Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2019/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Білик Н. Летять літа… (1 листопада 2019 року відзначила ювілей доктор педагогічних наук, професор, засновник Наукової школи адаптивного управління соціально-педагогічними системами (ШАУСПС). Єльникова Галина Василівна. - C. 5.
  4. Борова Т. Розвиток професіоналізму у науково-педагогічних працівників через коучингово-моніторингову технологію адаптивного управління. - C. 6-11.
  5. Устименко Т. Оцінка медіасередовища закладу освіти як початок дорожньої карти з розвитку медіаграмотності. - C. 12-16.
  6. Єльникова Г. Наукові основи розроблення кваліметричної моделі адаптивного управління професійною (професійно-технічною) освітою в регіоні. - C. 17-24.
  7. Рябова З. Менеджмент знань в управлінні розвитком проєктно-орієнтованого закладу освіти. - C. 25-28.
  8. Літкевич А. Поняття конкурентоспроможності закладу загальної середньої освіти. - C. 29-34.
  9. Курмишева Н. Організація навчання впродовж життя як необхідна умова розвитку когнітивної гнучкості педагога. - C. 35-38.
  10. Денисова А. Використання методу експертних оцінок у системі моніторингу якості підвищення кваліфікації фахівців галузі професійної освіти. - C. 39-43.
  11. Гафіяк А. Складники системи формування професійної компетентності фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 44-47.
  12. Шерстюк О. Ефективність професійної підготовки вчителів фізичної культури новими інформаційними засобами. - C. 48-50.
  13. Московець Л. Самоактуалізація та самореалізація особистості: філософсько-психологічне розуміння. - C. 51-56.
  14. Шевчук С. Електронне портфоліо як інструмент оцінювання рівня професійної компетентності педагога вищої школи. - C. 57-63.
  15. Винничук Р. Вітчизняний досвід формування системи цінностей майбутніх фахівців у процесі гуманітарної професійної підготовки. - C. 64-69.
  16. Непорада І. Формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкових класів через призму демократичного громадянства. - C. 70-74.
  17. Шоробура І., Чубрей О. Соціально-педагогічні структурні складники підготовки майбутніх учителів географії. - C. 75-78.
  18. Кропивка О. Мотиваційно-інноваційне середовище інтенсивного навчання майбутніх учителів природничих наук з формування безпечної поведінки старшокласників. - C. 79-82.
  19. Хлібкевич С., Кметь А. Результати експериментальної роботи з формування дослідницької компетентності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 84-87.
  20. Фазан Т. Сутність і специфіка підготовки жінки до духовно-морального виховання дитини в монастирях України ХІХ століття (на основі праць святителя Феофана Вишенського). - C. 88-92.
  21. Дяченко А. Досвід професійної діяльності українських художньо-промислових закладів освіти. - C. 93-99.
  22. Ковчин Н. Психолого-педагогічні аспекти компетентнісного підходу у шкільній економічній освіті старшокласників. - C. 100-104.
  23. Закрасняна Ж. Барокова опера: виміри виконавської інтерпретації. - C. 105-108.
  24. Брояко Н. Психофізіологічні особливості виконавської діяльності бандуриста-вокаліста у процесі співогри. - C. 109-114.
  25. Сироєжко О. Психолого-педагогічні особливості музично-естетичного виховання підлітків засобами народно-інструментального виконавства у закладах позашкільної освіти. - C. 115-120.
2019
№ 5 (188)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського