Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2021/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гаврилишена О. Електронний підручник як сучасний засіб навчання. - C. 5-10.
  4. Биндас О. Сутність медіаосвітніх моделей провідних країн Європи. - C. 11-15.
  5. Назаренко Л. Креативний компонент STEM-освіти: від осмислення потреби – до формування успішного досвіду. - C. 16-19.
  6. Курмишева Н. Соціальне та спільне навчання як напрям управління освітнім процесом. - C. 20-24.
  7. Кравченко Г., Почуєва О. Особливості змісту навчальної дисципліни "Педагогічний консалтинг" у підготовці студентів за магістерськими програмами. - C. 25-32.
  8. Синенко О., Вахненко Н., Чемісова Т., Єфіменко Н. Синхронізація навчання студентів-медиків засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 33-37.
  9. Кононенко Л. Можливості застосування методів соціальної діагностики в сучасній педагогічній практиці. - C. 38-42.
  10. Галина Т. Педагогічний потенціал гештальт-терапії у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 43-46.
  11. Стрельніков В., Лебедик Л. Формування ключових і професійних компетенцій майбутніх фахівців готельно-ресторанного і туристичного бізнесу. - C. 47-52 .
  12. Петрушова Н. Підготовка до Єдиного вступного іспиту з англійської мови в умовах дистанційного навчання. - C. 53-57.
  13. Павельєва А., Лобко І., Сотніченко І. Способи перекладу термінів-словосполучень у галузі інформаційних технологій. - C. 58-63.
  14. Халявка Л. Розвиток мотивації студентів нефілологічних спеціальностей до вивчення іноземної мови. - C. 64-67.
  15. Стрижак Ю. Саморегуляція як основа успішного професійного становлення студентів закладів вищої освіти. - C. 68-71.
  16. Гриньова М., Губарь О. Дидактичні умови формування мовленнєвої компетентності молодших підлітків в умовах інклюзивного навчального середовища основної школи. - C. 72-76.
  17. Олійник І., Тищенко Л., Яценюк Л. До питання корекції дислалії у дітей молодшого шкільного віку. - C. 77-81.
  18. Білик Н. Музей як центр координації освітньо-виховної та краєзнавчої роботи закладу освіти. - C. 82-90.
  19. Прасул Ю. Дидактичні засади організації туристичної краєзнавчої діяльності майбутніх географів. - C. 91-100.
  20. Дудко С., Гуз К., Кононец Н. Актуальні проблеми визначення рівня розвитку особистості. - C. 101-105.
  21. Мельник В. Своєрідність вияву пізнавальної самостійності особистості дитини старшого дошкільного віку. - C. 106-109.
  22. Дяченко А. Концепції етнодизайну при підготовці майбутніх дизайнерів у мистецьких закладах вищої освіти. - C. 110-114.
2021
№ 3 (198)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського