Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22469/2012/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Рідна школа
: щоміс. наук.- пед. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія й методологія освіти

  4. Сухомлинська О. Думки В. О. Сухомлинського про здоров’я дітей в історичній перспективі. - C. 3-7.
  5. Савченко О. Психодидактичні аспекти реалізації здоров’язбережувальної функції шкільної освіти: діалог з В. О. Сухомлинським. - C. 8-12.
  6. Заліток Л. Ідеї В. О. Сухомлинського щодо збереження здоров’я дітей в умовах розвитку освіти: бібліографічне дослідження. - C. 12-14.
  7. Освіта ХХІ століття

  8. Соловйов Ю. Регіональна система освіти: стратегія інноваційного розвитку. - C. 15-20.
  9. Чернишов О. Ідеї здоров’язбережувальної педагогіки В. О. Сухомлинського та їх утілення у практику сучасної школи. - C. 21-24.
  10. Омельченко С., Каліберда Л. Здоров’язбережувальна педагогіка: сучасні тенденції та перспективи розвитку. - C. 25-28.
  11. Бадер В. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у формуванні соціокультурної і комунікативної компетентностей молодших школярів. - C. 29-34.
  12. Волобуєва Т. Здоров’язбережувальна технологія як система заходів з охорони та зміцнення здоров’я учнів. - C. 35-38.
  13. Сидоренко В. Феномен педагогічної майстерності вчителя в концептуальних вимірах творчої спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 39-43.
  14. Бухлова Н. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у контексті сучасності. - C. 44-46.
  15. Методика. Практика. Експеримент

  16. Павленко Л. Від "Школи радості" Василя Сухомлинського до сучасного навчального закладу – Школи сприяння здоров’ю. - C. 47-49.
  17. Трубчаніна О., Чернишева Р. Упровадження ідей В. О. Сухомлинського в практику формування валеологічної компетентності шляхом реалізації оздоровчої функції шкільної хімічної освіти. - C. 50-53.
  18. Лавренко О. Формування соціальної активності підлітків шляхом використання виховного потенціалу педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 54-57.
  19. Мазченко А. Використання спадщини В. О. Сухомлинського на шляху впровадження здоров’язбережувальних технологій. - C. 58-60.
  20. Дубинка Л., Хмарна А. Умови формування здоров’язбережувального освітнього простору в Школі сприяння здоров’ю. - C. 61-66.
  21. Шрамко О. Від ідей В. О. Сухомлинського до здоров’язбережувальних технологій у сучасній початковій школі. - C. 67-70.
  22. Савостіна І. Впровадження ідей здоров’ятворчої філософії В. О. Сухомлинського в навчально-виховний процес сучасної сільської школи. - C. 71-73.
  23. Шкурат О., Аксьоненко Л. Гарна родина – здорова дитина. - C. 74-80.
2012
№ 7 (991)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського