Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2019/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Медична освіта
: наук.-практ. журн..- Тернопіль
Medična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абрамов С. В., Байбаков В. М., Григоренко Л. В. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафед­рах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах. - C. 6-10.
  4. Беденюк А. Д., Бурак А. Є., Гриценко С. Й. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського. - C. 11-14.
  5. Бурмас Н. І., Бойко Л. А. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії. - C. 15-18.
  6. Крицький І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу. - C. 19-23.
  7. Лопіна Н. А., Журавльова Л. В. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу. - C. 24-30.
  8. Мосула Л. М., Криськів Л. С., Кучер Т. В. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни "фізико-хімічний аналіз у створенні ліків" у процесі підготовки майбутніх провізорів. - C. 31-35.
  9. Спіріна І. Д., Шорніков А. В., Фаузі Є. С. Симуляційна освіта в психіатрії. - C. 36-41.
  10. Шостак Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги. - C. 42-46.
  11. Штрімайтіс О. В., Филипюк О. М., Нестерук Т. М., Мялюк О. П., Садовник О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу. - C. 47-50.
  12. Антоненко А. М., Вавріневич О. П., Омельчук С. Т., Бардов В. Г. Досвід впровадження результатів науково-­дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни "Гігієна та екологія". - C. 51-54.
  13. Баранова І. В., Ільюк І. А., Постовітенко К. П. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти. - C. 55-60.
  14. Вихрущ А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті. - C. 61-66.
  15. Галіяш Н. Б., Бількевич Н. А., Петренко Н. В. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря. - C. 67-74.
  16. Герелюк В. І., Матвійків Т. І., Нейко Н. В. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету. - C. 75-78.
  17. Єгудіна Є. Д., Сапожниченко Л. В., Козлова Ю. В. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків. - C. 79-85.
  18. Ждан В. М., Бабаніна М. Ю., Кітура Є. М., Ткаченко М. В. Впровадження європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії. - C. 86-89.
  19. Лимар Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні. - C. 90-95.
  20. Лопіна Н. А., Журавльова Л. В. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів. - C. 96-102.
  21. Льовкін О. А., Скоба В. С., Потоцька О. І. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в Запорізькому державному медичному університеті. - C. 103-106.
  22. Савицька Н. І., Мочульська О. М. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти. - C. 107-113.
  23. Федчишин Н. О., Кліщ Г. І., Єлагіна Н. І., Горпініч Т. І. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища. - C. 114-121.
  24. Яковцова І. І., Олійник А. Є., Долгая О. В. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії. - C. 122-125.
  25. Kolodnytska O. D., Vorona I. I. Using project-based learning to teach latin and greek medical terminology. - C. 126-130.
  26. Логойда Л. С., Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам. - C. 131-136.
  27. Данильчук Г. О., Венгер Я. І., Лагода Д. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти. - C. 137-142.
  28. Доля О. С., Ярешко Н. О. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів. - C. 143-147.
  29. Лазарчук Т. Б., Самогальська О. Є., Мерецька І. В. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки. - C. 148-151.
  30. Бабінець Л. С., Боцюк Н. Є., Боровик І. О. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря. - C. 152-155.
  31. Горпініч Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст. - C. 156-161.
  32. Дідух В. Д., Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4). - C. 162-170.
  33. Мінцер О. П., Попова М. А. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів. - C. 171-177.
  34. Паласюк Г. Б., Паласюк Б. М. Медсестринські наукові дослідження в Австрії. - C. 178-183.
  35. Prokop I. A., Savaryn T. V. Establishment and development of medical education and science in the Western Ukraine (XVIII–XIX century). - C. 184-190.
2019
№ 2 (82)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського