Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22469/2012/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Рідна школа
: щоміс. наук.- пед. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія й методологія освіти

  4. Топузов О., Назаренко Т. Науково-методичні підходи до організації навчання вчителів географії для професійної діяльності в умовах профільної школи. - C. 3-7.
  5. Муранова Н. Компетентнісний підхід у системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей. - C. 7-12.
    • Науковці – освітянам-практикам

  6. Митник О. Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу. - C. 13-16.
  7. Міхненко Г. Генеза поняття "інтелектуальна мобільність фахівця". - C. 17-22.
  8. Методика. Практика. Експеримент

      Студії: інновації та моніторинг в освіті

  9. Жирна О., Титаренко Н. Розроблення завдань для проведення моніторингових досліджень рівня сформованості базових знань учнів з хімії. - C. 23-27.
  10. Горбачова О. Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників. - C. 28-30.
  11. Семененко А. Дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів. - C. 31-34.
  12. Ткаченко В. Дослідження з визначення рівня сформованості мовної компетенції семикласників. - C. 35-39.
  13. Сухарев Д. Комп’ютерне тестування з англійської мови як ефективний метод контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів. - C. 40-42.
    • Студії: музична педагогіка

  14. Мартинюк Л. Музично-виконавська діяльність підлітків в умовах позашкільної спеціалізованої освіти. - C. 43-46.
  15. Ткачук О. Використання дитячих саморобних музичних інструментів на уроках музики. - C. 47-48.
  16. Дзюба І. Розвиток музично-естетичних смаків школярів засобами сучасної інструментальної музики. - C. 49-51.
    • Педагоги-митці: ними пишається Україна

  17. Кирій С. Мальовничий світ петриківського розпису. - C. 52.
    • Педагогічний ретродосвід

  18. Гупан Н. Здійснення диференціації у змісті шкільних навчальних книг доби Української революції. - C. 53-56.
  19. Олексін Ю. Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у радянській школі (70–80-ті роки ХХ ст.). - C. 57-61.
  20. Бондар Л. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства (кінець ХІХ ст. – до 1917 р.). - C. 62-67.
  21. Панасенко Е. Відображення виховних експериментів у вітчизняних науково-педагогічних дослідженнях (1943–50-ті роки ХХ ст.). - C. 68-74.
    • Події. Заходи. Презентації

  22. Флегонтова Н. Професійно-мистецька школа у системі національної освіти України. - C. 74.
  23. Литвиненко Г. Становлення та перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів. - C. 75-78.
    • На книжкову полицю

  24. Савченко О. Впровадження інновацій – об’єкт педагогічної теорії і практики. - C. 79-80.
2012
№ 10 (994)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського