Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2021/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн..- Полтава Ìmìdž sučasnogo pedagoga- Титул.
- Зміст.
- Горішна О. Алгоритм управління змінами в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти. - C. 5-11.
- Vovk M., Hryshko Y. Scientific and pedagogical schools promotion within the humanistic values development. - C. 12-17.
- Баніт О., Гришко В. Сучасний стан розвитку університетів третього віку в Україні. - C. 18-22.
- Дмитренко О., Шинкаренко О. Особливості політичного дискурсу Ангели Меркель. - C. 23-27.
- Сом-Сердюкова О. Дефініція "культурний ландшафт" в освітніх програмах Норвегії: зміст терміну та форми навчання (Норвегія). - C. 28-32.
- Савченко А. Становлення педагогічних ідей В. Сидоренка у контексті підготовки вчителя трудового навчання та технологій. - C. 33-36.
- Демус Я. Соціально-психологічна компетентність ментора у галузі фізичної культури. - C. 37-41.
- Кравченко Г., Лю Яньші Сутність і структура міжкультурної компетентності майбутніх перекладачів. - C. 42-46.
- Місайлова К. Кваліфікаційні вимоги міжнародної організації цивільної авіації до компетентності викладача авіаційної англійської мови. - C. 47-51.
- Лемберський О. Лінгвістичні характеристики слоганів як невід’ємних компонентів у соціальних і комерційних рекламах. - C. 52-58.
- Калініченко І. Моделювання інноваційного закладу освіти "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр". - C. 59-66.
- Близнюк М., Вакуленко Н., Дебре О. Педагогічний ракурс етнодизайну як виду комплексної міждисциплінарної художньо-проєктної діяльності. - C. 67-72.
- Рутковська О., Цина А. Використання ідей самоосвіти В. Сухомлинського в організації позаурочної роботи учнів із трудового навчання. - C. 73-77.
- Маєвська О., Кравченко Л. Концепція естетотерапії у формуванні художньо-практичної компетентності учнів початкових класів. - C. 78-82.
- Бондаренко А. Вікіпедія в музичній освіті: досвід і перспективи. - C. 83-86.
- Поліщук А., Сабрі С. Твори для дітей Анастасії Комлікової. - C. 87-90.
- Сіненко О. Структура організації студентської хорової самодіяльності. - C. 91-95.
- Нарожна Н., Остапенко Л. Теоретико-методичні основи проведення занять з диригування в контексті вивчення дисципліни "Методика викладання фахових дисциплін". - C. 96-102.
| 2021 | | № 2 (197)
|
|
|
|