Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2022/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн..- Полтава Ìmìdž sučasnogo pedagoga- Титул.
- Зміст.
Точка зору
- Лучанінова О. Дистанційне навчання як світовий освітній тренд: реалії та перспективи для ЗВО України. - C. 5-10.
- Нагаєв В., Грідін О., Чалий І., Півень А. Формування цифрової компетентності фахівців економічного фахового спрямування в умовах використання електронного порталу "ORACLE". - C. 11-17.
Досвід зарубіжних країн
- Журавська Н. Політичний меседж соціальних працівників Франції: управлінський аспект. - C. 18-21.
- Ящук С. Управління соціальною роботою як бізнес-культурою: досвід Франції. - C. 22-25.
- Рибалко Л. Ван Ч. Розвиток ідей соціального партнерства в умовах забезпечення якості вищої освіти. - C. 26-30.
Післядипломна освіта
- Ростока М. Інформаційно-аналітичний супровід підготовки наукових кадрів: трансдисциплінарний підхід. - C. 31-36.
- Вакун О. Особистісно-професійний саморозвиток вихователя закладу дошкільної освіти як показник його фахової компетентності. - C. 37-40.
Педагогічний менеджмент
- Торубара В. Підтримка продуктивності праці педагогів шляхом формування соціально-психологічного клімату в процесі управління персоналом закладу дошкільної освіти. - C. 41-45.
Навчаючи-вчимося
- Басенко Р. Цілісна освіта особистості: історико-педагогічні та інноваційні виміри дефініцій. - C. 46-51.
Калейдоскоп мов
- Лавріненко О. Організаційні засади формування краси педагогічного мовлення в духовних закладах освіти України наприкінці ХVІІ–ХVІІІ ст.. - C. 52-58.
- Свириденко І., Кравець О. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів середньої школи засобами відеоматеріалів. - C. 59-63.
- Фідяєва Т. Онлайн-тренінг іншомовного професійного спілкування майбутніх правознавців у процесі вивчення іноземних мов. - C. 64-68.
Вища школа
- Черевичний Г. Модернізація підготовки учителів історії в університетах України: компетентнісний підхід. - C. 69-73.
- Стрельніков В., Сметана І., Солодовник В. Навчання лідерству майбутніх фахівців у лісовому коледжі. - C. 74-78.
- Прокопенко В., Андрейко С., Дашевський І. Роль куратора у процесі оптимізації соціальної адаптації студентів медичних спеціальностей закладів фахової передвищої освіти. - C. 79-82.
Режисура уроку
- Горобченко Н., Тараба І. Використання кейс-методу в умовах Нової української школи. - C. 83-86.
Вінок митців і мисткинь
- Лузан О., Самолюк В. Роль дуетних творів у репертуарі баяністів. - C. 87-90.
| 2022 | | № 1 (202)
|
|
|
|