Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22469/2013/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Рідна школа
: щоміс. наук.- пед. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Освіта ХХІ століття

  4. Гавриш І., Кириленко С. Інноваційні освітні проекти – кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України"). - C. 3-8.
  5. Бех І. Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України". - C. 9-13.
  6. Ткачова Н., Ткачов А. Аксіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів. - C. 14-18.
  7. Клочко А., Холтобіна О. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи. - C. 19-23.
  8. Коваленко О., Щербаков О., Щербакова О. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку. - C. 24-28.
  9. Гонтаровська Н. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості. - C. 29-33.
  10. Коваленко О. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи. - C. 34-41.
  11. Євдокимов В., Гавриш І. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України". - C. 42-47.
  12. Дорожко М. Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися. - C. 48-53.
  13. Доценко С., Булахова Л., Дорожко Т. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи. - C. 54-59.
  14. Хайрулліна В. Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків на уроках у проектних класах "Інтелект України". - C. 60-68.
  15. Бачинська Є., Ушмарова В., Седеревічене А. Підготовка вчителів до роботи в 1–4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України". - C. 69-74.
  16. Макєєв С. Використання педагогічних програмних засобів на уроках у проектних класах "Інтелект України". - C. 75-80.
  17. Ексклюзивне інтерв’ю

  18. Шаповал Р. Не зупинятися на досягнутому Інтерв’ю з директором Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, доктором юридичних наук, професором Романом Шаповалом. - C. 28.
  19. Сафронова Л. Піклуємося про спеціальну освіту для обдарованих дітей Інтерв’ю з начальником управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради Ларисою Сафроновою. - C. 47.
  20. Інтерв’ю для «РШ»

  21. Олег Єресько: "Для справжнього вчителя найважливішою оцінкою його діяльності є зацікавленість в очах дітей" Інтерв’ю з директором Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Олегом Єреськом (Розмову провела і записала головний редактор журналу "Рідна школа" Анжеліна Пугач). - C. 13.
  22. Наталія Клокар: "Завдяки науково-педагогічному проекту "Інтелект України" здійснено прорив у підготовці наших дітей" Інтерв’ю з директором Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, доктором педагогічних наук, професором Наталією Клокар (Інтерв’ю підготувала Анжеліна Пугач). - C. 39.
  23. Георгій Даниленко: "У проекті імпонує те, що в рамках високої технологізації створено умови емоційного впливу вчителя на розвиток дитини" Інтерв’ю з доктором медичних наук Георгієм Даниленком (Матеріал підготувала Анжеліна Пугач). - C. 39-40.
2013
№ 10 (1006)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського