Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2017/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

  1. Титул, зміст.
  2. Самодрин А. П., Білик Н. І. На шляху до нової школи. - C. 3-10.
  3. Нічуговська Л. І. Стратегія і менеджмент професійної мобільності майбутніх педагогів у процесі магістерської підготовки. - C. 11-15.
  4. Рожнова Г. П. Організаційно-педагогічне та нормативне забезпечення професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України. - C. 16-19.
  5. Клєба А. І. Технологія формування інформаційно-комунікативної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 20-22.
  6. Карманенко В. В. Тренінг як ефективний інструмент розвитку професійних компетенцій і практичних навичок студентів ВНЗ. - C. 23-25.
  7. Слухенська Р. В., Єрохова А. А. Фактори активізації творчого потенціалу особистості майбутнього лікаря в процесі професійної підготовки. - C. 26-28.
  8. Макаренко В. І. Специфіка організації процесу природничо-наукової підготовки майбутніх лікарів. - C. 29-32.
  9. Бєляєва О. М. Педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів: системний підхід. - C. 33-36.
  10. Школяр С. П. Систематизація інформації про природну спадщину як елемент підготовки менеджерів у період переоцінки цінностей. - C. 37-41.
  11. Гук Л. І., Ільчишин Н. М. Принципи сучасного історико-компаративного аналізу у педагогічних дослідженнях (з досвіду освіти Верхньої Канади). - C. 42-44.
  12. Блудова Ю. О. Технологія формування художньо-естетичного смаку засобами регіональної культурно-історичної спадщини. - C. 45-48.
  13. Сухомлин О. А., Громадська А. І. Місце великих надій (творчий портрет КВНЗ "Олександрійське училище культури"). - C. Іл..
  14. Рудич О. О., Стиркіна Ю. С. Особливості використання англомовної літератури у процесі підготовки майбутніх учителів. - C. 49-51.
  15. Тупиця О. Ю. Підготовка майбутніх учителів до навчання німецької мови дошкільників засобами фольклору. - C. 52-54.
  16. Давидченко І. Д. Теоретичне обґрунтування технології формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 55-58.
  17. Гурська О. В. Створення гуманного освітнього середовища ВНЗ, максимально сприятливого до внутрішньо переміщених осіб. - C. 59-61.
  18. Бордюг Ю. В. Компетентність як засіб підвищення професійної майстерності вихователів груп спеціального призначення для дітей з вадами зору. - C. 62-65.
  19. Ковалевська Н. В. Навчальна дисципліна "Теорія та методика співпраці з родинами" у професійній підготовці вихователів дошкільного віку. - C. 66-69.
  20. Іноземцев В. А., Іноземцев А. В., Іноземцев Т. В. Філософсько-педагогічні аспекти заохочень і покарань у процесі виховання особистості майбутнього офіцера. - C. 70-72.
  21. Єльникова Г. В. 2-й Всеукраїнський форум "Адаптивні системи управління в освіті". - C. 2 с. обкл..
  22. Передплата Всеукраїнського науково-практичного освітньо-популярного журналу "Імідж сучасного педагога" на 2017 рік.
  23. Відомості про авторів.
2017
№ 1 (170)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського