Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22469/2010/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Рідна школа
: щоміс. наук.- пед. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Освіта ХХІ століття

      ІКТ для сучасної освіти

  4. Суліма Є. Інноваційно-інформаційний розвиток освіти – якісно новий етап модернізації всієї освітньої системи. - C. 3-8.
  5. Пушкарьова Т. Інформаційно-комунікаційна компетентність – важливий чинник формування світогляду учнів. - C. 9-12.
  6. Сухомлинська О. Чи були школи В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка альтернативними існуючим?. - C. 13-17.
  7. Антонець М. Дитиноцентричні домінанти у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 18-21.
  8. Деркач В. Школа шкіл. До 100-річчя Павлиської загальноосвітньої школи імені В. О. Сухомлинського. - C. 22-23.
  9. Теорія й методологія освіти

      Науковці – освітянам-практикам

  10. Основи критичного мислення Навчальна програма курсу за вибором для учнів профільних класів соціально-гуманітарного напряму. - C. 24-35.
  11. Васьківська Г. Роль природничо-гуманітарних наук у процесі формування в учнів системи знань про людину. - C. 36-40.
  12. Турянська О. Типи уроків історії: теоретичні основи свідомого вибору. - C. 40-46.
  13. Мельник Ю. Дидактичні особливості конструювання системи прикладних завдань з фізики. - C. 47-51.
  14. Педагогічний ретродосвід

  15. Бондар Л. Диференційований підхід до організації педагогічного процесу в державних гімназіях та реальних училищах (кінець XIX – початок ХХ ст.). - C. 52-56.
    • Події. Заходи. Презентації

  16. Слюсаревський М., Найдьонова Л. Медіа-освіта: українська перспектива. - C. 57-58.
  17. Методика. Практика. Експеримент

      З досвіду роботи Спеціалізованої ЗОШ І–ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №329 «Логос» м. Києва

  18. Прутас А. Школа-новобудова: проблеми становлення. - C. 59-60.
  19. Савченко Д. Якісна виховна робота – запорука ефективної діяльності сучасного навчального закладу. - C. 60-64.
  20. Малишева Ю. Психологічний супровід допрофільної підготовки учнів основної школи. - C. 64-66.
  21. Гриневич М. Організація допрофільної підготовки з математики учнів 8-х класів. - C. 67-71.
  22. Мальчевська О. Використання засобів ІКТ для стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення геометрії в 11-му класі. - C. 72-75.
  23. Маркевич Н., Сєрікова Н. Формування мовної культури учнів: пошук підходів. - C. 76-78.
  24. Співакова Л. Викладання англійської мови у багаторівневих класах. - C. 78-80.
    • Педагоги-митці: ними пишається Україна

  25. Клименко Є. "Французькі канікули" Володимира Труша. - C. 80.
2010
№ 9 (969)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського