трансдисциплінарний підхід. - C. 31-36.
  12. Вакун О. Особистісно-професійний саморозвиток вихователя закладу дошкільної освіти як показник його фахової компетентності. - C. 37-40.
  13. Педагогічний менеджмент

  14. Торубара В. Підтримка продуктивності праці педагогів шляхом формування соціально-психологічного клімату в процесі управління персоналом закладу дошкільної освіти. - C. 41-45.
  15. Навчаючи-вчимося

  16. Басенко Р. Цілісна освіта особистості: історико-педагогічні та інноваційні виміри дефініцій. - C. 46-51.
  17. Калейдоскоп мов

  18. Лавріненко О. Організаційні засади формування краси педагогічного мовлення в духовних закладах освіти України наприкінці ХVІІ–ХVІІІ ст.. - C. 52-58.
  19. Свириденко І., Кравець О. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів середньої школи засобами відеоматеріалів. - C. 59-63.
  20. Фідяєва Т. Онлайн-тренінг іншомовного професійного спілкування майбутніх правознавців у процесі вивчення іноземних мов. - C. 64-68.
  21. Вища школа

  22. Черевичний Г. Модернізація підготовки учителів історії в університетах України: компетентнісний підхід. - C. 69-73.
  23. Стрельніков В., Сметана І., Солодовник В. Навчання лідерству майбутніх фахівців у лісовому коледжі. - C. 74-78.
  24. Прокопенко В., Андрейко С., Дашевський І. Роль куратора у процесі оптимізації соціальної адаптації студентів медичних спеціальностей закладів фахової передвищої освіти. - C. 79-82.
  25. Режисура уроку

  26. Горобченко Н., Тараба І. Використання кейс-методу в умовах Нової української школи. - C. 83-86.
  27. Вінок митців і мисткинь

  28. Лузан О., Самолюк В. Роль дуетних творів у репертуарі баяністів. - C. 87-90.
2022
№ 1 (202)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського