Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2020/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн..- Полтава Ìmìdž sučasnogo pedagoga- Титул.
- Зміст.
- Шевчук С. Вектори підвищення якості професійної підготовки фахівців у сучасних умовах. - C. 5-10.
- Москалик Г. Готовність керівника закладу освіти до самостійної фінансово-господарської діяльності як умова забезпечення якісної діяльності закладу. - C. 11-14.
- Мастеркова Т. Фахові конкурси як чинник розвитку професійної компетентності педагогів. - C. 15-19.
- Комліченко О. Використання технології WebQuest для формування фахових компетентностей майбутніх економістів. - C. 20-25.
- Кундій Ж., Стрельніков В., Вонсович Л. Показники ефективності проєктувальної майстерності викладача закладу передвищої освіти. - C. 26-30.
- Марціхів Х. Формування умінь, навичок, знань і цінностей у процесі професійної підготовки майбутніх журналістів в університетах США. - C. 31-35.
- Івасів Н., Козяр М. Застосування інтерактивних методів навчання у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх офіцерів. - C. 36-39.
- Павельєва А., Кіщенко А. Фразеологічні одиниці в повісті М. В. Гоголя "Вечір напередодні Івана Купала": структурно-семантичний і перекладацький аспект. - C. 40-44.
- Олефір О. Формування розуміння художніх творів старшокласниками з інтелектуальними порушеннями на уроках літературного читання. - C. 45-49.
- Мозговий В. Режисура предметної дії: ефективність надлишкових знань учителя. - C. 50-54.
- Григорович О. Використання технології критичного мислення у процесі формування екологічної культури молодших школярів. - C. 55-59.
- Ostapenko L., Narozhna N., Sinelnikova V. Ways of renewal and modernization of art education in Ukraine. - C. 60-64.
- Остапенко Л., Скоромний В. Музична творчість в епоху Digital. - C. 65-68.
- Бондаренко А. Дистанційна освіта музикантів-виконавців: проблеми та перспективи. - C. 69-72.
- Мельниченко І., Виноградча Д. Опера "Iyov" в українському музичному мистецтві XXI століття. - C. 73-76.
- Кречко Н., Якобенчук Н. Роль хору в оперних творах Джузеппе Верді (на прикладі "Набукко"). - C. 77-80.
- Овчаренко С. Зміни в традиційному пісенному виконавстві в процесі переходу від автентичного фольклору до фольклоризму. - C. 81-84.
- Лузан О., Самолюк В. Соната для баяну в творчості українських композиторів. - C. 85-88.
- Шуміліна О. Три клавірні сонати синьйора Бера з краківського рукопису: питання стилю і формотворення. - C. 89-93.
- Гаценко Г., Тринько О. Оцінювання музичної діяльності в умовах сучасної поп-культури. - C. 94-97.
- Попова А., Сіненко О. Сутність і специфіка роботи у вокальному естрадному ансамблі. - C. 98-101.
- Цюряк І. Акомодація вокальних прийомів звуковидобування в процесі інтерпретації студентами-магістрами композицій "симфо-металу". - C. 102-106.
- Войченко О., Шпортько О. Дихотомія "джаз та академічна музика": минуле та сьогодення. - C. 107-110.
| 2020 | | № 3 (192)
|
|
|
|