Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2017/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ніколенко Л. Т. Освіта впродовж життя: вміння вчитися - ключова компетентність педагога. - C. 5-8.
  4. Білик Н. І., Галич О. Г. Роль самоменеджменту в особистісному розвитку вчителя. - C. 9-12.
  5. Бабко Т. М. Технології самоменеджменту як важливий чинник підготовки керівника освітнього закладу. - C. 13-15.
  6. Чернігівська Я. В., Кравченко Г. Ю. Управління розвитком потенціалу педагогічного колективу закладів загальної середньої освіти на основі адаптивного управління. - C. 16-18.
  7. Свєртнєв О. А. Характеристика основних компетентностей менеджера фізичної культури і спорту в сучасних умовах реформування вищої освіти. - C. 19-22.
  8. Бєляєва О. М. Педагогічні здібності: витоки і сучасний стан дослідження у психолого-педагогічній літературі. - C. 23-27.
  9. Винничук Р. В. Загальнолюдські цінності у контексті парадигми університетської освіти післядипломна освіта. - C. 28-30.
  10. Курінна А. Ф., Присяжнюк Ю. С. Післядипломна педагогічна освіта в умовах децентралізації. - C. 31-34.
  11. Приходько В. М., Приходько М. І. Емоційний інтелект як провідна детермінанта успішної професійної діяльності та саморегуляції особистості вчителя у контексті парадигми неперервної освіти та управління людськими ресурсами. - C. 35-43.
  12. Гельжинська Т. Я. Технологія формування організаційної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі фахової підготовки. - C. 44-46.
  13. Ястребова В. Я. Впровадження курсу "Проектний менеджмент" у післядипломній педагогічній освіті (з досвіду роботи). - C. 47-50.
  14. Карапетян А. О. Метод комунікативних завдань як інструмент особистісно орієнтованого навчання. - C. 51-53.
  15. Балацька О. Л., Дмитренко О. В., Бабаш Л. В. Підвищення ефективності навчання cтудентів комп’ютерних спеціальностей іноземної мови за професійним спрямуванням: урахування стилю навчання особистості. - C. 54-56.
  16. Імідж-вимоги до структури та оформлення наукових статей. - C. 57.
  17. Відомості про авторів. - C. 58.
2017
№ 7 (176)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського