Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22469/2014/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Рідна школа
: щоміс. наук.- пед. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Квіт С. Лише спільними зусиллями можна досягти позитивних результатів у цій життєво необхідній справі. - C. 3-5.
  4. Гриневич Л. Рівність полягає в тому, щоб до кожного ставитися особливо, а особливо – до наших дітей з особливими освітніми потребами. - C. 6-7.
  5. Сушкевич В. Ресурс того, як можна розвивати дитину з особливими потребами, колосальний саме в дитинстві. - C. 8-10.
  6. Дзоз В. На захист дитини має стати держава. - C. 11.
  7. Бабічев О. Основне завдання – допомогти студенту з особливими потребами інтегруватися в суспільство (З досвіду роботи ЛНУ імені Тараса Шевченка). - C. 12-13.
  8. Уманець Г. Система післядипломної освіти керівних та педагогічних кадрів навчальних закладів спеціальної та інклюзивної освіти: досвід Донеччини. - C. 14-15.
  9. Ленів З. Підготовка висококваліфікованих кадрів для забезпечення якісної освіти дітям з порушеннями психофізичного розвитку: інклюзивний аспект. - C. 16-17.
  10. Таргонський Г. Досягнення та проблеми впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах Рівненщини: управлінський аспект. - C. 18-19.
  11. Загрева В. Основні завдання щодо забезпечення якісних освітніх послуг дітям з особливими потребами: досвід Волині. - C. 20-22.
  12. Луценко Л. "Стіна нерозуміння" для людини з вадами слуху – проблема всього суспільства. - C. 23.
  13. Король І. З досвіду роботи Тернопільського обласного навчально-реабілітаційного центру. - C. 24-25.
  14. Коморна В. Основне питання інклюзії – врегулювання нормативно-правової бази. - C. 26.
  15. Яковенко О. Проблема ранньої діагностики та кваліфікованої допомоги дітям з особливими потребами. - C. 27.
  16. Шлях до знань дітям зі зниженим зором. - C. 28.
  17. Красняков Є., Кузнєцова С. Парламентські слухання щодо питання освіти, охорони здоров’я та соціального забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: аналіз представницького складу учасників. - C. 29-31.
  18. Топузов О. Педагогічна прогностика: теоретико-методична основа прогнозування розвитку педагогічних наук і педагогічної практики. - C. 32-37.
  19. Дем’яненко Н. Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання в науковій концепції Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. - C. 38-41.
  20. Бондар Л. В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів. - C. 42-46.
  21. Шумбар О. Моральне виховання важких дітей у контексті гуманістичних поглядів В. О. Сухомлинського. - C. 47-51.
  22. Грабовий А. Дослідницька діяльність учнів з хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 52-57.
  23. Сіренко А. Особливості дослідження рівнів сформованості у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності. - C. 58-63.
  24. Решетняк В. Сільська школа: проблеми і бачення перспектив. - C. 64-67.
  25. Сисоєва С. Дослідження культурологічних проблем освіти українськими та польськими вченими. - C. 71-78.
2014
№ 7 (2015)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського