Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2020/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Шевчук С. Вектори підвищення якості професійної підготовки фахівців у сучасних умовах. - C. 5-10.
  4. Москалик Г. Готовність керівника закладу освіти до самостійної фінансово-господарської діяльності як умова забезпечення якісної діяльності закладу. - C. 11-14.
  5. Мастеркова Т. Фахові конкурси як чинник розвитку професійної компетентності педагогів. - C. 15-19.
  6. Комліченко О. Використання технології WebQuest для формування фахових компетентностей майбутніх економістів. - C. 20-25.
  7. Кундій Ж., Стрельніков В., Вонсович Л. Показники ефективності проєктувальної майстерності викладача закладу передвищої освіти. - C. 26-30.
  8. Марціхів Х. Формування умінь, навичок, знань і цінностей у процесі професійної підготовки майбутніх журналістів в університетах США. - C. 31-35.
  9. Івасів Н., Козяр М. Застосування інтерактивних методів навчання у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх офіцерів. - C. 36-39.
  10. Павельєва А., Кіщенко А. Фразеологічні одиниці в повісті М. В. Гоголя "Вечір напередодні Івана Купала": структурно-семантичний і перекладацький аспект. - C. 40-44.
  11. Олефір О. Формування розуміння художніх творів старшокласниками з інтелектуальними порушеннями на уроках літературного читання. - C. 45-49.
  12. Мозговий В. Режисура предметної дії: ефективність надлишкових знань учителя. - C. 50-54.
  13. Григорович О. Використання технології критичного мислення у процесі формування екологічної культури молодших школярів. - C. 55-59.
  14. Ostapenko L., Narozhna N., Sinelnikova V. Ways of renewal and modernization of art education in Ukraine. - C. 60-64.
  15. Остапенко Л., Скоромний В. Музична творчість в епоху Digital. - C. 65-68.
  16. Бондаренко А. Дистанційна освіта музикантів-виконавців: проблеми та перспективи. - C. 69-72.
  17. Мельниченко І., Виноградча Д. Опера "Iyov" в українському музичному мистецтві XXI століття. - C. 73-76.
  18. Кречко Н., Якобенчук Н. Роль хору в оперних творах Джузеппе Верді (на прикладі "Набукко"). - C. 77-80.
  19. Овчаренко С. Зміни в традиційному пісенному виконавстві в процесі переходу від автентичного фольклору до фольклоризму. - C. 81-84.
  20. Лузан О., Самолюк В. Соната для баяну в творчості українських композиторів. - C. 85-88.
  21. Шуміліна О. Три клавірні сонати синьйора Бера з краківського рукопису: питання стилю і формотворення. - C. 89-93.
  22. Гаценко Г., Тринько О. Оцінювання музичної діяльності в умовах сучасної поп-культури. - C. 94-97.
  23. Попова А., Сіненко О. Сутність і специфіка роботи у вокальному естрадному ансамблі. - C. 98-101.
  24. Цюряк І. Акомодація вокальних прийомів звуковидобування в процесі інтерпретації студентами-магістрами композицій "симфо-металу". - C. 102-106.
  25. Войченко О., Шпортько О. Дихотомія "джаз та академічна музика": минуле та сьогодення. - C. 107-110.
2020
№ 3 (192)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського