Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2013/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

  1. Титул, зміст.
  2. Точка зору

  3. Пономаренко Г. Особливості використання потенціалу дисциплін соціально-гуманітарного циклу у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у вищому навчальному закладі. - C. 3-5.
  4. Билина Ю. Особливості формування професійної компетентності майбутніх фахівців видавничої справи та редагування. - C. 6-8.
  5. Вища школа

  6. Мілаш О. Засади дослідницької культури майбутніх учителів історії і суспільствознавства. - C. 9-11.
  7. Оніпко В. Формування інтегрованого комплексу знань майбутніх вчителів природничих дисциплін до навчання у класах біотехнологічного профілю. - C. 12-14.
  8. Тимченко Г., Тимченко А. Формування знань студентів за умов різних форм аудиторної та самостійної роботиз БЖД. - C. 15-18.
  9. Руда О., Вдовиченко О. Поняття інновацій у вищій медичній освіті. - C. 19-20.
  10. Євсюков О. Проектування інтелектуального середовища майбутніми викладачами вищих аграрних навчальних закладів. - C. 21-22.
  11. Рижкова А. Формування позитивної мотивації до інтенсифікації навчання студентів економічних спеціальностей в умовах кредитно-модульної системи. - C. 23-26.
  12. Нізовцев А. Сутність і зміст професійної підготовки майбутніх інженерів. - C. 27-30.
  13. Післядипломна освіта

  14. Мармаза О., Водолазська Т. Технологія формування готовності вчителя початкових класів до моделювання освітнього середовища в системі післядипломної освіти. - C. 31-35.
  15. Поради спеціаліста

  16. Блистів О. Урахування психолого-педагогічних особливостей студентів при плануванні навчального процесу. - C. 36-39.
  17. Білоус Т. Залежність рівня професійної підготовки майбутніх працівників органів внутрішніх справ до роботи в екстремальних умовах від їх особистісних особливостей. - C. 39-42.
  18. Рідні джерела

  19. Вовк М. Науково-фольклористична і педагогічна діяльність М.Максимовича у становленні української університетської фольклористики. - C. 43-46.
  20. Фазан В. Просвітницька діяльність монастирів України у XVIII ст.. - C. 47-50.
  21. Досвід зарубіжних країн

  22. Гук Л. Реформування управління системою шкільної освіти на основі педагогічних ідей Егертона Раєрсона у 1844-1876 рр. (Канада).
  23. Калейдоскоп мов

  24. Стиркіна Ю. Стратегія курсу "Іноземна мова за професійним спрямуванням" і особливості його викладання. - C. 55-59.
  25. Білецька Ю. Основи професійної культури майбутніх вчителів іноземної мови при використанні інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 59-62.
  26. Режисура уроку

  27. Осіпа Л. Критерії сформованості алгоритмічної культури старшокласників щодо розв'язування обчислювальних задач із використанням інструментальних програмних засобів. - C. 63-66.
  28. Люшин М. Експериментальна перевірка методичних засад реалізації релігієзнавчої складової змісту історисної освіти учнів 6-7 класів на уроках всесвітньої історії. - C. 67-69.
  29. Шкільна родина

  30. Сорокіна Є. Здоров'я особистості як традиційна сімейна духовно-моральна цінність. - C. 70-72.
  31. Імідж-інформація

  32. Передплата журналу "Імідж сучасного педагога" на 2014 рік.
  33. Наші автори.
2013
№ 10 (139)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського