Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2021/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Любченко Н., Білик Н. Супервізія як технологія післядипломної освіти педагогічних працівників у контексті Концепції "Нова українська школа". - C. 5-13.
  4. Ростока М., Черевичний Г. Розбудова парадигми освіти у контексті сучасних трансформацій: конфліктогенний аспект. - C. 14-19.
  5. Курмишева Н., Калініченко І. Підготовка експертів із інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти у контексті реалізації освітніх новацій України. - C. 20-24.
  6. Грицай С. Розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти. - C. 25-30.
  7. Романовський О., Жушма Т. Сутність лідерських якостей майбутнього педагога вищої школи. - C. 31-35.
  8. Фастівець А. Наукові підходи природничо-наукової підготовки майбутніх фахівців із фізичної терапії й ерготерапії. - C. 36-41.
  9. Стойчик Т. Інноваційні технології в управлінні якістю підготовки конкурентоздатних фахівців у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 42-46.
  10. Журавська Н. Управління політикою солідарності: досвід Франції. - C. 47-50.
  11. Ящук С. Соціальний розвиток та колективна соціальна робота у Франції: управлінський аспект. - C. 51-54.
  12. Починок Є. Креативний менеджмент закладів освіти: вплив ергодизайну на формування творчої особистості. - C. 55-60.
  13. Сідокур С., Козлова І. Професійні спільноти як вектор неперервної освіти керівних і педагогічних працівників. - C. 61-67.
  14. Гаврилишена О. Електронний підручник як засіб реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувача повної загальної середньої освіти. - C. 68-76.
  15. Sliusarenko M. Comprehension of Definitions as a Way to Develop Scientific Critical Thinking in Students. - C. 77-80.
  16. Чорна В. Особливості іншомовної комунікативної компетентності в удосконаленні фахової діяльності вчителя іноземної мови. - C. 81-84.
  17. Гірник А., Гарбар К., Іванюк І., Богданов С., Косс К., Овчарук О. Уявлення вчителів і учнів про складнощі у взаємодії: результати дослідження. - C. 85-93.
  18. Горобченко Н. Особливості формування дискурсивної компетентності школярів в умовах змішаного навчання. - C. 94-97.
  19. Семеній Н. Високий рівень педагогічної культури батьків як умова успішного партнерства між учителями та батьками. - C. 98-101.
  20. Лопатіна М. Основні напрями розвитку інклюзивної музичної освіти в Україні. - C. 102-108.
  21. Кречко Н., Соколова Ю. Хорові флешмоби та їх роль у сучасній музичній культурі. - C. 109-112.
2021
№ 5 (200)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського