Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22620/2015/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Директор школи, ліцею, гімназії
: всеукр. наук.-пр. журн..- Київ

  1. Титул, зміст.
  2. Умови публікації в журналі "Директор школи, ліцею, гімназії”.
  3. Осадчий І. Вектори модернізації закладу післядипломної педагогічної освіти у сферах навчального, наукового і методичного забезпечення діяльності та інноваційного розвитку системи освіти регіону. - C. 6-17.
  4. Від редакції: Пироговська Премія. - C. 17.
  5. Меморандум про співробітництво з упровадження педагогічних інновацій у галузі дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти між НАПН України і Департаментом освіти і науки Київської ОДА. - C. 18-19.
  6. Постанова спільного засідання Президії НАПН України, колегії Департаменту освіти і науки Київської ОДА, Вченої ради комунального навчального закладу Київської обласної ради "Академія неперервної освіти": про співробітництво з упровадження педагогічних інновацій у галузі дошкільної, загальної середньої і позашкільної освіти. - C. 20.
  7. Виговська О. Методологічна ревізія концептуальних засад виховально-освітнього простору. - C. 21-32.
  8. Суший О. Чи стане реформа в освіті запорукою успішних реформ в Україні загалом?. - C. 33-39.
  9. Кісарчук З. Психологічна допомога Кризового центру медико-психологічної допомоги українцям, які постраждали унаслідок кризових, травмівних подій у країні. - C. 40-43.
  10. Борбіт А., Мазуркевич І. Мережева модель дистанційного навчання педагогів Київської області. - C. 44-48.
  11. Довгань А., Мазуркевич І. Сучасні підходи до формування компетентності підприємливості та ініціативності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 49-54.
  12. Мірошник С. Навчальний тренінг як форма організації навчання дорослих в умовах загальноосвітнього навчального закладу. - C. 55-60.
  13. Шевченко А. Науково-методичні передумови реалізації дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності в навчальних закладах Київської області. - C. 61-69.
  14. Сушко С. Упровадження диференційованих форм організації профільного навчання: за результатами упровадження програми дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня. - C. 70-76.
  15. Кабан Л., Рокицька О. Історія навчального закладу: від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти. - C. 78-87.
  16. Виговська О. Від редакції. Паралелі професійних траєкторій: об'єктивні та суб'єктивні. - C. 83-84.
  17. Чубарук О. Управління розвитком професійної компетентності педагогічних працівників навчальних закладів. - C. 88-106.
  18. Ткаченко Л. Освіта дорослих як суспільна потреба: прес-конференція до Днів освіти дорослих в Україні-2015. - C. 107-111.
  19. Наші ювіляри. - C. 112.
2015
№ 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського