Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22469/2015/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Рідна школа
: щоміс. наук.- пед. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Башук Л. Профільний освітній простір ліцею як умова розвитку творчого потенціалу учнів. - C. 3-6.
  4. Мальований Ю. Непідвладний часу. - C. 7.
  5. Чаговець Б. Інноваційна модель науково-методичної роботи ліцею як засіб підвищення професіоналізму вчителів. - C. 8-13.
  6. Полякова В. Організація самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи в умовах профільного освітнього простору: мотиваційний аспект. - C. 14-17.
  7. Пасацька С., Буднік Н. Створення умов для усвідомленого професійного самовизначення ліцеїстів засобами профорієнтаційної та профконсультативної роботи. - C. 18-20.
  8. Козлова Н. Моніторинг якості навчання старшокласників – запорука підготовки до навчання у вищому навчальному закладі. - C. 21-23.
  9. Кравченко Т., Башук Л. Педагогічна підготовка батьків як чинник посилення ефективності професійного самовизначення старшокласників. - C. 24-28.
  10. Морін О. Програмно-методичне забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах допрофільної підготовки і профільного навчання. - C. 29-33.
  11. Кондрашова Л. Шляхи активізації інноваційної діяльності вчителів ліцею в умовах профільної освіти. - C. 34-37.
  12. Пасацька С. Національно-патріотичне виховання ліцеїстів засобами позакласної роботи. - C. 38-40.
  13. Слюсаренко М. Задачний підхід до викладання природничих дисциплін в умовах профільного навчання. - C. 41-45.
  14. Католіченко О. Підготовка ліцеїстів до інтелектуальних конкурсів: зміст та організаційно-педагогічні умови. - C. 46-50.
  15. Задорожній В. Використання комп’ютерних технологій під час вивчення курсу фізики. - C. 51-53.
  16. Мурза Л. Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом упровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики. - C. 54-57.
  17. Харитонова Т. Застосування технології розвитку критичного мислення на уроках астрономії. - C. 58-60.
  18. Цуркан А. Вивчення елементів теорії літератури на уроках літератури в старшій ланці середньої загальноосвітньої школи. - C. 61-64.
  19. Єрмакова О. Проектна технологія на уроках літератури. - C. 65-67.
  20. Труханенко Г. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування інформаційної компетентності вчителя ліцею. - C. 68-71.
  21. Клім-Клімашевська А. Освіта дітей з особливими потребами в умовах інклюзії: досвід Польщі. - C. 72-74.
  22. Гудар’ян О. Школа й університет як єдине освітнє середовище. - C. 75-77.
  23. Коваленко Л. Криворізький природничо-науковий ліцей: традиції і минуле. - C. 78-80.
2015
№ 3 (1023)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського